Později ten večer jsme opět stáli u stolku s občerstvením a dávali jsme si kus dortu, když přišel ten nafoukaný princ Dominik a začal se se mnou bavit vůbec mu nevadilo, že skočil Chrisovi do řeči.
,, Hele princátko nevadí ti, že jsem se teď s Kirou bavil já? " lidi co stáli nejblíž zalapali po dechu nejdřív jsem si to neuvědomila, ale pak mi došlo, že mě oslovil jménem mezi lidmi a ještě řekl princi princátko. Dala jsem si ruce před pusu a vyděšeně jsem se podívala Chrisovi do očí v tu chvíli se mu v očích zračil strach a uvědomění toho co udělal.,, Stráže!!" křikl princ.A tím mě vytrhl ze čtení Chrisovo tváře. Stráže okamžitě přišli.
,, Ano princi?"
,, Dejte mu vypráskat na záda deset ran za mě a deset za urážku princezny."
Chytli Chrise a táhli ho pryč.
,, Ne nechte ho!" křičela jsem za nimi několikrát, ale princ mi dal ruku před pusu a řekl.
,, Zaslouží si to byl k vám neuctivý princezno. Příště to bude horší."
,,Ale bude tam mít jizvy a nebude se moc hýbat jste krutý princi.",,Ne to nejsem princezno, jsem spravedlivý ano to je to správné slovo spravedlivý, každému co si zaslouží a teď si pojďte zatancovat."
Surově mě chytl za paži a odtáhl doprostřed sálu.Když skončil tenhle nekonečný tanec vydala jsem se pryč. Jenže ve dveřích mě zastavila madam René.
,, Kampak princezno ten mladík dostane co si zaslouží aspoň vidíte, že se k vám nehodí vraťte se k hostům." dostrkala mě zpět, k tanci mě za tu dobu než skončil ples vyzvala spousta princů, rytířů či jiných vysoce postavených a také můj dobrý přítel Princ Matt.Když otec ukončil ples rychle jsem utíkala dolů kde se vykonávali tresty. Když jsem tam došla bylo po všem Chris ležel na břiše na lavici a byl v jednom ohni. Jeho záda byla plná šrámu a dokonce jich bylo několik do krve.
,, Chrisi? Slyšíš mě? Omlouvám se nechtěla jsem, aby se k tobě takhle chovali moc mě to mrzí."
Po tváři se mi pustili slzy ruku jsem měla položenou na jeho tváři.
,, To je dobré sem patřím zasloužil jsem si to zachoval jsem se špatně."
Unaveným pohledem se na mě podíval a trochu se usmál.
,, Nemusíte pro mě plakat princezno jsem jen kluk od koní. Přesně tak jak to říkal princ."
,,On tady byl? Ne tak to není jsi pro mě víc než kluk od koní a nikdo se k tobě už takhle chovat nebude."
Odešla jsem vedle do místnosti kde jsem našla, mast, nádobu s vodou a nějakou látku na omytí a zavázání.Když jsem se vrátila Chris se zkoušel posadit.
,, Jen lež nezvedej se prosím ošetřím ti to."
,,To nemusíte ošetří mi to nějaká služebná, je nevhodné, aby jste mi to ošetřovala vy."
,,Přestaň mi vykat. Říkej mi jménem prosím známe se od malička a nikdy jsi mi nevykal, když jsme byli sami, tak s tím nezačínej."
,, Ale... Auuu!!" vykřikl, když jsem mu položila mokrý hadr na záda.
,, Promiň mi musím to vyčistit."
,,V pořádku." řekl přiškrceným tlumeným hlasem.Pokaždé, když jsem položila hadr na jeho záda, abych je vyčistila syknul bolestí a když jsem mu je mazala zatínal ruce v pěsti. Když jsem skončila a zavázala mu to sedla jsem si na lavici. Položila jsem si jeho hlavu do klína a hladila ho po vlasech.
,,Můžeš jít nemusíš tu se mnou být Kiro."
