,,Na tohle se mě ptali všichni a abych pravdu řekla ani sama úplně nevím tak nějak jsem pochopila jeho důvody a odpustila mu." ucítila jsem chlad u své ruky a došlo mi co dělám. Zase jsem udělala omrzliny bezbranému zábradlí a nejen jemu zmrazila jsem i Christobaldovu ruku. ,, Omlouvám se já úplně neovládám svoje schopnosti moc mě to mrzí ukažte hned vám jí zase zahřeji.
Položila jsem ruku na zábradlí a lehce jí zahřála. ,,To je v pořádku nic se nestalo." Zase se pod kloboukem lehce usmál. ,,A teď k té vaší prosbě." řekla jsem abych na to nezapomněla. ,,Jistě chtěl bych se zúčastnit turnaje pokud je to možné." Já jsem se trochu přikrčila abych lehce nahlédla pod jeho klobouk bohužel se otočil. ,,No v podstatě jedinou podmínkou je být čistokrevným drakem a jestli, že žádáte o povolení se zúčastnit hádám, že jste čistokrevný drak." On se otočil zpět ke mě. ,,Ano jsem čistokrevný drak."
,,V tom případě se můžete zúčastnit většina jiných draků to vzdává, protože si myslí, že nad princi nemají žádnou šanci. Jste velmi odvážný." Nestihl odpovědět, protože se objevil Matt. Kterému se samozřejmě uklonil. ,,Tady jsi, chtěl jsem tě požádat o tanec. Kdo je tenhle cizinec?" ukázal na Christobalda. ,,To je Christobald a bude se účastnit turnaje." Matt si ho nedůvěřivě přeměřil pohledem. ,,Dobře zdá se, že jste velmi odvážný."
,,No doufám, že se dostanu minimálně do druhé disciplíny." Matt se usmál. ,,Toho se nebojte Christobalde myslím, že pár princů to v první části radši vzdá." Stále jsem se snažila zahlédnout Christobaldovi oči bohužel byl opatrný. ,,Můžeme si jít tedy zatančit? Nejsem jediný princ, který s tebou chce tančit." S úsměvem jsem přijala jeho dlaň. ,, Jistě. Uvidíme se později Christobalde." otočila jsem se k němu a rozloučila se s ním.
Zatančila jsem si se všemi princi a pak jsem se postavila ke stolu s drobným občerstvením kolem prošel mladý kuchtík s tácem s vínem a tak jsem mu jedno vzala. Upíjela jsem ze své sklenky a pozorovala jak se ostatní baví a tančí. Matta zrovna vytáhla na parket princezna Bianca milá, ale poněkud hlasitá princezna.
,,No jo naše falešná princezna chudinku vyzval každý princ jen jednou. ,,Mě princ Dominik vyzval už třikrát a vypadá to, že mě vyzve po čtvrté. " Otočila jsem se po směru a opravdu naše princátko se opravdu blížilo ovšem se zdálo, že míří ke mě. Jenže, když už byl téměř u mě objevil se přede mnou Christobald tentokrát bez klobouku. Měl vlasy neurčité tmavé vlasy, které mu trčeli do všech stran a temné oči jako by zastřené. ,,S mým prosit? Dle vašeho výrazu soudím, že potřebujete ještě jednou zachránit tentokrát před tímhle prince." Tu druhou větu vyloženě zašeptal.
,,Jak jste to říkal ve správnou chvíli na správném místě?" přijala jsem jeho nabídku a nechala se odvést doprostřed sálu dost mi to připomnělo situaci s Christienem na loňských narozeninách. Tančila jsem s Christobaldem a on se usmíval. ,,Mimochodem děkuji tančit s princem Dominikem je mezi námi za trest."
,,To chápu všiml jsem si jak dámy, které s ním tančí uskakují a bojí se o své střevíčky." Uchechtl se a pak se zarazil. ,,Nechci být přecitlivělý princezno ovšem se obávám, že mi opět mrazíte ruku a bez ruky bych byl ve značné nevýhodě." Podívala jsem se na naše spojené ruce a okamžitě se jí snažila ohřát. ,,Moc se omlouvám radši toho necháme a já vás představím rodičům."
Došli jsme ke skupině králů a královen. Byla tam matka s otcem. Strýc Thomas s tetou Sandrou a Mattovi rodiče. ,,Matko, otče." Oslovila jsem je. ,,Co se děje?" Zeptali se oba najednou. ,,Chtěla bych vám představit Sira Christobalda, který se chce zúčastnit turnaje." On se hluboce uklonil. ,,Pokud splňuje hlavní podmínku a je čistokrevný drak pak se může zúčastnit pokud si to přeješ." Otci to bylo jedno pro něj to bude aspoň trochu zajímavější.
