Τσεκάρετε τα μαυρισμένα γράμματα στο τέλος του κεφαλαιου!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1 μήνας μετα~
Η ωρα ειναι 5παρα το πρωί. Βασικά τι πρωί χάραμα αλλα προφανώς και δεν κοιμήθηκα καθώς στις 8:00 το σχολείο μας θα βαλει τα αποτελέσματα τον πανελληνίων.
Θα μπω απο το λάπτοπ μου με τους κωδικούς μου και θα μου βγάλει τα αποτελέσματα.
Με ολη αυτην την αγωνία δεν κοιμήθηκα καθόλου και το μόνο που κάνω ειναι να βλέπω βιντεάκια στο YouTube και στο Tik Tok.
Τι πρωτότυπο...
Καθως δεν μπορώ να κάθομαι σηκώνομαι και αποφασίζω να κάνω λιγη γυμναστική. Οχι τίποτα το σπουδαίο. Μονο και μονο να φύγει λιγο το άγχος που έχω.
Βάζω στο λάπτοπ μου διάφορες ασκήσεις. Βέβαια στις περισσότερες κάνω λιγότερα απο αυτα που λέει γιατί δεν ειμαι και ο πιο γυμνασμένος άνθρωπος που ξέρω.
Κανω ενα τέταρτο γυμναστική και λιγα ακομα λεπτά και μετα οπως ειμαι παω για μπάνιο. Μπαίνω μεσα και καθως κανω μπάνιο λουζομαι για να είμαι και έτοιμη για το βραδυ.
Πιθανόν αμα τα πηγαμε καλα να παμε σε κλαμπ με τα αγόρια αμα μπορέσουν η αλλιώς με τον Φίλιππο αμα τελικά δεν πάει στην Λάρισα να μείνει το Σαββατοκύριακο με τους παππούδες του.
Οι γονεις του πηγαν στο εξωτερικό για μια δουλειά. Όλον αυτο το μήνα δεν άλλαξε και τίποτα. Βολτες παραλία και για ψώνια. Πήγαμε και ενα βράδυ με τον Δημήτρη στην παραλία και μπήκαμε 1και το βράδυ μεσα για μπάνιο. Ηταν υπερβολικά περίεργο καθως δεν εχω συνηθίσει να κολυμπάω τέτοια ωρα στην θαλασσα γιατί δεν ξέρω τι εχει και τι πατάω.
Μπήκαμε με τα ρούχα μας γιατί ηταν απόφαση της τελευταίας στιγμής και επειδή φοβόμουν λίγο με ειχε αγκαλιά ο Δημήτρης ετσι ωστε να μην πατήσω κάτω.
Ηταν πολυ ζεστά παρόλο της ωρας...
Αφού τελειώσω το ζεστό μπάνιο μου βγαίνω απο την ντουζιερα και κάθομαι μπροστά απο τον καθρευτη.
Πλένω το πρόσωπο μου με ενα σαπούνι και έπειτα τα δόντια μου. Κανω γαργαρες με το νερό και το φτύνω. Βρεχω το στομα μπυ έτσι ωστε να φύγουν πιθανόν υπολείμματα και βγαζω την πετσέτα απο τα μαλλιά μου. Τα χτενιζω προσεκτικά και βγαίνω απο το μπάνιο. Βάζω εσώρουχα και ενα μπουστάκι απο δαντέλα.
Βάζω απο πάνω μια μπλούζα του Δημήτρη που μυρίζει το άρωμα του. Αφού μυρίσω λιγο την μπλούζα και χαμογελάσω σαν χαζοχαρούμενο την αφήνω να πεσει στο σωμα μου. Μου έρχετε μέχρι τα μπούτια δηλαδή σαν φόρεμα για αυτο δεν βαζω κατι απο κατω.
YOU ARE READING
the rules of the road
Teen FictionΠαντού καπνός Οι μυρωδιές καπνογόνων Αγόρια και κορίτσια Όλοι φορούσαν κουκούλες Κανένας δεν ξεχώριζε Ήταν μια πορεία Όπως όλες... Αλλά αυτήν ήταν διαφορετική Ήταν πολύ πιο επικίνδυνη για το FRA 0 9 Ήταν 8 το απόγευμα όλοι ετοιμαζόμαστε για την π...