Το ξύπνητιρι ακούγετε και εγω αφου πάρω μια βαθιά ανάσα σηκώνομαι. Η ώρα ειναι δεκα και σημερα ειναι Σάββατο οποτε σχολείο γιόκ.
Εχουν περάσει κατι μηνες απο τοτε που η Δήμητρα απέκτησε τον ομορφούλη Νικολάκη και εγινε μαμα ενω ο Θοδωρής μπαμπάς.
Είναι τοσο ταιριαστοι ολοι μαζι και ο μικρός μοιάζει υπερβολικά πολύ στον μπαμπά του. Γενικώς το σόι του Θοδωρή ειναι λίγο σκουρόχρωμο και ο μικρός ιδιο χρώμα με τον μπαμπα του Θοδωρή και ιδια φατσα με αυτόν. Μονο στα μάτια πηρε απο την Δήμητρα.
Οχι πείτε μου δεν ειναι πανέμορφος;!
Όποιος τον βλέπει θελει απλα να του ζουλιξει τα μαγουλάκια.
Θα ήθελα τοσο πολυ να γινω η νονά του αλλα θα γίνει ενα κορίτσι απο οικογενειακούς φιλους του Θοδωρή οποτε ας ελπίσουμε στο επόμενο αμα αποφασίσει να κάνει καθώς την επόμενη μερα κιολας ειπε πως δεν θα ηθελε να κάνει αλλο και οτι θα αφιερωθεί μονο στον μικρό.
Εντάξει γενικώς η Δήμητρα δεν ηταν και πολυ υπομονετική με τα παιδιά οποτε και εγω πιστεύω δεν θα κανει καποιο αλλο.
Σηκώνομαι λοιπόν απο το κρεβάτι και παω αμέσως το μπάνιο. Θα έρθουν σήμερα και θα κανω κατι σαν γενική γιατι ειναι λιγο μπάχαλο το διαμέρισμα. Ο Δημήτρης πηγε στην δουλειά του αλλα επειδή θα γυρίσει νωρίς πρεπει να βιαστώ.
Πλένω το πρόσωπο μου και έπειτα τα δόντια μου. Έπιασα τα μαλλιά μου έναν κοτσο ενω εβαλα τα ρουχα που ειχα αφησει απο χθες στο μπάνιο και δεν ειναι αλλα απο μια πολυ άνετη μπλούζα και ενα γκρι σορτς του Δημήτρη οπως πάντα.
Βγηκα από το μπάνιο ενω πηγα στην κουζίνα. Εβαλα να βράσει νερο καθως θα έφτιαχνα να πιω τσάι. Μέχρι να γίνει άνοιξα τις μπαλκονόπορτες να μπει λίγος καθαρος αέρας αλλα επειδή εχει αρκετό κρύο αυτην την περίοδο εβαλα και μια μαύρη ζακέτα.
Μολις το νερο έβρασε εβαλα και το φακελάκι με τσάι που επέλεξα και το άφησα για λιγα λεπτά. Έριξα μελι ανακάτεψα και ηπια την πρώτη γουλιά.
YOU ARE READING
the rules of the road
Teen FictionΠαντού καπνός Οι μυρωδιές καπνογόνων Αγόρια και κορίτσια Όλοι φορούσαν κουκούλες Κανένας δεν ξεχώριζε Ήταν μια πορεία Όπως όλες... Αλλά αυτήν ήταν διαφορετική Ήταν πολύ πιο επικίνδυνη για το FRA 0 9 Ήταν 8 το απόγευμα όλοι ετοιμαζόμαστε για την π...