🖤~|24|~🖤

218 27 6
                                    

Το ξύπνητιρι χτυπάει για ακομα μια φορα πολύ νωρίς και σηκώνομαι αμέσως.

Μια συνήθεια ειναι όλα μην νομίζεται...

Βρίσκομαι στο σπίτι μου καθως χθες ο Δημήτρης θα έμενε σπίτι του με Θοδωρή και Μπούμπα να συζητήσουν.

Φυσικά και ολο αυτο προκάλεσε ενα χάος και τελικά οι άλλες οι συμμορίες πέτυχαν αυτο που ήθελαν και με το παρα πάνω. Προσπαθούν να βγάλουν μια άκρη αλλα οι περισσότεροι οι απλα δεν θέλουν να το συζητήσουν η οι έχουν εξαφανιστεί. Σαν να άνοιξε η γη και τους κατάπιε.

Βέβαια και οι δυο ειναι πολύ χαλια ψυχολογικά και με το δικιο τους. Τοσα χρόνια και με ολα αυτα τα ψέματα διαλύθηκε αμέσως χωρις καν να βρούμε μια άκρη.

Ελπίζω να βρουν κατι γιατί ειναι σαν να χάσαμε όλοι την οικογένεια μας. Και επίσης με ολα αυτα δεν βλέπω σχεδόν καθόλου τον Δημήτρη.

Οπως καθε πρωι ολες αυτες οι σκέψεις μου έρχονται στο μυαλό και αμέσως τις σβήνω ενω σηκώνομαι γρήγορα απο το κρεβάτι. Τα ρουχα μου τα εχω ήδη εξω απο την προηγούμενη μερα οποτε θα ετοιμαστώ με το πάσο μου.

Μπαίνω στο μπάνιο και αφου αφαιρώ τα ρούχα μου μπαίνω στην μπανιέρα. Ρίχνω ζεστό νερό επάνω μου αν και ειναι ακομα καλοκαίρι. Αφού πρώτα ξυριστώ μετα σαπουνίζω το σώμα μου.

Τα μαλλιά μου τα έκανα χθες οποτε δεν χρειάστηκε να τα ξανα πειράξω. Αφού έβγαλα τις σαπουναδες απο πάνω μου φόρεσα το μοβ μπουρνούζι μου και βγήκα προσεκτικά εξω. Έπλυνα τα δόντια μου μέχρι να στεγνωσω και στο τελος έβαλα λιγο στοματικό διάλυμα.

Εκανα μπουκώματα και το έφτυσα μετα απο κάποια δεύτερα. Το πρόσωπο μου το επλυνα οσο έκανα μπάνιο όποτε εβαλα μια κρεμα προσώπου.

Έβαλα μια απο τις πολλες κρεμες σώματος μου και βγήκα στο δωμάτιο μου. Φόρεσα ενα φόρεμα μέχρι το γόνατο αρκετα αερατο σε κόκκινο απαλό χρώμα με καποια άσπρα σχεδια που ουτε εγω ακομα εχω καταλάβει τι είναι.

Φόρεσα και τα άσπρα με κοκκινες λεπτομέριες Air force μου και έβγαλα το τζιν μπουφαν απο την κρεμάστρα. Το άφησα επάνω στο κρεβάτι μου και επιασα την τσάντα που εχω για το Πανεπιστήμιο αφήνοντας την επάνω στο θρανίο.

Έπιασα κάποια βιβλία και τετράδια βάζοντας τα μεσα. Πέταξα ενα στυλό και το πορτοφόλι μου. Τα χαρτομάντιλα, μωρομαντιλακια και τζελ βρίσκονται στο μπροστινό τσεπάκι οπως και τα ακουστικά μου.

the rules of the roadDonde viven las historias. Descúbrelo ahora