,,Už bys měla jet domů. Shánějí se po tobě." řekla později. ,,Jak?" Ona se jen usmála a já se podívala na Lexi. ,,Mě se neptej to je prostě její kouzlo." Vrátili jsme se k bráně. Provedla jsem koně ven a nasedla jsem až venku. Dojela jsem ke zdem paláce a zaváhal jestli se mi tam vůbec chce. Nakonec jsem si řekla, že si musím s někým promluvit. Dojela jsem do stájí a bylo to jako před rokem. Christien tam stál tedy přesněji se opíral o dřevěný sloup se založenýma rukama. Jak věděl, že jsem odjela hledal mě snad? ,,Dojela jsem na konec stájí a seskočila z koně začala jsem ho odstrojovat a Christiena jsem si nevšímala zprvu mě jen pozoroval, ale pak se ke mě pomalu začal přibližovat. ,,Jestli mi chceš něco říct tak můžeš máš příležitost." Nepodívala jsem se na něj a dál jsem odstrojovala a sušila koně.
,,Co máš na mysli?" Vrhla jsem na něj pohled s nadzvednutým obočím. ,,Vím o té kletbě tak mluv." On si prohrábl své tmavé vlasy a posadil se na sud. ,,Neodešel jsem dobrovolně ani jsem ti nepsal ten dopis. Někdo z vojáků tvého otce, pustil do paláce čarodějnici Morganu, která měla za úkol tě za každou cenu udržet v paláci až do tvých dalších narozenin. Jenže ty ses pak rozhodla odejít se mnou a to se jim nelíbilo potřebovali tě z nějakého důvodu tady. Čekal jsem tam na tebe opravdu dokonce jsem přišel i dřív. Myslel jsem, že jsi to ty viděl jsem ženskou postavu a vydal se jí na proti, když jsem si uvědomil, že to nejsi ty už bylo pozdě. Použila nějaké kouzlo a vytáhla můj starý dopis, který jsem chtěl použít už dávno, ale neudělal jsem to. Dala ho tam a já na sobě začal pociťovat něco zvláštního. Zamotala se mi hlava a omdlel jsem.
Probudil jsem se hluboko v lese v noci nevěděl jsem jestli to je stejná noc nebo ta další a měl jsem podobu draka, ať jsem se snažil jak jsem chtěl nemohl jsem se proměnit zpět a tak jsem se rozhodl vrátit za tebou jenže jsem měl k noze přidělaný řetěz, který byl chráněný nějakým kouzlem a nemohl jsem ho roztavit ani přetrhnout. Při svítání jsem se proměnil zpět v člověka od té doby to je takhle pořád v noci jsem drakem a při svítání se měním v člověka. Zůstal jsem tam uvězněný několik dní než se objevila Talita a pomohla mi z okovů."
Zastavila jsem se v pohybu a jen to se zatajeným dechem poslouchala. ,,Dobře to vše chápu, ale proč ses po tom co tě Talita zachránila nevrátil mohli by jsme spolu vymyslet způsob jakým ti pomoct." on se na mě dost zkroušeně podíval. ,,Bylo to jako moje osobní selhání a vzhledem k tomu, že ty jsi měla a máš dost svých vlastních problémů nechtěl jsem tě zatěžovat s těmi svými. Selhal jsem byl jsem a stále jsem zlomený nechtěl jsem aby jsi mě tak někdy viděla." Jeho tón byl zlomený a mě to rvalo srdce už jsem se na něj nechtěla zlobit nemohl za to.
Teď se jistě ptáte proč mu tak důvěřuji nebo vám je to jasné ale znám ho celý život nikdy by mi nelhal. ,,Ki?" Trhla jsem sebou při zaznění toho jména. Nikdo mi tak dlouho neřekl. ,,Moc mě to mrzí." Promluvil, když jsem dlouho nic neříkala. ,,Já vím." špitla jsem. ,,Co si říkala?" Zeptal se protože jsem to řekla opravdu potichu. ,,Že to vím a chápu to." řekla jsem už na půl cesty k němu. On se postavil a díval se na mě jak se k němu přibližuji. Na nic jsem nečekala, když jsem byla u něj objala jsem ho. On to sice nečekal, ale rychle zareagoval položil mi ruce na záda a bradou se opřel o mojí hlavu líbnul mě do vlasů a řekl. ,,Už to bude všechno dobré uvidíš."
