–Cine ești tu?
–Colega ta pentru o scurtă perioadă de timp, mai exact Rihanna! îi întind mâna, dar ea nu îmi acceptă gestul.
–Blondo eu sunt Tania și îți cer un singur lucru! Fă-te cât mai neexistentă cât timp stai aici!
–Adică?
–Fără gălăgie, nu e nevoie să socializăm, ok?
–Bine... zic eu indiferentă intimidată.
Se întinde în pat și-și continuă somnul, mă întind și eu și încerc să adorm, dar nu reușesc, nu avem cum, mai ales că ea a început să sforăie!
Trece cam o oră de când privesc tavanul, cred că înnebunești aici, chiar nu e nimic de făcut, tu patru pereți și în cazul meu... o Tania enervantă care face pe dura. Aveam nevoie la toaletă de mai bine de o jumătate de oră, dar mi se pare prea ciudat să fac aici! Dar deja trecuse mult timp, nu mai puteam. M-am ridicat și m-am pus pe toaletă, mi-am lăsat foarte puțin pantalonii și chiloții jos și cum am început să fac pipi efectiv s-a auzit cu ecou în toată celula deoarece era prea multă liniște.
–Aoleu! Ce dracu' ai? se trezește Tania.
–Aveam nevoie... m-am ridicat și mi-am tras repede hainele, rușinată.
–Nu puteai să faci de dimineață?
–De ce nu te culci tu de dimineață și mă lași și pe mine în pace, doar ce am ajuns aici și mi-e destul de greu să mă acomodez! mă descarc eu, iar ea sare ca arsă din pat și mă apucă de bărbie strâns.
–Ce ai spus?
–Nimic, doar am avut o zi proastă! mă scuz eu.
–Nu-mi pasă de zilele tale proaste! urlă, apoi mă impinge și cad cu capul de toaletă spărgându-mi arcada.
Îmi pun mâna la gură și încep să plâng în liniște când simt cum sângele îmi curge până-mi pătează haina. Tania indiferentă, se pune la somn.
Adormisem pe podeaua rece, lângă toaletă, plină de sânge. Mă trezesc speriată când cineva pune mâna pe mine și mă ridică. Deschid ochii speriată și dau de polițista drăguță care mă întreabă:
–Ce ai pe față? Tania ce ai făcut? țipă nervoasă. Tania! mai țipă o dată și aceasta se trezește speriată.
–Da doamnă? zice pe un ton prefăcut de pisicuță plouată.
–Ce ai făcut?
–Nimic, colega mea a alunecat, nu? își întoarce privirea către mine și eu dau din cap afirmativ, deja prinsesem frică de ea.
–Rihanna, am o veste bună pentru tine, dauna ți-a fost plătită, el te așteaptă afară! îmi zâmbește cald.
Eu nu mai stau la discuții și alerg să-l văd pe iubitul meu. Ajung în holul principal și-l văd pe Damon, eu mă așteptam să fie Body! Entuziasmul meu scade, mă apropii tăcută, el mă privește speriat ducându-și mâna la sprânceana mea.
CITEȘTI
Regele cartierului[18+]
RomanceRihanna se mută pentru facultate în alt orăș cu prietena ei, ele stau într-un cartier dubios, plin de găști unde tupeul ei murdar nu îi e de ajutor, mai ales când Regele cartierului pune ochii pe ea.🔞LIMBAJ LICENȚIOS!