Κάτι χρόνια μετα
Δευτέρα κάτι εχω την Τρίτη δεν αντ-
Εντάξει στοππ!!!
Σηκώνομαι απο το κρεβάτι ενω διπλα μου ο Δημήτρης ακόμα κοιμάται και με το δίκιο του άλλωστε. Βγηκε χθες με εναν φίλο που απο την δουλειά και άργησε να γυρίσει σπίτι.
Σηκώθηκα αθόρυβα και πηγα στο μπάνιο κάνοντας οπως πάντα την πρωινή μου ρουτίνα. Μπήκα και για μπάνιο λουζοντας τα μαλλιά μου. Θα παμε με τα παιδιά στο λουνα παρκ μονο και μονο να παει και κάπου διαφορετικά ο Νικολακης εκτός απο την παιδική χαρα.
Εχουν γινει αρκετά πράγματα ολα αυτα τα χρόνια καθώς εγω άλλαξα πολλα σχολεία μέχρι τώρα. Ο Δημήτρης βέβαια κανονικά την δουλειά του ενω η Δήμητρα εμαθε καλύτερα να φτιάχνει νύχια και έβγαζε κάποια χρήματα απο εκει. Απο την αλλη ο Θοδωρής φτιάχνει μπίτ τραγουδιών.
Δεν ξερω πως θα μπορούσε να θεωρηθεί αυτο δουλειά αλλα η αλήθεια ειναι βγάζει πολλα χρήματα. Λείπει αρκετές ωρες απο το σπίτι για αυτό τώρα στο νέο τους που είναι πολύ μεγαλύτερο το ενα δωμάτιο έγινε στούντιο.
Και τώρα γιατί να μετακομίσουν;!
Η Δήμητρα ξανα έμεινε έγκυος και απο εκεί που περίμεναν ενα έγιναν δυο....και ναι ειναι έγκυος σε δίδυμα και συγκεκριμένα ενα αγορι και ενα κοριτσάκι. Η Σοφία και ο Λαμπρός.
Σοφία το όνομα της μαμας του Θοδωρή. Λάμπρος το όνομα του μπαμπά της Δήμητρας.
Όλοι εχουν κατα ενθουσιαστεί. Απο εκει που υπήρχε μια κόντρα καθώς ο Νικολακης πήρε το ονομα απο το σόι του μπαμπά του τωρα ολα αυτα έχουν περάσει καθως θα ακουστεί ονομα απο το σόι της Δήμητρας. Χαρα που έκαναν μόλις το άκουσαν.
Αυτα έγιναν ολα αυτα τα χρόνια. Δεν νομίζω να ξέχασα κάτι...
Μπα...
Αφού βούρτσισα τα μαλλιά μου τα άφησα να στεγνώσουν φυσικά. Πηγα στο σαλόνι και αφου μάζεψα κάτι πιάτα και μπολ απο χθές τα πήγα στην κουζίνα. Εβαλα σε ενα ποτήρι χυμό ενω εβαλα καφε να γίνεται.
Αφου τα έπλυνα βιαστικά στέγνωσα τα χέρια μου και άρχισα να βγάζω τα υλικά για το σουφλέ που θα έφτιαχνα σήμερα. Εβαλα τα πολύχρωμα μακαρόνια να γίνονται καθώς η ωρα εχει παει ήδη δώδεκα.
'Καλημερα' ακούγεται η φωνή του Δημήτρη καθώς μπαίνει στην κουζίνα.
Εχει αλλάξει ηδη καθώς ξερω πως μετα θα βαριέται να σηκωθεί να αλλάξει για το λουνα παρκ.
ESTÁS LEYENDO
the rules of the road
Novela JuvenilΠαντού καπνός Οι μυρωδιές καπνογόνων Αγόρια και κορίτσια Όλοι φορούσαν κουκούλες Κανένας δεν ξεχώριζε Ήταν μια πορεία Όπως όλες... Αλλά αυτήν ήταν διαφορετική Ήταν πολύ πιο επικίνδυνη για το FRA 0 9 Ήταν 8 το απόγευμα όλοι ετοιμαζόμαστε για την π...