Am văzut în fața mea un bărbat foarte înalt, cam 2 metri, îmbrăcat la costum și el precum restul invitaților. Avea la gât un singur lănțișor subțire, finuț cu o cruciuliță mică care-i cădea bine pe pieptul lucrat și tatuat pe care-l lăsase la vedere cu primii doi nasturi de la cămașă deschiși. Mi-am mutat privirea de acolo deși îmi era greu. I-am privit ochii, albaștri deschiși precum cerul, erau în contrast cu pielea lui ciocolatie-neagră. Părul îl avea de un negru închis, prins în niște codițe împletite, barbă la linie, sprâncene groase, foarte puțin pensate, arăta foarte masculin.
–Ce cauți aici? mă întreabă el amuzat sprijinindu-se de tocul ușii cu mâinile în sân.
–Tu ce cauți aici? zic eu iritată după ce opresc uscătorul pentru a-l auzi.
–Păi... scuze... hai că ies!
–Așa ziceam și eu, nu?
–Glumești? spune și-mi zâmbește lăsându-și gropițele adânci la vedere.
–Nu, hai fă pași!
Iese râzând gălăgios, mă privesc și eu în oglindă și zâmbesc, amuzant băiat și incredibil de frumos, are niște trăsături rar întâlnite. După câteva momente vinul uscat se pierde în roșul rochiei mele și cobor mulțumită. Mă plimb prin aglomerația petrecerii până îl văd pe iubitul meu. Mă duc prin spatele lui și-l sperii. Se întoarce mai încruntat ca niciodată și când mă vede râde cu gura până la urechi, inocent, copilărește, cum știe el mereu să mă facă fericită.
–Te-am căutat peste tot, unde ai fost?
–Să iau niște aer.
–Hai vino în mijloc, Regele trece să salute, poate trece și pe la noi!
–Hai să văd și eu cine-i "Regele" ăsta! spun ironică.
Stăm așteptând, eu o priveam pe Alessia cum făcea numai fețe de mironosiță și după vreo 10 minute aud:
–Bună seara, Rege, ți-o prezint pe iubita mea... un moment de tăcere, apoi Body mă bate ușor pe umăr.
–Ha?! zic eu indiferentă, prea concentrată la ce făcea Alessia.
–Ea este iubita mea Rihanna! își continuă el ideea foarte mândru, iar eu îmi mut privirea la băiatul din fața noastră.
Rămân stană de piatră când îl văd pe băiatul de mai devreme, care intrase peste mine în baie. Un mic zâmbet îi apare în colțul gurii, își umezește buzele cu limba, iar apoi zice foarte sigur pe el:
–Body, mi-o împrumuți pentru un dans?
–Mmm... stă el pe gânduri, fierbea puțin, nu e gelos de fel, dar acum pare.
–Să înțeleg că da!
Mă ia brusc de mâna și mă trage mai în mijlocul încăperii. Îmi pune mâinile pe umerii lui, iar mâinile lui pe mijlocul meu. Nu voiam să-l privesc, să-i dau satisfacție, mă uitam în mulțime, ba la iubitul meu nervos, ba la Alessia invidioasă.
–Poate te uiți și la mine! spune el puțin încruntat.
–Poate nu-mi face plăcere... îmi mențin ochii la iubitul meu să-l liniștesc puțin.
–Sunt urât, corect?
–N-am vrut să te jignesc, dar tu ai zis-o.
–Ai făcut-o destul de mult în seara asta adică nimeni nu cred că m-a jignit așa în toată viața mea: m-ai dat afară din camera mea, mă eviți, nu mă respecți.
–Tu chiar te crezi vreun Rege? mă întorc nervoasă către el și-l țintesc cu privirea.
–Nu cred că vrei să-ți dovedesc cine sunt eu de fapt aici... în cartierul ăsta... câte pot face.
Privirea i s-a transformat în una destul de întunecată, prima dată de când am venit în acest cartier și mă simt intimidată.
–Poți face ce vrei... cu cine-ți merge zic. zâmbesc diavolește.
–A, zici că poate cu tine nu-mi merge? râde în colțul gurii.
–Îți promit! zic cu ură.
–Pariu? mă trage la pieptul lui și mă lipește de el.
Eram intimidată, dar el nu trebuia să vadă asta așa că îmi trec limba peste buza de sus, apoi zic:
–Pariu!
–Pregătește-te pentru ce va urma! zâmbește șiret, apoi își lasă palmele mari de pe mijlocul meu pe fund și mă strânge ușor.
Îl împing și mă îndepărtez de el câțiva pași cu o față speriată. Pe lângă mine trece Body alergând către el, îl ia de gulerul cămășii cu o mână, iar cu cealaltă îi trage un pumn. Vreau să mă apropii să-i despart, dar fără nicio șansă deoarece oamenii Regelui vin precum furnicile către cei doi, iar Fernand către mine.
–Mai să te scot de aici! îmi zice.
–Nu-l las singur! mă împotrivesc eu.
–Nu e după tine!
Mă ia pe sus și mă scoate afară, cu Alessia și restul oamenilor din gașcă în spatele nostru. Când ajungem în parcare mă lasă jos și-mi deschide ușa de la mașină.
–Ce faci? Vrei să pleci? țip eu mirată.
–Nu înțelegi în pula mea că aici cine e mai sus conduce, eu pe Body, Regele pe mine, pe noi toți, nu ne putem împotrivi, nu ne riscăm toți viețile pentru că iubitul tău are chef de scandal! urlă la mine.
–Regele mi-a pus mâna pe fund, ce era să facă? Tu nu ai fi făcut la fel pentru Alessia?
–Nu! mă uit la Alessia care privea în pământ dezamăgită.
–Atunci mă piș pe tine! Ai înțeles?
Mă ia de bărbie și mă strânge foarte tare:
–Blondo ți s-a urât cu viața? Dacă vrei să mori, pleacă! Du-te și nu știu, suge-i pula Regelui și poate ți-l dă pe Body viu... dacă nu e prea târziu!
Nu-i mai spun nimic, mă înecasem cu lacrimile mele, doar am plecat umilită. Am luat-o la fugă prin mulțimea de găști care părăseau petrecerea. Am ajuns în fața ușii care era închisă. Am stat puțin pe gânduri, apoi m-am învârtit în jurul casei și am intrat pe un geam. Am ajuns într-o bucătărie imensă, goală, am luat-o pe un hol și am ajuns în încăperea principală.
CITEȘTI
Regele cartierului[18+]
RomanceRihanna se mută pentru facultate în alt orăș cu prietena ei, ele stau într-un cartier dubios, plin de găști unde tupeul ei murdar nu îi e de ajutor, mai ales când Regele cartierului pune ochii pe ea.🔞LIMBAJ LICENȚIOS!