54.kapitola

596 56 2
                                    

 Morgana schovaná v útrobách paláce v tajné místnosti o, které ví jen málo lidí, vymýšlí další plány na zničení Twilightu. Mne si ruce nad tím jak skvěle jí zatím plány vychází. Drží princeznu a nechá jí sežrat drakem, ovládá krále aniž by mu musela být na blízku a dokonce ovládá i samotného generála Dreaka bez, kterého by se nedostala tak blízko královské rodině a Christienovi, kterým celý plán spustila.

Thalie nepoznává svého muže, je jako posedlý nadpřirozenými bytostmi a neposlouchá jí. Nesnaží se najít jejich dítě a přehlíží jí. Proto se vydává pod rouškou noci na výpravy a snaží se najít nějaké stopy po své dceři nebo Christienovi něco jí říká, že budou spolu. Doufá, že něco zjistí, ale zatím jako by se po nich slehla zem.

Lexi, Eragon a Iris už se doslechli o zmizení Kiry a jsou přesvědčeni, že v tom má prsty Morgana. Lexi s Eragonem se vydávají do lesů dračí země aby vyhledali své přátele. Královna jim dovolila opustit bránu jen proto aby našli jejího rytíře a princeznu jedinou naději na spojení obou zemí. Ostatním je přísně zakázáno opouštět Twilight. Iris zatím hledá v knihách jak zastavit Morganu.

Lusy s Mattem se také vydávají do lesů aby našli Kiru s Chistienem. Nezdá se jim, že by Kira nechala své království a utekla by. Doprovází je i princ Dominik a Mattův věrný přítel Alrick. Všichni si jsou jistí, že Kira neutekla, ale že se něco stalo. Princ Dominik hledání, ale třetí den vzdává a vrací se do paláce. Ostatní stále pátrají. A pak se stane něco podivného.

Lexi

Procházíme s Eragonem už třetí den lesem a nic jsme nenašli, ale potkali jsme spoustu palácových stráží. Nevypadají však, že by hledali Kiru. Zdá se jako by spíš hledali nějakou věc. Eragon zkouší používat i kouzla k nalezení Kiry a Chrise, ale je to marné. „ Eragone přidej musíme se dostat ještě k černým horám." Otočila jsem se a uviděla ho jak se zády opírá o strom a snaží se popadnout dech. „Lexi já už vážně nemůžu. Chodíme po lese už tři dny dochází nám i jídlo. Měli bychom něco ulovit nebo se vrátit pro zásoby." Kňoural. „ Nevrátíme se dokud nenajdeme Kiru a Chrise, navíc by jsme mohli ohrozit celou naší zem kdybychom prošli portálem, víš přece, že je tu spousta palácových stráží. Něco ulovíme a tam mezi těmi stromy můžeme dnes složit hlavu." Křikla jsem na něj a jeho obličej se rozzářil, když uslyšel, že dnes už nikam nepůjdeme.

Došli jsme na místo a rozdělali oheň věděli jsme, že je to nebezpečné, ale Eragon měl kouzlo, kterým nás může schovat. Začalo se pomalu smrákat a my si pekli zajíce, kterého jsem ulovila. Najednou jsme ovšem uslyšeli zvuky kopyt a hlasy a tak Eragon kolem nás udělal neviditelný ochranný štít. Za chvilku jsme je i viděli. Byla to jedna, žena a dva muži. Vypadali jako by někoho hledali. Zastavili se těsně u ochranného štítu a sesedli z koní. „Co myslíš Lusy? Je to dobré místo na utáboření? Dnes už to do paláce opravdu nestihneme." Promluvil první muž.

Měl hnědé vlasy a modré oči a na krátko střižené vlasy. „Myslím, že je to skvělé místo Matte co ty na to Alricku?" Otočila se na muže se světlejšími vlasy a culíkem. „ Ano je to dobré místo je na vyvýšeném místě takže budeme mít přehled." Promluvil a usmál se. „Neměli bychom přece jen dál hledat? Mám o ně strach. Co když jsou v nebezpečí?! Co když jim jde o život? Strávila jsem s Kirou celý život, ale ještě nikdy jsem se o ní tak nebála." Zaslechla jsem Kiřino jméno a začalo mi to zapadat do sebe. Matt to je jistě její dobrý přítel ten o, kterém mi vyprávěla a Lusy je její komorná pokud se nepletu, jen Alricka neznám, ale pokud Kira věřila těm dvěma jistě věří i jemu.

