'Η μικρή ξύπνησε;' ρωτάει ο Δημήτρης ενω έρχετε με τον καφε του στο μπαλκόνι.
'Δεν νομίζω' λεω ενω πίνω μια γουλιά απο τον κρύο καφε μου.
Εκατσε στην καρέκλα ακριβώς διπλα μου και ηπιε και αυτός μια γουλιά απο τον καφε του.
Σημερα θα παμε το βράδυ στην Δήμητρα και τον Θοδωρή γιατι βγήκαν τα αποτελέσματα των πανελληνίων και ο Νικος μας πέρασε μηχανικός αυτοκινήτων οπως ήθελε όποτε εχουν χαρεί παίρνουν τηλέφωνα παντού και επικρατεί ενα χαος.
Για αυτον τον λόγο μας έχουν τραπέζι το βράδυ και φυσικά θα πάμε. Η Δήμητρα μαγειρεύει απο το πρωί και κανει ετοιμασίες.
Ενας θόρυβος ακούστηκε απο την κουζίνα ενω αμεσως κατάλαβα πως η Ελμίρα ξύπνησε και θα μου κάνει την κουζίνα ψηλο μπάχαλο γιατί κάτι φαίνεται να ψάχνει και να μην μπορει να το βρει.
'Να παω μεσα' ρωτάει ο Δημήτρης ενώ παει να σηκωθεί.
'Οχι αστην καφε προσπαθεί να φτιάξει' του λεω ενω κάνει μια τέλεια αστεία γκριμάτσα.
'Καφε...καφε μικρο κορίτσι' λεει με βλέμμα σε φαση Μακης απο ευτυχισμένη μαζί.
'Κοίτα δεν τον λες και καφε αλλα εχει μεσα' λεω τοσο μπερδεμένα που ουτε εγω δεν κατάλαβα.
Για απάντηση ειχα ενα βλέμμα που απλα με κοιτάζει με μισάνοιχτα μάτια προσπαθώντας να καταλάβει.
'Ειναι ενας καφες που τον ειδε σε μια εφαρμογή αλλα εχει πιο πολυ γαλα όποτε ηρέμησε δεν θα πάθει και κατι' του λεω ενω ξανα κάθεται πίσω στην καρέκλα.
Ο Δημήτρης σε θέματα φαγητού και ιδικά ντυσίματος ειναι πολύ υπερπροστατευτικός σε μεγάλο βαθμό. Μια μερα που ηταν να βγει και οπως καθε φυσιολογικό κοριτσάκι της ηλικίες της βάφτηκε και έγινε ενας τσακωμός για το αν θα βγει η οχι. Καταβάθος το κάνει για καλο απλα πολλες φορές υπερβάλλει.
Η Ελμίρα βγήκε απο την μπαλκονόπορτα της κουζίνας και ήρθε στο τραπέζι μαζί μας. Άφησε την γυάλινη κουπα της στο τραπέζι οπως και μια αλλη που σίγουρα εχει μεσα μπισκότα ορεο που το έκανε σαν κεκακι με το γάλα.
Τουλάχιστον δεν τρώει και τελείως βλακείες. Αφου βρήκε κάτι που να της αρεσει τοσο πολύ και μπορεί και το φτιάχνει μόνη της εγω παω πασο.
'Τι ωρα ξύπνησες' την ρωτήσω ενω βλέπω πως έχει ντυθεί ωραία και εχει φτιάξει και το μαλλί της.
BINABASA MO ANG
the rules of the road
Teen FictionΠαντού καπνός Οι μυρωδιές καπνογόνων Αγόρια και κορίτσια Όλοι φορούσαν κουκούλες Κανένας δεν ξεχώριζε Ήταν μια πορεία Όπως όλες... Αλλά αυτήν ήταν διαφορετική Ήταν πολύ πιο επικίνδυνη για το FRA 0 9 Ήταν 8 το απόγευμα όλοι ετοιμαζόμαστε για την π...