Tady přesně u této věty zastavím tento příběh a řeknu tohle. Byl to teprve začátek to co přišlo později bylo mnohem horší. Naše shledání se spoustě lidem nebude hodit.Tolik zrady, zbytečně prolité krve jen kvůli nesmyslným věcem. Nebýt mě, Christiena, Lexi, Iris, Jubille a pár dalších naše království vlastně celá země by se rozsypala a zbyl by jen chaos. Teď už nebudu rušit pokračujte dál.
Cítila jsem zase jeho vůni a jeho teplé obětí mi neskutečně chybělo. ,,Chyběl jsi mi." řekla jsem do jeho košile. ,,Ty mě taky ani nevíš jak moc." Odpověděl mi. ,,Co teď budeš dělat, když budou všichni vědět kdo jsi?" On se zasmál. ,,Ty to nevíš? Jen ten kdo mě odhalí mě uvidí takového jaký jsem ostatní stále uvidí sira Christobalda dokud se sám neodhalím." Odtáhl se ode mě a a rozhlédl se. ,,Slyšela jsi to?" Zeptal se najednou. ,,Co jsem měla slyšet?" Nechápala jsem jeho náhlé zastavení. ,,Měl jsem pocit jako by někdo pšíknul." Rozhlédla jsem se, ale nikoho jsem neviděla. ,,To se ti jen zdálo. Měli bychom jít na večeři." On jen přikývl a upravil si oblek.
Vešli jsme do sálu současně což vzbudilo jistý zájem. Dělala jsem jako by se nic nedělo stejně jako Christien. Došla jsem na své místo a vyhledala Mattův pohled on měl v očích vepsanou jasnou otázku. Já jen přikývla. On se zeširoka usmál. A mě to zahřálo u srdce. ,, Kde jsi celý zbytek odpoledne byla?" Naklonila se ke mě matka a otec nastražil uši. ,,Byla jsem se projet na koni." Otec se zamračil a matka stejně tak. ,,Sama bez stráží? Víš jak to bylo lehkovážné? Obvzlášť v této době, když víš, že se tu objevují čarodějové a jiní tvorové." Zaskřípala jsem zuby. Otec měl většinou ve všem pravdu, ale v tomhle ne trpěl vůči Twilightskému lidu předsudky a to si nezasloužili.
Neznal nikoho z nich. Nikdy se s nikým z nich nikdy nesetkal tedy aspoň podle toho co vím. Třeba by na ně změnil názor. ,,Kiro tvoje ruka." Sykla máma a já jí stáhla k sobě a záměrně na hořící ubrus svrhla sklenku s vodou. ,,Přešla mě chuť omluvte mě." Zvedla jsem se od stolu, ale matka mě chytla za ruku a stáhla mě zpět na židli. ,,Přestaň se chovat jako malé dítě koukej si sednout a povečeřet s námi jako normální dospělá vychovaná dívka." Vrhla jsem na ní další naštvaný pohled. ,,Jenže já nejsem normální." Vytrhla jsem se jí a odešla pryč. Bylo mi jedno kolik lidí mě vidělo nebo slyšelo měla jsem plné zuby tohohle všeho toho neustálého přetvařování lhaní a neustálého domlouvání, že je vše pro moje dobro.
Mohla jsem mít úplně cokoliv co jsem si přála naprosto vše doslova kromě jediné věci. A právě tu jedinou věc jsem chtěla.... chtěla jsem ....
Co asi tak Kira může chtít co nemůže mít ? Zde je prostor pro vaše teorie zítra se samozřejmě dozvíte co to je. Přeji hezký den. :D
ČTEŠ
Zničená drakem (Dokončeno)
FantasyPokračování Vybraná pro draka. Malá tedy teď už velká Kira byla sirotek. Potom co se jí ujala královna Thálie dragon a Král Sebastien Kyle dragon I. Se stala princeznou, která má povinosti a také závazky vůči své zemi. Je korunní princeznou takže po...