'Μόλις φτάσεις να με παρεις' λεω στον Δημήτρη δίνοντας του ενα φιλι καθώς φεύγει.
Θα πάει με την δουλειά σε κατι αγώνες σε αλλη πόλη για Σαββατοκύριακο και σημερα φεύγει ετσι ώστε κατα το μεσημέρι να έχουν φτάσει.
'Εντάξει' λεει ενω μπαίνει στο ασανσέρ και γρήγορα οι πορτες του ασανσέρ κλείνουν.
Μπαίνω μεσα και κλείνω την πόρτα. Η Ελμίρα θα βγει με την Σοφία τωρα βόλτα το πρωί και θα ειμαι μόνη μου στο σπίτι. Καλύτερα για να μπορώ να περιποιηθώ και λιγο τον εαυτό μου και γω.
Κάθομαι στον καναπέ και πιάνω το κινητό στα χέρια μου. Μου έχει στείλει τοσα μηνύματα η Δήμητρα απο χθες αλλα δεν έτυχε να τα ανοίξω. Τα καμαρια της παλι σφάζονται και αυτην οπως λεει χαρακτηριστικά είναι έτοιμη να πέσει απο το μπαλκόνι αλλα επειδή ειναι μονοκατοικία με δυο πατώματα επειδή ομως και παλι δεν ειναι ψηλά θα έρθει στο δικο μας να πέσει απο την ταράτσα.
Βέβαια δεν ξερω και αν κανει πλακα γιατί Δήμητρα ειναι αυτην. Για όλα ειναι ικανή.
Το κουδούνι χτύπησε και αφου σηκωθώ απο τον καναπέ ανοίγω την πόρτα. Μπροστά μου ειναι μια πανέμορφη Σοφία όπου ηρθε να πάρει την Ελμίρα.
'Γεια σου θεια Νίνα' λεει με χαμόγελο.
'Μπες μεσα αγάπη μου' λεω ενω αφου κανω χώρο περνάει μεσα στο σπίτι.
'Η Ελ;' ρωτάει ενω κοιτάζει τον χώρο γύρω της μήπως την δει.
'Ελμίρα ηρθε η Σοφία' φωνάζω ενω η πορτα του δωματίου της ανοίγει και κλείνει.
Μετα απο λίγο μια επίσης πανέμορφη Ελμίρα ξεπροβάλει με ακριβώς το ίδιο φόρεμα με την Σοφία σε διαφορετικό χρωμα.
Η Ελμίρα σε κόκκινο και η Σοφία σε κίτρινο καθώς με τα ξανθά μαλλιά της, της παει μια χαρά.
'Βαλαμε τα ίδια;!' Λεει η Ελμίρα ενθουσιασμένη.
'Ουτε να συνεννοούμασταν!!!' Λεει επίσης ενθουσιασμένα ενω αγκαλιάζονται.
'Άντε καλα να περάσετε' λεω ενω τους ανοίγω την πόρτα να περάσουν.
'Ευχαριστούμε' λενε και οι δυο τραγουδιστά και βγαίνουν απο το σπίτι.
Κλείνω την πόρτα και πάω αμέσως στο μπάνιο. Βγάζω τα ρούχα μου και αφήνω ελεύθερα τα μαλλια μου.
Επιτέλους μόνη...!
[...]
Η πόρτα ανοίγει και κλείνει με δύναμη. Αφήνω την μίγμα για τα μαφιν στην άκρη και βγαίνω στο σαλόνι.
ESTÁS LEYENDO
the rules of the road
Novela JuvenilΠαντού καπνός Οι μυρωδιές καπνογόνων Αγόρια και κορίτσια Όλοι φορούσαν κουκούλες Κανένας δεν ξεχώριζε Ήταν μια πορεία Όπως όλες... Αλλά αυτήν ήταν διαφορετική Ήταν πολύ πιο επικίνδυνη για το FRA 0 9 Ήταν 8 το απόγευμα όλοι ετοιμαζόμαστε για την π...