,,Mohl by dostat zelený pokoj?" Zeptala jsem se ještě. ,,Určitě ten je volný, ale proč zrovna ten?" Odpověděl na otázku téměř otázkou. ,,Prostě proto." Odpověděla jsem mu rychle. ,,Dobře už jsi pozdravila Tetu Sandru a strýce Thomase?" Ukázal vedle sebe. ,,Ne nepozdravila." Objala jsem tetu a strýc mi políbil ruku. ,,Ty jsi ale vyrostla Kiro je z tebe skutečná žena." řekla teta, kolem nich pobíhali jejich děti princezna Tamara a princ Lukas. S nimi si ještě hrál Mattův mladší bratr Samuel. ,,Ahoj děti." Pozdravila jsem je oni ke mě přiběhli a objali mě. ,,Ahoj Kiro. Všechno nejlepší k narozeninám tohle jsme ti nakreslili. podala mi smotaný kus velkého papíru.
,,Moc děkuji." Rozbalila jsem ho a byl tam krásný barevný obrázek kde jsem byla nejspíš já a oni dva. ,,Je to moc krásný děkuji." Přišla ke mě Lusy a vzala si ho ode mě. ,,Náš dar máš už v komnatě řekl strýc. Děkuji." Usmála jsem se. ,,Ten náš taky ráno jsme ti ho nestihli dát a pak jsi na celý den zmizela." řekla matka za mými zády. ,,Dobře." Pak jsem zahlédla Christobalda jak jde ke dveřím vedoucím ze sálu.,,Omluvte mě. " Uklonila jsem se a šla za ním cestou jsem se vyhnula Dominikovi a jeho ruka tak přistála na pase dívky za mnou.
Došla jsem za Christobaldem a položila jsem mu ruku na rameno.,,Kam jste se vydal?" On se s cuknutím otočil. ,, Chtěl jsem se vydat do své komnaty jsem poněkud znaven." řekl rychle. ,,Smím vás doprovodit?" zeptala jsem se bezmyšlenkovitě. ,,Jestli se vám chce budu jen rád." Vyšli jsme na chodbu a zabouchli se za námi dveře.
On v ruce držel svůj klobouk a následoval mě.,,Jste si jistý, že se chcete zúčastnit turnaje? Můžete být smrtelně zraněn." Z nějakého důvodu jsem měla potřebu ho varovat ještě jednou. ,,Jsem si tím naprosto jistý dokážu tím tak, že jsem hoden jedné osoby na které mi moc záleží." Já se usmála. ,,Mám to chápat tak, že na vás někde čeká nějaká dívka? " zvědavě jsem se na něj podívala.
,, No jak se to vezme nevím jestli na mě doslova čeká. Chci být schopný jí ochránit pokud tedy získám zlatý meč budu vědět že to dokáži." to znělo tak hezky a romanticky závidím té dívce.,, Tak to musí byt ta dívka šťastná, že se pro ní účastníte turnaje." on se podrbal na zátylku.,,Ona neví, že tu jsem chci jí položit k nohám zlatý meč a říct. Něco jako Teď jsem tě hoden nebo tak nějak."
,, Zajímavé. Mám to chápat tak, že když se vám nepovede vyhrát nevrátíte se k ní? " on se viditelně zamyslel.,, O tom jsem ještě nepřemýšlel ta dívka mi moc chybí a bojím se, že bez ní už to nevydržím ani chvilku ovšem nechci jí zasahovat do její svobodné volby. Nechci jí nutit aby na mě počkala když si může vybrat někoho lepšího."
,,To je od vás šlechetné, ale nemyslíte si, že by si o tomhle ráda rozhodla sama?" tentokrát zakýval hlavou, když přemýšlel.,, Další otázka nad kterou jsem nepřemýšlel. Jste opravdu dobrá princezno." pochválil mě.,, Tak a jsme tady tohle je váš pokoj asi uhádnete proč se mu říká zelený. Doufám, že vám vyhovuje já osobně ho mám velmi ráda. Doufám že se vám tady bude dobře spát."
,,Děkuji je krásný určitě bude. Přeji vám dobrou noc Výsosti." usmál se opřený o zárubeň dveří.,, Také vám přeji dobrou noc Christobalde."
Vrátila jsem se ještě zpět na ples. Který po dvou tancích s Mattem a dvou skleničkách vína skončil. Vrátila jsem se zpět do své komnaty a posadila se na své oblíbené pozorovací místo. Sledovala jsem z balkónu draky byli opět krásní a majestátní. Jako dar od tety a strýce jsem dostala krásné a velice slavnostní šaty červené barvy byli dlouhé až na zem měli spadlá ramínka. Přemýšlela jsem že si je vezmu na zahájení turnaje. Které má být zítra.
Možná vás zajímá proč jsem chtěla aby byl Christobald v zeleném pokoji. Vzpomínáte na tajný vchod z knihovny? Ano přesně tak nikdy nevíte kdy se to může hodit.
ČTEŠ
Zničená drakem (Dokončeno)
FantasyPokračování Vybraná pro draka. Malá tedy teď už velká Kira byla sirotek. Potom co se jí ujala královna Thálie dragon a Král Sebastien Kyle dragon I. Se stala princeznou, která má povinosti a také závazky vůči své zemi. Je korunní princeznou takže po...