,,Jsi v pohodě?" zeptal se najednou a vytrhl mě tím ze vzpomínání. ,,Jo jen nemůžu uvěřit tomu, že je to opravdu ona." usmála jsem se a vzala si z jeho daně panenku. ,,Ano je to ona jen má takovou lehčí jizvu na té porcelánové hlavičce nedokázal jsem jí úplně opravit. Měl jsem jí dlouho v šuplíku s tou rozbitou hlavou a nedávno jsem si vzpomněl, že budeš mít narozeniny a já ti jí dlužím." Nakonec se na mě usmál a já mu úsměv oplatila.,, Že ti to, ale trvalo." začala jsem se smát. ,,Ale no tak já čekal třeba něco jako. Děkuji Matty jsi skvělý nebo to jsem nečekala stále mě překvapuješ a ne, že ti to, ale trvalo." usmála jsem se a objala ho. ,,Děkuji Matty jsi skvělý." řekla jsem, když jsem zase odstoupila.
,,Teď, ale pojď než nás dostihne princátko sejdeme se ve stájích za chvilku jen se skočím převléct." ,,Dobře sejdeme se tam." Vyběhla jsem nahoru do své komnaty převlékla jsem se do jezdeckých věcí a bot. Pak jsem vyrazila dolů ještě jsem se, ale chtěla stavit za Chisem, ale nevěděla jsem kde ho hledat v té komůrce kde jsem s ním byla naposled nebyl, tak mě napadl jeho pokoj, ale tam taky nebyl a tak jsem vyrazila do stájí a ve dveřích jsem se srazila právě s ním sykl bolestí a s hlasitým bouchnutím dopadl na zem stejně jako já. ,, Bože Chrisi jsi v pořádku? Omlouvám se neublížil sis?" vyděšeně jsem se zvedla a pomohla mu vstát. ,,Jasně jsem v pořádku šel jsem akorát pro ohlávky abych vám nachystal koně když se jedete s Mattem projet." ,,Počkej ty už pracuješ? jsi normální já nám koně nachystám sama ty si sedni." ,,To ani náhodou jsi princezna to se ..." ,,řekni nesluší a jednu ti vrazím." pohrozila jsem mu. ,,Už jsem ticho." usmál se a sedl si na balík sena. Nachystala jsem nám koně a při čekání na Matta, který se někde zdržel jsem si povídala s Chrisem.
,,Můžu se podívat na ty tvoje záda?" zeptala jsem ho po nějaké chvíli povídání. ,,Jestli chceš tak můžeš." zvedl si košili a otočil se ke mě zády nadzvedla jsem obvazy a uviděla jsem hojící se rány, ale pohled na každou tu ránu zabolel. Do očí se mi draly slzy ty jizvy tam bude mít na pořád a jen kvůli mě kvůli tomu, že jsem princezna. Pustila jsem obvazy a stáhla mu zpět tu košili. On se ke mě otočil a dal mi svou teplou dlaň na tvář a palcem mi setřel tu jednu jedinou slzu co tam byla. ,,Není to kvůli tobě, ale kvůli tomu princi kvůli tomu, že jsem se choval tak jak jsem se choval."
,,To máš pravdu choval jsi se opravdu špatně a teď si mi zapomněl nachystat koně." s prvními slovy princátka( jo budu mu říkat princátko) se Chris postavil a ustoupil ode mě o krok. Stihl to akorát předtím než vstoupil Dominik do stáje naštěstí slyšel jen Chrisovo poslední slova.,, O princezno nevěděl jsem, že tu ještě jste myslel jsem, že už jste vyrazili." ,,Ne princi nevyrazili ještě čekám na prince Matta." ,,To je hrozné jak jsou dnešní princové nedochvilní." pronesl sarkasticky.
,,Když mě omluvíte princezno musím si ještě něco zařídit než mi tenhle slouha nachystá koně." opovržlivě cuknul hlavou Christianovým směrem a pak opustil stáj Chris se zvedl a vydal se zase pro sedlo a věci na koně já ho, ale zastavila se slovy. ,,Sedni si já mu to připravím." ,,Dobře, ale co když přijde ten..." ,,Princátko ? no tak to s ním vyřídím." Koutky mu zacukali do úsměvu a já byla ráda, že se zase směje. ,,Je ahoj Chrisi." pozdravil ho Matt, který právě vešel do stájí. ,,Ahoj jak se vede tebe jsem dlouho neviděl." pozdravil ho nazpět.
