🖤~|11|~🖤

233 33 8
                                    

Το κινητό προγραμματισμένο χτυπάει στις 8:00. Δεν έχω κλείσει μάτι... κανένας άλλωστε. Στις 9:30 θα γίνει η κηδεία του Ρικου και ακομα το σκέφτομαι αν θα πάω η όχι.

Σηκώνομαι και πάω στο μπάνιο του δωματίου μου. Μπαίνω για μπάνιο και κάνω γρήγορα γρήγορα για να μην αργήσω. Αφού βγω πλένω τα δόντια μου και το πρόσωπο μου. Βγαίνω έξω και αφού πάρω τα εσώρουχα μου από το συρτάρι τα φοράω και βάζω το μπουρνουζι πίσω στην θέση του.

Πάω στην καρέκλα που έχω βγάλει τα ρούχα μου από χθες για να μην τα ψάχνω σήμερα. Τα φοαραω και μπαίνω ξανά μέσα στο μπάνιο.

Φόρεσα αυτα:

Κάνω ένα πολύ απλό μακιγιαζ αλλά βάζω πολύ κονσιλερ για να μην φαίνονται οι μαύροι κύκλοι που έχουν φτάσει μέχρι κάτω

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Κάνω ένα πολύ απλό μακιγιαζ αλλά βάζω πολύ κονσιλερ για να μην φαίνονται οι μαύροι κύκλοι που έχουν φτάσει μέχρι κάτω. Χτενίζω τα μαλλιά μου και δεν τα κάνω κάτι απλα τα αφήνω ετσι οπως είναι.

Παίρνω το μπουφαν μου, την τσάντα μου και κατεβαίνω κάτω. Εκει βλέπω την γιαγιά μου να καθαρίζει κατι πατάτες σε ενα μπολ.

Παω κοντά της και αφήνω τα πράγματα μου στον καναπέ. Αυτην με κοιτάζει απο πάνω μέχρι κάτω. Αφήνει την πατατα που καθάριζε και σκουπίζει τα χερια της απο μια πετσετα.

'Καλέ τι κατραμι πλακουσι δώθε' Λεει με την καταπληκτική χωριάτικη προφορά της.

'Πριν κατι μερες πεθανε ενας συμμαθητής μου απο το σχολειο και θα γινει σημερα η κηδεια' της λεω. Φυσικά και δεν ηταν συμμαθητής μας απλα δεν μπορουσα να πω κατι αλλο.

'Απαπα κριμας του παλικαρακι από τι τα νταγκλάρωσε' Ρωτάει.

'Δεν ξέρω...' λεω ενω βάζω χυμό σε μια κουπα'

'Εινταξει κουριτσιμ να πας στου καλό και η παναγιά μαζις' Λεει ενω ξανα ξεκιναει να καθαρίζει τις πατάτες αφου πρώτα με σταυρώσει.

Εγω αφου πιώ τον χυμο μου βάζω το μπουφάν μου και παίρνω την τσάντα μου. Μολις φτάνω στην πόρτα σταματάω για να φορέσω την τσάντα μου.

the rules of the roadWo Geschichten leben. Entdecke jetzt