🖤~|15|~🖤

295 33 29
                                    

Χελλου κοσμεεε!!!

Ειναι μια τέλεια μερα που ολα εξω λάμπουν τα πουλακια κελαηδούν και τα λουλουδάκια ανθίζουν.

Πουτσες μπλε καραμερε η καταστροφή του κόσμου δεν εχει γίνει ακομα.

Βρέχει απο χθες το βράδυ και δεν εχει σταματήσει καθόλου.

Η ΒΡΟΧΉ ΕΠΕΚΤΕΊΝΕΤΑΙ ΘΑ ΠΕΘΆΝΟΥΜΕ ΌΛΟΙ.

Νομίζω πρέπει να σταματήσω γιατί το χιούμορ μου ειναι πιο κρύο και απο το παγόβουνο που βύθισε τον Τιτανικό.

Η ωρα ειναι περίπου 7και, και σημερα ειναι Παρασκευή και δυστυχώς εχουμε σχολείο. Το μονο καλο ειναι οτι εχουμε σχολικό χορό σημερα οποτε κλαμπππππ.

Τώρα γιατι να ειναι Παρασκευή και οχι Σάββατο δεν ξέρω. Να πάτε να ρωτήσετε το δεκαπενταμελες.

Εγω εχω σηκωθεί και εχω ετοιμαστεί όποτε κάθομαι χαζεύοντας φωτογραφίες που ανέβασαν ατομα στο Instagram χθες βράδυ οσο εγω κοιμόμουν.

Πίνω ταυτόχρονα και χυμό και απορώ ποσα πράγματα μπορει να κανει ενας άνθρωπος ταυτόχρονα. Ειμαι στο λάπτοπ εχω το κινητό στο ενα μου χερι και μιλάω με μηνύματα με την Δήμητρα και με το αλλο χέρι εχω τον χυμό.

🌿Δήμητρα🌿:Εσυ πως θα πας σχολ;!

🖕Νινα🖕:με τα πόδια

🌿Δήμητρα🌿:εντάξει εντάξει

🖕Νινα🖕:γτ;!

Δεν μου απάντησε το βουρλο με άφησε στο διαβάστηκε. Αυτην λογικά η θα την πάει κανένας απο τους γονεις της η θα πάει με τον Ράκο.

Ο Ρακος πηρε πριν κατι μέρες καινούργιο αμάξι όποτε ολα είναι οπως πριν.

🔪Δημήτρης🔪:εχω μια δουλειά κοντά στο σχολείο σου θες να σε παω εγω σήμερα;!

🖕Νινα🖕:εμ...δεν εχω θεμα αμα μπορείς γιατι οχι;!

🔪Δημήτρης🔪:ωραια σε 5' θα είμαι σπίτι σου.

Πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα γρήγορα κάτω. Πηγα στην κουζίνα και πηρα μαζι μου ενα μήλο για το σχολείο. Έβαλα την ζακέτα μου και φόρεσα την βανς τσάντα μου.

Έκατσα στον καναπέ και απλα περίμενα μέχρι να στείλει καποιο μηνυμα η να κορνάρει.

Η αληθεια ειναι πως δεν με χαλασε γιατί αμα πήγαινα με τα πόδια θα γινόμουν τελείως μούσκεμα αλλα ειμαι σίγουρη πως η Δήμητρα θα συνεννοηθηκε μαζί του.

the rules of the roadWhere stories live. Discover now