🖤~|34|~🖤

144 22 4
                                    

'Ζελεδάκι εισαι έτοιμη για την πρώτη μερα στον παιδικό' την ρωτάω ενω αφήνει το ποτήρι με γαλα που έπινε επάνω στο τραπέζι.

'Ναι θα ειναι ωραια' λεει οπως πάντα με αυτο το χαμογελαστό προσωπακι.

Δεν μπορώ να την φανταστώ να κλαίει.

'Θα εχεις και την Σοφία με τον Λάμπρο' λεει ο Δημήτρης καθως όντως θα ειναι μαζί. Έχουν την ίδια ηλικία όποτε θα τους παμε στο ίδιο παιδικό σταθμό.

'Ναι με την Σοφία κάνουμε τελεια παρεα' λεει αργά και καθαρά. 'Εγω εφαγα' συμπληρώνει ενω κάθετε πίσω στην καρέκλα της.

'Ωραια παμε να βάλουμε παπούτσια' λεω ενω αφου σηκωθώ την βοηθάω να κατέβει απο την καρέκλα.

'Πηγαιντε να σας πάω γιατί θα αργήσουμε' λεει ο Δημήτρης ενω τοποθετεί τα πιάτια στην βρύση.

Πήγαμε στο δωμάτιο της που της το φτιάξαμε τέλειο. Ενα διπλό κρεβάτι αν και ειναι τοσο μικροσκοπική χρειαζόταν σίγουρα γιατί πολλες φορες μπορει να θέλει να κοιμηθεί κάποιος απο τους δυο μας μαζί της. Το εχει γεμίσει με αρκουδάκια που της έφεραν δώρο αλλα το αγαπημένο της ειναι η πιγγυ και ειναι ενα ροζ γουρουνάκι που της το έδωσε η Σοφία.

Το παίρνει παντού μαζί της εντάξει βέβαια εκτός απο το παιδικό γιατί αμα γίνει κάτι και το χάσει πρώτη μερα τοτε ειναι που θα έχουμε δράματα.

Ενα θρανίο βρισκεται κοντά στην πόρτα δεν εχει γεμίσει με πολλα πραγματα. Στην μπαλκονόπορτα βαλαμε μια ροζ κουρτίνα και ενα πούφ. Σαν κάθισμα φουσκωτό με χνουδάκι.

Το υπόλοιπο έχει παιχνίδια και πολλα πολλα αρκουδάκια.

Ανοίγουμε την ντουλάπα το ενα μερος απο αυτην και βγάζω τις ροζ μπαλαρίνες της. Αυτην εχει κάτσει ηδη επάνω στο κρεβάτι όποτε μολις γυρίσω απλα κάθομαι με τα γόνατα κάτω και της τα φοράω.

Τις πιάνω τα χέρια και κατεβαίνει απο το κρεβάτι.

'Μια κούκλα εισαι αγάπη μου' της λεω ενω φτιάχνω καλύτερα τα σγουρα τουφακια που της αφησα.

'Που ειναι η τσάντα μου' ρωτάει ενω κοιτάζει γύρω της.

'Την έχεις εξω' λεω ενω κανω χώρο ετσι ωστε να περάσει.

Πέρασε σιγά σιγά και οταν βγήκε έξω  απο το δωμάτιο έκλεισα την πόρτα.

Βγήκαμε στο σαλόνι όπου μας περίμενε ο Δημήτρης στην πόρτα κρατώντας τις τσαντες και των δύο μας.

the rules of the roadOù les histoires vivent. Découvrez maintenant