,,Co tvoje záda?" staral se a já mezi tím došla pro sedlo. ,,Čí je ten třetí kůň? Ty jedeš s námi Chrisi?" Otočil se z koně na Chrise. ,,Ne ten je princátka doufám, že nebude chtít jet s vámi." řekl dost vyděšeně Chris. ,,Nemyslím si. Pomůžeš mi osedlat toho koně nechci aby Chris něco dělal když má ty zá...da." Poslední slovo jsem řekla pomalu a smutně, protože mi prolétla hlavou myšlenka na to jak vypadal těsně po tom co ho potrestali.
,,Jasně, že pomůžu to je maličkost." Stihli jsme koně osedlat akorát před tím než přišlo naše princátko. Takže to vypadalo, že mu koně sedlal Chris. ,,Jedeme Matte?" Zeptala jsem se a ladně se vyhoupla na koně. ,,Určitě můžeme vyrazit jen si hodím do sedlové brašny vodu." oznámil mi a došel k sudu aby si nabral vodu do vaku. Mezi tím už na svém koni seděl Dominik a upravoval si sedlo. ,,Špatně jsi mi utáhl sedlo chtěl si abych se zabil?! Byla to pomsta nebo o co se snažíš!?" vyjekl najednou. Tentokrát jsem v tom, ale nechtěla Chrise nechat tak jsem na princátko zařvala. ,,Přestaňte si na něj dovolovat princi není o nic míň než vy možná je dokonce lepší než vy a toho koně jsem sedlala já takže se laskavě uklidněte vím, že jsem sedlo utáhla dostatečně a vy jste si tak chtěl jen vylít zlost na mém příteli." lehce jsem při tom zvýšila hlas, aby mu to bylo dostatečně jasné a bral to vážně. Přidal se ke mě i Matt. ,,A já vám princi připravoval ohlávku takže jestli máte i sní problém tak si to vybijte na mě Christian za to opravdu nemůže díky vašemu výlevu vzteku na princeznině oslavě se Christian nemůže zrovna dobře hýbat takže jsme to udělali my. Ještě něco nebo už můžeme s princeznou jet?"
Tak tímhle mě Matt totálně odrovnal. Takovéhle zastání jsem od něj nečekala. Projeli jsme kolem princátka ven a usmáli jsme se na Chrise ten na nás jen neslyšně za artikuloval.,, Děkuji." Vyjeli jsme ze stájí a vydali se k lesu samozřejmě co nejrychleji, aby nás nedostihl Dominik. Ten se, ale k našemu štěstí zdržel ve stáji.
Christian
Neslyšně jsem jim poděkoval a usmál se na Kiru. Když opustili stáje zůstal jsem tam sám s princátkem. Nikdy jsem ho neměl rád byl to rozmazlený floutek co měl potřebu všem dokazovat, že má nějakou moc. Než opustil stáje dojel ke mě a sklonil se tak aby to co měl v plánu říct slyšel jen on a já. ,,Tímhle to neskončilo. Princezna tě vždycky hájit nebude.Ještě si to s tebou vyřídím ty zmetku." Sykl to jako vzteklý had, aby svým slovům dodal váhu. Ještě do mě strčil a jelikož za mnou byl balík sena spadl jsem a do jedné z těch ran my zajelo tvrdé stéblo slámy. Což bylo poměrně bolestivé. Neřekl jsem ale ani slovo až když princátko odjelo jsem zkřivil obličej do bolestivé grimasy a opatrně nahmatal stéblo a vytáhl ho. Tak tohle je můj život ve dvou minutách stará se o mě skvělá a milá princezna za přítele mám prince a nepřítelem mi je nechutně bohatý princ. Takový život chce přece každý ne?
ČTEŠ
Zničená drakem (Dokončeno)
FantasyPokračování Vybraná pro draka. Malá tedy teď už velká Kira byla sirotek. Potom co se jí ujala královna Thálie dragon a Král Sebastien Kyle dragon I. Se stala princeznou, která má povinosti a také závazky vůči své zemi. Je korunní princeznou takže po...