(3)

3.4K 108 99
                                    

   Somnul meu a fost întrerupt de Alessia, care a spart un pahar la bucătărie.

   –PROASTĂ EȘTI FĂ! am urlat eu.

   Ea vine repede în cameră și zice:

   –Pregătește-te că trebuie să mergem să depunem niște acte pentru facultate!

   –Bine, stai! zic eu.

   –Aoleu!

   –Ce?!

   –Zici că ai dormit 2 ore!

   De fapt chiar așa era, dar nu voiam să știe neapărat.

   –Mă machiez și nu se vede.

   M-am pregătit, ne-am parfumat și am plecat. Am coborât scările și am ieșit pe ușa blocului, acolo erau băieții.

   –Bună dimineața blondele mele! spune șeful lor.

   –Neața, ce fac băieții răi la ora asta? zic eu pe un ton jucăuș.

   –E, știi cum se zice, cine se trezește de dimineață multă iarbă vinde și multe altele.

   –Nu cred că zice nimeni asta.

   –Da pe prietena ta cum o cheamă? Bună eu sunt Fernand.

   O ia de gât pe Alessia și ea se uită speriată la mine, îi fac semn că e inofensiv și ea se mai calmează.

   Alessia –Alessia mă numesc.

   Fernand –Mamă fetelor, da ce nume frumoase, jur, așa ca de prințese, am ceva pentru voi.

   Rihanna –Deja ne faci cadouri?

   Fernand –Invitate de onoare cu mn în club în seara asta, ce ziceți, aaaa?

   Rihanna –Nu știu dacă pute...

   Alessia –La ce oră mai exact? mă întrerupe și eu mă uit la ea mirată, iar ea îmi zâmbește șiret.

   Fernand –Plecăm la 10 așa pentru voi, că sunteți fete cuminte, nu-i așa?

   Alessia –Poate da, poate nu, depinde de locație, altceva e aici în fața blocului, altceva e în dormitor. mă uit la ea nervoasă, nu sunt șocată, așa acționează ea, se dă timidă până vrea.

   Fernand –Mrr! spune el printre dinții pe care-i strângea.

   Eu plictisită mă urc în mașină și pe geam nu mă puteam uita decât la Body, care imediat mi-a transformat încruntarea în zâmbet. Îl adoram, era așa inocent și mereu îmi zâmbea gratuit.

 Îl adoram, era așa inocent și mereu îmi zâmbea gratuit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   *Ora 10:23 PM*

   –Hai Rihanna dă linia aia de tuș mai repede!

   Mă opresc și o privesc în oglindă foarte serioasă.

   –Tropăie hormonii în tine, a?

   –Nu, dar am zis la 10.

   –Ai grijă să nu te arzi îți zic.

   –Stai tu liniștită! zice ea vizibil iritată.

   –Știi că-ți dă o muie și gata, nu? Și e chiar aiurea că o să-l vedem mereu pe aici, așa că ai grijă.

   –Nu vreau doar atât.

   –Contează ce vrei tu? Hai fă nu ai văzut cum e, mai are 10 ca tine, nu fi proastă ca de obicei.

   –Lasă că vezi tu cum îl fac doar al meu.

   –Alessia eu nu te scot din căcat și de data asta, ok? Să nu ai așteptări zic.

   –Bine.

   Iese pe ușa apartamentului nervoasă. Îmi termin linia de tuș, după mă dau cu rimel repede și mă încalț, parfum și gata. Cobor și zic:

   –Mergem?

   –Hai doamnele mele! zice Fernand, apoi urcăm într-o mașină, urcă și restul băieților și suntem în total 5 mașini.

   Alessia cu Fernand flirtau, iar eu stăteam cu capul sprijinit de geam, supărată că Body era în altă mașină.

   Eram de o o oră în club, Alessia și Fernand deja își luau limba în gură, Body lângă ei mi-a fct semn să ies afară

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Eram de o o oră în club, Alessia și Fernand deja își luau limba în gură, Body lângă ei mi-a fct semn să ies afară. Ies subtil în spatele clubului și mă așez pe o treaptă.

Regele cartierului[18+]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum