🖤~|30|~🖤

158 26 3
                                    

'Ωραία μπράβο Μιχάλη...Μαρία πες μας εσυ τώρα πως λύνετε αυτην η άσκηση' λεω ενω βαζω σταυρό στο μπλοκάκι ότι αυτος ο μαθητής ειπε μάθημα.

'Ε...Α ναι συμφωνώ με τον Μιχάλη τα ειπε ολοσωστα' απαντάει ενω κάθετε καλύτερα.

'Τι εννοείς;!' Ρωτάω με σοβαρό ύφος.

'Λέω οτι συμφωνώ με τον Νίκο' απαντάει ειρωνικά κοιτάζοντας με πλέον και αυτην στα μάτια.

'Ναι αλλα εγω θελω να μου πεις μάθημα' λεω καθώς αφήνω το στυλό μου με νευρα ενω σταυρώνω τα χέρια μου.

'Α δεν ακούσατε τι ειπε ο Μιχάλης;! Μιχάλη πες το μάθημα ξανα δεν σε άκουσε η κυρία' λεει ενω του κανει νόημα ενω γυρνάει και με ξανα κοιτάζει.

'Μαρία απλα πες μάθημα και κόψε τις βλακείες' της απαντάω με σοβαρό αλλα και νευριασμενο ύφος ταυτόχρονα.

'Γιατι να πω κατι αφου το εχει ξανα πει κάποιος αλλος' απαντάει αλλα ειναι πιο πολυ σαν διάγνωση.

'Μαρια!' Λεω ενω χτυπάω το χέρι μου στην έδρα.

'Κυρία!' Απαντάει με χαμόγελο.

'Απλα. Πες. Το. Μαθημα.' Λεω ενώ τονίζω την καθε λέξη.

'Να σας διαβάσω το επόμενο μαθημα;! Φυσικά και θα σας διαβάσω το επόμενο μάθημα' λεει ενω αλλάζει σελίδα.

'Μαρία μολις κατάφερες να παρεις μια ωραιότατη ωριαια...φυγε σε παρακαλώ' Λεω ενω πετάω το απουσιολόγιο στο αγόρι που το εχει.

'Αμέσως' λεει ενω σηκώνεται και φεύγει αμέσως απο την αίθουσα χωρίς πολλα πολλα.

Την παρακολουθώ να σηκώνεται και να βγαίνει απο την τάξη με το κινητό στην τσέπη του τζιν της. Σηκώνομαι πάνω και παω πρώτη στην πόρτα.

'Το κινητό σου!' λεω ενω τείνω το χέρι μου να μου το δώσει.

'Α κυρία δεν δίνω ποτε το νούμερο μου' λεει και καλα αθώα.

'Δεν εννοώ αυτο και ξανα λεω! Δωσε. Το. ΚΙΝΗΤΌ ΣΟΥ' λεω ενω τονίζω την τελευταία συλλαβή και κοπαναω με νεύρα την πόρτα.

Ολα τα παιδιά στην τάξη κοιτάζουν τρομαγμένα καθως ειναι η πρωτη φορα που φωνάζω σε κάποιο παιδί οσο περιεγο και να ακούγετε. Πάντα εκανα πλακα μαζί τους αλλα αυτην με νευρίασε παρα πολυ για να μιλήσω ήσυχα μαζι της.

'Κ-και πα-πα-παλι δεν κατ-αταλαβαίνω...' προσπαθεί να μιλήσει φυσιολογικά αλλα το τραύλισμα και το γεγονός οτι εχει αλλάξει αρκετά χρώματα δεν φαίνεται να τα καταφέρνει.

the rules of the roadDonde viven las historias. Descúbrelo ahora