🖤~|17|~🖤

248 32 3
                                    

Αποφεύγω μια παρα πολυ δυνατή μπουνιά καθώς κανω γρήγορο καθισματακι. Την χτυπάω στην κοιλιά με αποτέλεσμα να διπλωθει και να πεσει κάτω.

Σηκώνομαι και ξεκινάω να παλεύω με μια αλλη που ήρθε στο μέρος μου. Μου δίνει μια παρα πολύ δυνατή σφαλιάρα που πιάνω αμέσως το μάγουλο μου.

Της δίνω γανατια με το πόδι και ακριβώς μετα μου σφαλιαρο-μπουνια. Αρχίζει να βγάζει αιμα το μάγουλο της καθώς δεν φοράει μασκα η κάτι τέτοιο. Ουτε εμεις φοράμε γιατι ειναι καλοκαίρι σχεδόν εχει ζεστή και μονο κάποια ατομα φοράνε.

Κιολας ειναι βράδυ οπότε δεν θα μας δει και κανένας άλλος απο την δικια μας συμμορία και απο τους R.I black.

Με ενα σύνθημα φεύγουμε ολοι τρέχοντας και παμε στην αποθήκη μας. Φυσικα και νικήσαμε για ακομη μια φορα. Βέβαια όσες φορες και να τους νικήσουμε θα συνεχίζουν να μας προκαλούν και να μην μπορουν να καταλάβουν οτι ειμαστε καλύτεροι σε ολα.

Ολοι έκατσαν σε καρέκλες που βρήκαν μπροστά τους αλλα εγω πηγα αμέσως στο δικο μου δωματιο της Δήμητρας και απο τα δυο ατομα που ήρθαν επιπλέον ο Ράκος και ο Δημήτρης.

Ο Μπούμπα λεει είδε οτι ειμαστε ολοι πολυ κοντα οποτε καλο θα ηταν να βρισκόμαστε στον ιδιο χώρο.

'Μάγκες μου μπράβο σας τους τσακίσαμε για ακόμη μια φορα. Ξεκουραστείτε και μετα κάντε την οσοι θέλετε' λεει με την βαριά φωνη του ο αρχηγός οσο εγω κατευθύνομαι προς το δωμάτιο.

Οταν ανοίγω την πόρτα βλέπω την Δήμητρα να πίνει καφέ και να γραφει κάτι στο λάπτοπ της. Δεν ηρθε στην πορεία γιατί επρεπε να κανει μια εργασία που μας εβαλε των Αγγλικών και κάτι ασκήσεις φυσικής.

Τωρα πως και την έπιασε προκοπή να κανει εργασία αγγλικών φυσικά και η απάντηση ειναι σιγα μην την έπιασε. Αναγκαστικά την κάνει γιατί την 'απειλησε' πως θα την κόψει στο συγκεκριμένο μαθημα και απο το να καθετε να διαβαζει αργότερα και ειδικά αγγλικά ειπε να την κάνει.

'Καλημέρα...' λεει ενω μου δίνει εναν καφε και δεν παίρνει τα μάτια της απο το λάπτοπ.

'Καλημερα...Ευχαριστώ' λεω καθως τον παίρνω και πινω την πρώτη γουλια.

Παρεπιπτόντως είναι πέντε το πρωί. Κράτησε πολλες ωρες μπορώ να πω αυτην η πορεία.

'Οχ θεε μου τι έπαθε το μαγουλο σου' μου λεει ενω έρχετε μπροστά μου.

'Μου εδωσε μία, σφαλιάρα...τι μου αφησε σημάδι;!' Λεω ενω βγαζω το κινητό απο την τσάντα που είχα μαζί μου οταν πήγα στην αποθήκη.

the rules of the roadWhere stories live. Discover now