🖤~|8|~🖤

285 31 6
                                    

Χελλου μάι φριέντ.

Καλημέρα Καλησπέρα και καλη βραδιά!

Η ωρα ειναι 6:06 και απο την υπερένταση που εχω, εχω ξυπνήσει και απλα κάθομαι μέχρι να περάσει λίγο η ώρα. Αφού έχω βαρεθεί να κάθομαι σηκώθηκα και πηγα στο μπάνιο του δωματίου μου.

Αφου πλύνω πρώτα το πρόσωπο μου έπειτα σειρά εχουν τα δόντια. Έκανα ενα απαλο μακιγιαζ και στα χείλια μου έβαλα λιποζαν για να φαίνονται πιο ωραία. Αφου τελείωσα με το θεμα του μπάνιου βγήκα κλείνοντας το φως.

Πηρα απο την καρέκλα τα ρουχα που ειχα βγαλει απο χθες και τα φόρεσα σιγά σιγα. Με την Δήμητρα είπαμε να βάλουμε τα ιδια αλλα με διαφορετικο χρώμα στις μπλούζες.

Φορεσαμε αυτα:

Εγω φόρεσα την μπλε και η Μιμή την πράσινη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Εγω φόρεσα την μπλε και η Μιμή την πράσινη. (Χωρίς τις τσάντες)

Το μαλλί μου απλά το χτένισα όποτε πήρα την τσάντα μου και πήγα στην κουζίνα. Έβαλα σε ενα ποτήρι χυμό και πήγα στο σαλόνι. Η γιαγιά που ειναι και τι κάνει δεν ξέρω. Πάντως για την ηλικία της δεν στρώνει κώλο κατω.

Όταν μετά απο ώρα η ωρα ειχε πάει 7:30 ξεκινάω γιατι ειναι και λιγο μακρυά απο το σπιτι. Βγήκα από το σπίτι και πέταξα τα κλειδιά μεσα στην τσάντα. Ξεκίνησα για το σχολείο και στην μισή διαδρομή ειχα τελειώσει το τσιγάρο που άναψα. Το έσβησα και το πέταξα στο δρόμο συνεχίζοντας προς το σχολείο.

Ενα αμάξι απο μακρυά έρχετε προς το μέρος μου και οσο πλησιάζει σταματάει σιγα σιγα. Ανοίγει το παράθυρο και βλέπω φυσικα την Δήμητρα ορεξατη ορεξατη και φυσικά ποιος θα την πληρώσει;!

Οχι εγω αλλα ουτε και ο Ρακος...

Αλλα ο Δαμασκηνός. Ο καθηγητής Βιολογίας μας.

Εχει ενα περίεργο επίθετο σαν να βρίσκεται σε επιτραπέζιο παιχνίδι που υπάρχει άλλωστε. Το ονομα του ειναι Κωστα και φυσικά ολοι τον δουλεύουν φωνάζοντας τον Κωστακι.

the rules of the roadWhere stories live. Discover now