4 Χρόνια μετά
Σημερα είναι μια τέλεια μερα καθώς ειναι το γλέντι που γίνεται κατι μερες πριν τον γαμο μου και ναι ΠΑΝΤΡΕΎΟΜΑΙΙΙΙΙ.
Με τον Δημήτρη που σε κάτι μέρες θα ειναι και επίσημος άνδρας μου πήραμε αυτην την απόφαση και επειδή θέλαμε πια να ζήσουμε μαζί οχι ως απλό ζευγάρι αλλα σαν δυο παντρεμένοι άνθρωποι αλλα και επειδή θα υιοθετήσουμε παιδάκι.
Ναι παιδάκι και είμαστε τοσο χαρούμενοι για αυτο και οι δυο μας καθώς ηταν μια κοινή απόφαση. Έχουμε επισκεφτεί πολλες φορες το ίδρυμα για παιδάκια τα οποια δεν έχουν γονείς και ηδη ο δικηγόρος μας κάνει τις διαδικασίες τις οποίες χρειάζεται.
Με το κοριτσάκι αυτο δεσαμε απο την πρώτη στιγμή και οι δυο και οταν το πρώτο ειδαμε ξεραμε πως το ειχαμε αγαπήσει. Συζητήσαμε ατελείωτες ωρες μαζί του και οταν του ανακοινώσαμε πως θα γινόμασταν οι γονείς του αμέσως μας χαμογέλασε και μας αγκάλιασε χωρίς δεύτερη σκέψη. Το όνομα του ειναι Ελμίρα. Το λάτρεψα αμέσως όπως και την ίδια.
Και επειδή έπρεπε να είμασταν και παντρεμένοι για αυτό είμαστε εδώ σημερα λιγες μερες πριν τον γάμο μας. Βέβαια το γεγονός πως δεν είχαμε παντρευτεί νωρίτερα καθυστέρησε αρκετά το θέμα το να την έχουμε ακομα πιο γρήγορα στο σπίτι μας αυτό το μικρό ζελεδακι αλλα πια μένουν μονο καποιες ακομα διαδικασίες.
Εγω σημερα λοιπόν ειμαι στο πατρικό μου απο χθες το βράδυ καθώς σήμερα έχουμε το γλέντι. Εγω στο δικο μου σπίτι ενω ο Δημήτρης στο σπίτι των δικών του γωνιών. Απο το πρωί μια ομάδα ειδικών σε αυτον τον τομέα διακοσμούν το σπίτι μας γιατί θα έρθουν κάποιοι συγγενείς εδω και όχι στο μαγαζί το οποίο κλείσαμε να γίνει. Βέβαια και αμα δεν ερχόντουσαν το σπιτι θα έπρεπε να είναι στολισμένο.
Εγω βρίσκομαι στο παλιό μου δωμάτιο και μια γυναίκα φτιάχνει τα μαλλιά μου ενω η αλλη τα νύχια μου. Το μακιγιαζ μου θα το αφήσουμε για το τέλος για να ειναι ακομα πιο ωραίο.
Θα φορέσω και ενα τέλειο φόρεμα σε απαλό ροζ χρώμα όπου εχω παρει ασορτη γόβες. Η ωρα ειναι κάπου στο μεσημέρι προς απόγευμα και στις εννιά ειναι να έρθουν ολοι οι καλεσμένοι.
Εμεις θα πάμε φυσικά μια ωρα νωρίτερα εκει οπως και η κουμπάρα μας που δεν ειναι αλλη απο την Δήμητρα και τον Θοδωρή. Ο Θοδωρής βέβαια θα παει απο την μεριά του Δημήτρη.
Παρανυφακια επιλέξαμε τρία στον καθε ενα απο εμενα κορίτσια ενω απο τον Δημήτρη αγόρια. Σε εμενα θα ειναι η Σοφία δηλαδή η κόρη της Δήμητρας και αλλα δυο αδέρφια η Σίσσυ και η Τάνια που ειναι παιδιά απο μια ξαδέρφη μου.
ČTEŠ
the rules of the road
TeenfikceΠαντού καπνός Οι μυρωδιές καπνογόνων Αγόρια και κορίτσια Όλοι φορούσαν κουκούλες Κανένας δεν ξεχώριζε Ήταν μια πορεία Όπως όλες... Αλλά αυτήν ήταν διαφορετική Ήταν πολύ πιο επικίνδυνη για το FRA 0 9 Ήταν 8 το απόγευμα όλοι ετοιμαζόμαστε για την π...