🖤~|32|~🖤

136 22 0
                                    

Σήμερα γα σήμερα γαμος γίνεται. Σ'ωραιο περιβόλι σ'ωραιο περιβόλι.

Και ναι σημερα παντρεύομαι.

Μου φαίνεται τοσο παράξενο καθώς παντα το θεωρούσα χαζό αλλα τελικά το τι χαρα πέρνεις μεσα απο αυτο δεν περιγράφετε.

Να πας να διαλέξεις μπομπονιέρες, καλέσματα, ρουχα και ιδικά οταν σε βλέπεις πρώτη φορα με νυφικό. Αλλο να το περιγραφεις και αλλο να το κάνεις πράξη.

Ειμαι ξανα στο δωματιο μου λιγες ωρες πριν τον γαμο. Εχουν έρθει συγγενείς και απο τις εννιά το πρωί ακούγονται τραγούδια σε ολο το τετράγωνο.

Τελικά ο πατέρας μου ήρθε αλλα μην φανταστείτε ολα αυτα που κάνουν οι υπόλοιποι πατεραδες. Ενα να ζήσετε ειπε και πηγε στο σαλόνι.

Εγω ειμαι στο δωμάτιο με Δήμητρα και Φίλιππο που μπόρεσε να γυρίσει απο Γερμανία και ειναι εδω μαζι μας. Για αρχή ξεκινάμε όλοι με τα μαλλιά και έπειτα θα παμε στο μακιγιαζ. Εχουν φερει τα ρούχα τους και θα ντυθούν και αυτοι μετα.

Στην εκκλησία αποφάσισα να με συνοδεύσουν τα παρανυφακια γιατί το να με συνόδευε ο πατερας μου θα ηταν λίγο τραβηγμένο.

'Κανεναν καλο καλέσατε' ρωτάει ο Φίλιππος πίνοντας μια γουλιά απο τον καφε του.

'Τι ρωτας παιδάκι μου' λεει η Δήμητρα που κοιτάζει ρουχα στο κινητό της.

'Δεν ξέρω αν καλεσε κάποιον καλο ο Δημήτρης. Εγω ξερεις δεν καλεσα πολλα ατομα' λεω ενω χαζεύω το τέλειο νυφικό που κρέμεται στο τοίχο σε μια κρεμάστρα.

'Ναι ναι μου τα πρόλαβε η Δήμητρα...γιατί δεν καλεσατε τελικά πολλα ατομα' ρωτάει ενω γυρνάει να με κοιτάξει.

'Δεν θέλαμε πολλα μονο τα πιο κοντινά' λεω ενω γυρνάω να τον κοιτάξω και εγω.

'Αχ μην μου κουνιεστε και σας καψω' λεει η κοπέλα που μου φτιάχνει τα μαλλια.

Βασικά μου τα ισιωνει γιατί θα ειναι κατω με πολυ σπαστες μπουκλες και θα βαλω ενα σαν στεμμα με διαμαντάκια. Μικρό αλλα ταιριάζει τέλεια και αναδεικνύει ολο το σύνολο. Ηταν πιο ακριβό και απο το νυφικό αλλα δεν λέω τα άξιζε τα λεφτά του.

Δεν καλέσαμε και πολλα ατομα. Εκατό και, και οι δυο μαζι. Θέλαμε λιγα και τα πιο καλα.

Αφού τελειώσουμε παμε στο μακιγιάζ ξανα οπως στην εικόνα που της έδειξα. Ηθελα ενα απλο γιατί το νυφικό γυαλίζει οποτε τραβάει μονο του την προσοχή. Ειναι οπως το ήθελα...ουτε πολυ τούλι ουτε πολυ φούσκωμα.

the rules of the roadOù les histoires vivent. Découvrez maintenant