'Καλε την είδες αυτην εκει;! Μοιάζει σαν ενα σπυράκι που ειχες πριν μια εβδομάδα' λεει καθως έρχετε διπλα μου η Χρύσα.
'Σίγουρα δεν ειδες την όψη σου στον καθρευτη;!' Την ρωτάω εγω καθως συνεχίζω να περπατάω προς το δωμάτιο.
Πλησιάζοντας προς το δωμάτιο καταλαβαίνω πως η Δήμητρα εχει βαλει σε ενα ηχειακι τερμα την μουσική.
Λιγο έλειψα να πάω να μας πάρω καφεδες και αυτην το εκανε κλάμπ το δωμάτιο. Πλακα πλακα εχουμε καιρό να πάμε σε κλαμπ.
'Πως κλείνει αυτο;!' Λεω με πιο δυνατή φωνή για να με ακούσει η Δήμητρα καθως το εχω παρει στα χερια μου.
'Ξενέρωτη' λεει καθως το παίρνει και το κλείνει.
'Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλα ειμαι ξενέρωτη γιατί ειναι 10 η ωρα το πρωί ρε ζώον. Ποιός νοήμων άνθρωπος θα έβαζα τραγούδια στο τερμα τετοια ωρα' την ρωτάω αλλα φυσικα και δεν περιμένω απάντηση.
'Εγώ' λεει αφου το σκεφτεί λιγο και μετα χαμογελάει σαν μικρό παιδάκι.
Εκατσα την καρέκλα και εβγαλα τον καφε μου απο το χαρτινο κουτάκι που τον έβαλαν. Παίρνει και η Δήμητρα τον δικο της και κάθετε και αυτην ακριβώς απέναντι μου.
Ήπια μια γουλιά απο τον καφε μου και χαζεψα λίγο στο Instagram. Χθες είχαμε τους αρραβώνες και Ναι τελικά η γιαγια μου βρηκε νεο σύζυγο. Θα πανε να μείνουν και μαζι. Άντε σε τέτοια ηλικία βρηκε άνδρα.
Και το καλύτερο;! Ο κύριος Χαρίλαος με λεει Κωνσταντίνα δηλαδή με το βαφτιστηκο μου. Ελα ομως που εγω προτιμώ το Νίνα και καμια μερα θα του ερθει κανα τηγάνι στο κεφάλι.
Αφήστε γελούσε ολη η γειτονιά ρομπα γίναμε.
Η Δήμητρα πηρε τον Θοδωρή τηλέφωνο που πηγε με τον Δημήτρη να δει για λιγο τα αδέρφια του και τωρα γυρνάνε.
Οταν τελείωσε βγηκε εξω δεν ξέρω λογικα να κάνει κανενα τσιγάρο. Εγω μάζεψα το μαλλι μου εναν ψηλό κοτσο για να ειμαι πιο άνετη. Σηκώθηκα και έκατσα στον καναπέ για να κάτσω καλυτερα.
Μετα απο λίγο ήρθε μεσα στα νεύρα. Μονο καπνούς απο τα αυτια δεν έβγαζε ακόμα.
'Αι στο διάολο μαλακισμενο' λεει και κλείνει την πόρτα πίσω της με νεύρα.
'Τι εγινε καλε;!' Την ρώτησα εγω καθώς την κοιτάζω έτοιμη να γελάσω.
Δεν φταίω ρε παιδιά έχει τοσο πλακα οταν νευριάζει η Δήμητρα!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
the rules of the road
Fiksi RemajaΠαντού καπνός Οι μυρωδιές καπνογόνων Αγόρια και κορίτσια Όλοι φορούσαν κουκούλες Κανένας δεν ξεχώριζε Ήταν μια πορεία Όπως όλες... Αλλά αυτήν ήταν διαφορετική Ήταν πολύ πιο επικίνδυνη για το FRA 0 9 Ήταν 8 το απόγευμα όλοι ετοιμαζόμαστε για την π...