,, Zůstanu tu s tebou. Chci na tebe dohlédnout."Pak mě napadlo vzít ho do jedné komůrky kde je postel a křeslo se stolkem. Nebyla daleko jen pár schodů nahoru a pak kousek po chodbě.
,, Chrisi" promluvila jsem do ticha, které mi to vrátilo ozvěnou.
,, Co se děje? Klidně jdi jestli chceš."
,,Ne to ne, chci se zeptat jestli zvládneš pár kroků."
,,To nevím, ale zkusím to. "Pomalu se posadil a pak postavil podepřela jsem ho a vydali jsme se nahoru schody jsme sice zdolávali dlouho, ale zvládli jsme to pak jen pár kroku do komůrky a bylo to. Položila jsem Chrise na postel a on se na mě unaveně podíval.
,, Vyspi se, budu tu s tebou."
,,Ty musíš taky spát zítra máš tu...."
,,To neřeš teď jsi důležitý ty."Někdy uprostřed noci se vzbudil a klepal se zimou. Vzala jsem deku která tam ležela a přikryla jsem ho.
Ze spaní začal mluvit.
,, Jistě princi, omlouvám se budu se k princezně chovat uctivě a budu se jí vyhýbat jinak mě čeká další trest..."
Tohle mě dostalo znovu jsem se rozbrečela přála jsem si být obyčejná služebná žádná princezna jen holka z podzámčí milovala jsem svoje rodiče, ale za to, že jsem se stala princeznou mohli oni.,, Ki?! Proč pláčeš co se stalo?" Rychle se posadil i když ho to bolelo a objal mě.
,, Já... já nechci být princezna radši bych byla obyčejná holka aby ti nikdo kvůli mě neubližoval."
,, No tak uklidni se, to bude dobré."A pak jsem nejspíš usnula.
Když jsem se ráno probudila ležela jsem vedle Chrise, který ležel na boku a snažil se přikrýt kouskem deky na které ležel upozorňuji stále spal. Zvedla jsem se vytáhla jsem z pod něj deku a přikryla ho.
Zavřela jsem za sebou komůrku a vyrazila do kuchyně.
Jen co jsem vešla uklonili se mi.
,, Princezno co vy tady, jak vám můžeme pomoci? ",, Chtěla bych sklenku mléka a něco k snídani."
,,Pro vás?" zeptala se překvapeně jedna starší kuchařka.
,, Ne pro Chrise včera ho nechal zpráskat jeden nafoukaný princ." řekla jsem smutně a posadila jsem se na lavici u stolu.
,, Jak mu je? A co provedl?" ptali se jedna přes druhou.
,, Oslovil mě jménem což má dovolené, ale v soukromí a princi řekl, že je to princátko." sklopila jsem pohled a přijala talíř s pečivem a míchanými vajíčky.
,, A kolik dostal?" zeptala se tiše jedna malá tmavovlasá dívka.
,, Celých dvacet. Snažila jsem se prince zastavit, ale nešlo to."
Pronesla jsem se slzami na krajíčku.
Pak jsem se zvedla rozloučila se a poděkovala za jídlo. Za sebou jsem slyšela jak ta malá dívka tiše, ale ne dost tiše řekla.,,Lže je princezna mohla to zastavit, ale nechtěla." to zabolelo.Když jsem se vrátila do komůrky Chris seděl na posteli a snažil se narovnat nebo postavit ani jedno mu nešlo viděla jsem v jeho obličeji obrovskou bolest.
,, Prosím tě lehni si, ještě si ublížíš."
,,Kiro? Co tady děláš neměla by ses chystat na večer?" překvapeně na mě koukal.
,, Nestarej se a koukej se
najíst...na tady máš."
Podala jsem mu talíř a sklenici jsem postavila na malý stolek.
ČTEŠ
Zničená drakem (Dokončeno)
FantasyPokračování Vybraná pro draka. Malá tedy teď už velká Kira byla sirotek. Potom co se jí ujala královna Thálie dragon a Král Sebastien Kyle dragon I. Se stala princeznou, která má povinosti a také závazky vůči své zemi. Je korunní princeznou takže po...