🖤~|10|~🖤

260 29 4
                                    

Πίνω μια γουλια απο τον καφε μου και νιώθω το ζεστο υγρό του καφε να καίει το στήθος μου. Βγάζω τα γυαλιά μου τρίβοντας τα μάτια μου και ξαπλώνω πίσω στον καναπέ.

Είμαστε απο χθες το βράδυ στην αποθήκη και σχεδιάζουμε την πορεια. Βασικα εμεις ετοιμαζόμαστε για την πορεία. Την πορεία την ετοιμάζει ο Μπούμπα με τον Ρίκο.

Εχω πιεί τρείς καφέδες και το μάτι δεν λεει να ανοίξει. Η Δήμητρα κοιμήθηκε λιγο στην αγκαλιά του Ράκου αλλα πριν λίγο ξύπνησε.

Εγω ειμαι στο γραφείο και κανω διαφορες ασκήσεις και γενικώς διαβάζω για τα φροντιστήρια και το σχολείο ενω ο Ράκος δεν εχει σταματήσει να καπνίζει.

Η πόρτα του δωματίου ακούγετε και ολοι σηκωνόμαστε. Μπαίνει μεσα ο Ρίκος όπου λογικα θα μας εξηγήσει τι θα γίνει σε λιγες ωρες.

'Λοιπόν καθίστε και ακούστε γρήγορα δεν έχουμε χρονο. Στις 12 στα Εξάρχεια. Αποφασίσαμε να μην εμφανιστουμε στο πουθενά αλλα να είμαστε μια ωρα πιο πριν και να κρυφτούμε ας πουμε οσο μπορούμε ετσι ωστε να ξεκινήσουμε τοσο στο πουθενά ώστε να μην το περιμένουν και να τους πιάσουμε στον ύπνο. Έχουμε σε ενα χαρτί στην πόρτα ο καθένας ποιόν θα εχει. Δεν νομίζω να ξέχασα κάτι τα αλλα τα ξέρετε τα βασικά μπουνιες κλωτσιες οσο πιο πολυ μπορείτε. Φεύγω προετοιμαστείτε.'

Μετα απο ολες αυτες τις πληροφορίες έφυγε απο το δωμάτιο και λογικά πήγαινε να ενημερώσει και τους άλλους. Ο Ρίκος ειναι η αληθεια ειναι παρα πολυ δυνατός όποτε πολλες φορες αυτος μας εχει σωσει απο ηττες.

'Α κορίτσια χάρη. Αμα μπορείτε παρτε εδω Ιωαννα και Ντεπυ να τις μάθαιτε απο παράνομα γιατι δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Θελουν να μάθουν και μας τα εχουν κανει νερομπαλονακια'

Λέει ενω ξανα μπαίνει στο πουθενά στο δωμάτιο κόβοντας μας την χολή.

'ΑΧΑΧΑΧΑΧ ωραία φερτες εδω το'χουμε' λεει η Δήμητρα ενω χαμογελάει σατανικά.

Της χαμογελάει και βγαίνει απο το δωμάτιο. Εντάξει εμεις έχουμε μια σημαντική πορεία σημερα και οι αλλες πρέπει να μάθουν απο παράνομα. Τι φαση...

Μετα απο λιγο μπαίνουν μεσα χωρίς να χτυπήσουν πορτα και χαμογελάνε. Τι ψωνια ειν αυτα ρε φιλοςς...

'Χτυπαμε και καμια πόρτα παιδακια' λεω ενω σηκώνομαι και παω στο γραφείο.

Κάθομαι και βαζω με ενα μικρό καθρεφτάκι τους φακους μου. Τα γυαλιά τα βαζω την θήκη τους και έπειτα μεσα στην τσάντα.

the rules of the roadWhere stories live. Discover now