„Eragone?" Otočila jsem se na něj. On vzhlédnul z králíka otáčejícího nad ohněm a čekal. „Shoď ten štít, myslím, že jsme našli další co jdou za stejným cílem." Eragon chvíli překvapeně koukal a pak řekl. „Myslíš si, že je to dobrý nápad?" Jen jsem rázně kývla a čekala. On mykl rameny a vstal. Došel až ke mně a ještě než udělal co jsem mu řekla špitl. „Pamatuj si, že jsem tě varoval." pak zamával rukama a zeď klesla. Všichni tři se na nás otočili a Muži tasili své meče.

„V klidu to nebude nutné. Nechceme vám ublížit. Jsme přátele Kiry a Christiena a víme, že vy je také hledáte. Jsem Lexi a tohle je Eragon. Možná vám o nás Kira vyprávěla." Oni se po sobě podívali a pak sklonili meče. Ten s krátkými vlasy k nám vykročil jako první. „Vy budete její přátele z twilightu je to tak?" Překvapeně jsem na něj koukla a pak jsem se jen usmála a kývla. „Ano to jsme my. Hledáme je už tři dny a nenacházíme žádné stopy. Přišel k nám i ten druhý muž a řekl. „ To my také ne, ty jsi lesní drak?" Ukázal na mě najednou. „Ano to jsem, ale jak ?" Nemusela jsem pokračovat dal si vlasy za ucho a pochopila jsem. „Jistě ty jsi elf. Už chápu. Eragon je čaroděj." Ukázala jsem na Eragona, který stál vedle mě se založenýma rukama.

„Připojte se k našemu ohni, rádi se s vámi rozdělíme i o tu trochu jídla co máme a zítra můžeme hledat spolu." Podívali se po sobě a přikývli i Lusy si k nám přisedla i když moc nemluvila držela se vedle Matta a jen pozorovala okolí. „Kde všude jste hledali?" Začal Matt. „Prošli jsme západní chvost a jeskyně u řeky, tam jsme si mysleli, že by je Morgana mohla věznit." Odpověděla jsem. Matt se zarazil. „Morgana? Ta čarodějka z legend?" Já jen přikývla.

„Není to jen legenda je skutečná a má plány na zničení obou království a Kira s Christienem se jí do plánů vůbec nehodili. Kira chce naše království spojit. Christienem začala celý svůj plán. Věděla, že chtějí spolu utéct jenže to se jí do plánů nehodilo a tak Christiena proklela. Christien se paláci pak celý rok stranil. Zachránil naší královnu a stal se tak jejím rytířem. Celou dobu ho to, ale táhlo zpět ke Kiře. Pak, když se přiblížil turnaj a její narozeniny, tak se sem vydal pod kouzlem a jiným jménem. Chtěl zjistit jak na tom je a zda se na něj stále zlobí. Jeho převlek jak jistě víte nevyšel a Kira ho odhalila a pak už to asi celé znáte. Možná jen nevíte, že ve všem co se za uplynulý rok stalo může Morgana. Počítá s každým krokem, který kdokoliv v Kiřině blízkosti udělá a proto musíte být opatrní i s vámi má jistě plán. Podle toho co o ní vím se teď jistě drží poblíž paláce, aby mohla tahat za nitky. Musíme co nejdřív najít Kiru a Christiena. Snad není ještě příliš pozdě."

Matt se ustaraně podíval na Lusy a pak do ohně. „Vyrazíme zítra z úsvitu, abychom je našli co nejdřív nesmí to Morganě projít." Eragon s Alrickem se na něj podívali a oba najednou řekli. „Moje řeč!" Pak bylo několika vteřinové ticho a všichni jsme propukli v hlasitý smích. Pak jsme všichni ulehli a doufali, že další den najdeme, alespoň něco co nás dostane blíž ke ztraceným přátelům...

Jak jsem řekla kapitolky teď budou vycházet tak jak to půjde snad se vám tahle líbila a těšíte se na pokračování. Už se blížíme ke konci neřeknu vám kolik ještě kapitol bude, ale už to nebude mnoho. Nemusíte se, ale bát mám napsané další knihy, které vám se hned po skončení tohoto příběhu dám, aby jste měli co číst.

Zničená drakem (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat