🖤~|39|~🖤

142 21 6
                                    

Ανοίγω το μάτια μου και κοιτάζω ευθεία μπροστά. Αφού βλέπω την ντουλάπα και μέχρι να καθαρίσουν τα μάτια μου κάθομαι ξαπλωμένη.

Μετα απο λιγο σηκώνομαι και πιάνω τα μαλλια μου ενα κοτσο με το λαστιχάκι που εχω διπλα στο κομοδίνο μου. Η ωρα ειναι δεκα παρα πέντε και ο Δημήτρης διπλα μου ακομα κοιμάται.

Σηκώνομαι και αφου τρίψω λιγο πρώτα τα μάτια μου κατευθύνομαι προς το μπάνιο. Ανοίγω το φως και μπαίνω μεσα. Κλείνω την πόρτα πίσω μου και χωρις να χάνω χρόνο ανοίγω την βρύση.

Πλένω το πρόσωπο μου και έπειτα το σκουπίζω απαλα με την πετσέτα προσώπου. Πιάνω την οδοντόβουρτσα μου και αφου βαλω και οδοντόκρεμα αρχίζω να πλένω τα δόντια μου.

Αφού χτενισω τα μαλλια μου βγαίνω απο το μπάνιο και πάω να φτιάξω καφε. Παω στην κουζίνα και βλέπω την Ελμίρα να κάθεται σε μια καρέκλα στο τραπέζι και να διαβάζει ενα βιβλίο που της πήραμε πρόσφατα πίνοντας χυμο.

'Πως και τοσο πρωινή' την ρωτάω ενω πιάνω και εγω μια κούπα για να φτιάξω τον καφε μου.

'Δεν κοιμήθηκα' απανταει ενω συνεχίζει να είναι προσηλωμένη στο διάβασμα της.

'Γιατι' την ρωτάω πιο πολυ αυστηρά.

'Είχα αγωνία για το τι θα γίνει' απαντάει ενω τοτε κλείνει το βιβλίο και βαζει ενα διαχωριστικό για να ξερει που εχει μείνει.

'Να πας να κοιμηθείς το βράδυ θα παμε για φαγητό στην γιαγια δεν γίνεται να είσαι νυσταγμένη' της λεω ενω πίνω την πρώτη γουλιά απο τον κρύο καφε μου.

'Μαμα να μου φτιάξεις κάτι να φάω και να μου το φέρεις μεσα' με ρωτάει με γλυκά ματάκια ενω εγω χαμογελαστά της κάνω νόημα να πάει μεσα.

Παίρνει το βιβλίο της και φεύγει απο την κουζίνα δίνοντας μου πρωτα ενα φιλι στο μαγουλο. Χαμογέλασα ενω άνοιξα την τρουφαθήκη. Έπιασα τα δημητριακά και τα άφησα στον πάγκο. Απο το ψυγείο παίρνω το γάλα και αφου πιάσω απο τα ντουλάπια μια σουπιέρα βαζω πρώτα το γαλα και μετα τα δημητριακά. Πιάνω ενα κουτάλι απο τα συρτάρια και κατευθύνομαι προς το δωμάτιο της.

[...]

'Άντε αργήσαμε παλι' λεω ενω παίρνω γρήγορα τα κλειδιά και την τσάντα μου.

'Ο μπαμπας φταίει ας μην με λερωνε με καφε' λεει νευριασμένη η Ελμίρα ενω έρχεται διπλα μου με τα αλλα ρουχα μου έβαλε.

'Καταλάθος έγινε ρε ζελεδακι που να ήξερα πως θα ερχόσουν και θα φωνάζεις δυνατά μπαμπα' λεει ενω βγαίνουμε εξω απο το σπίτι.

the rules of the roadTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang