Și acum înteleg că... minciuna are picioare scurte și trebuie să fac ceva cât mai curând.
–Deci, iubito?! Mă auzi?! îmi întrerupe gândurile vocea iubitului meu.
–Mda... poate sunt mici probleme cu dezvoltarea copilului, zic să-l suni pe ginecologul meu și să mă programezi... Dar acum scuză-mă puțin.
M-am ridicat încercând să mă port natural, apoi am mers la baie unde l-am sunat pe doctor.
–Alo?!
–Bună ziua, cine este?
–Iubita lui Damon.
–...spune.
–O să te sune să mă programeze la tine, să-i zici că nu poți săptămâna asta, ok?
–Și dacă te duce în altă parte?
–Doar fă cum ți-am indicat!
–Bine... doar ai grija ce faci, dacă află că l-am mințit o să murim amândoi! îmi spune foarte speriat. Hai că trebuie să închid că mă sună el!
–O zi bună!
Mă întorc în sufragerie și normal că iubitul meu vorbea la telefon cu doctorul căruia tocmai îi închisesem eu. Mă comport natural, mănânc popcorn și mă prefac că mă uit la film, dar urechile mele erau ciulite la discuția lor. E un plan de urgență acesta, temporar, trebuie să mă gândesc la unul serios până săptămâna viitoare.
–Doamne, cică să venim săptămâna viitoare, ăsta are tupeu cu mine!? ridică tonul nervos după ce pune telefonul pe măsuța de lângă canapea.
–Lasă iubitule, oricum azi... e surpriza nu?! Ai zis că atunci când venim din Dubai ai ceva să-mi spui! mă ridic în fund foarte entuziasmată încercând să schimb subiectul.
–Pfff, începe să râdă cu privirea încă abătută. Am cam pus lucrurile în balanță și nu știu cât te vei bucura.
–Cum adica?! Zi-mi o dată!
–Azi s-a împlinit un an de când ochii mei te-au întâlnit pentru prima oară, zâmbește fericit și-mi dă o șuviță după ureche.
–Și mi-ai pregătit ceva? mă entuziasmez iar. Stai, totuși de ce să nu mă bucur?
–Nu mai ții minte unde ne-am întâlnit?
–Balul clanurilor! îmi pică fisa și privirea îmi rămâne blocată în gol.
Acolo îl voi întâlni pe Body... De la ultima discuție cu el m-a sunat continuu așa că mi-am schimbat cartela. Acum nu mai am cum să evit să mă întâlnesc cu el. Normal că nu am nicio teamă față de fraierul ăla, nu are nicio putere în fața mea, doar îmi pare rău că trebuie să-i frâng inima venind cu Regele la braț. Dar practic și el mi-a frânt inima cam la fel!
–Încă mai șimți ceva pentru el de ești așa dezamăgită? mă întreabă analizându-mi ochii.
–Nu, iubitule... ce naiba?! îi spun zâmbind, iar apoi îmi mut privirea în altă parte devin la loc gânditoare.
–Babe?! Îmi pui și mie cravata asta că nu-i dau de cap?! aud strigătul lui Damon din dormitor în timp ce eu îmi admiram rochia în dressing.
Era roșie, dintr-o catifea fină, lungă până în pământ fiind o rochie sirenă, puțin pompoasă jos, dar nimic prea exagerat, doar pentru puțină dimensiune. Aveam un decolteu generos, GENEROS, la vedere și mă miram acum gândidu-mă că Regele a ales rochia. Îmi privesc sânii și constat că și eu aș zice că sunt o femeie însărcinată... Are niște bretele căzute mai jos de umeri, arată chiar, nu știu, un fel de rochia visurilor mele. Nu-mi pot lua ochii de la ea pentru că mi-o imaginez albă... de mireasă.
Îmi curăț mintea de la toate astea când îmi aduc aminte că Body va fi acolo, nu credeam că mă va afecta cu ceva faptul că va fi acolo, dar da... Mă tem! Și mă tem al dracului de rău și nu sigur de ce.
Îmi scot tocurile din cutie și le încalț decizându-mă să nu-mi mai las iubitul să aștepte atât după mine. Mă mut în camera vecină, adică unde era el și când mă vede rămâne puțin uimit. Îmi cobor și eu privirea înca o dată la rochie și apoi zâmbesc.
–Cred că mi-am făcut rău cu mâna mea când am luat rochia asta! zice râzând, apoi își duce mâna la frunte amăgit.
–De ce?
–Nu știu, dar îmi iau pistolul în caz de orice privire prea insistentă de la vreun bărbat. spune, apoi chiar își pune pistolul la spate.
–Iubii, mă apropii de el și încep să-i aranjez cravata râzând, cum să îi împuști?!
–Nu iubito, normal că nu sunt chiar așa, doar că pentru orice eventualitate. îmi face cu ochiul și eu mi dau peste cap. Să nu crezi că nu observ oricum... zice și-și mută privirea de la mine și starea brusc.
–Ce să observi iubitule? îl întreb după ce am terminat să-i fac cravata și acum doar îi mai treceam cu mâna peste sacoul dintr-un material fin să-i iau eventualele scame.
–Nu știu, cred că îți e aiurea să te vadă Body cu mine deoarece mai simți ceva acolo pentru el.
–Serios?! mă încrunt și-mi iau mâinile de pe el.
–Spuneam doar.
–Cred că spuneai prost...
–Cum zici tu... zice indiferent în timp ce părăsește dormitorul.
Ce?! De ce o lasă așa discuția?! Atmosfera e puțin tensionată. Perfect, nu că mă stresa destul faptul că-l văd pe ăla, acum mai e și Damon supărat pe mine.
Oftez în gol, apoi plec după el. Alerg puțin și-l prind din urmă agățându-mă de brațul lui. Îi priveam atentă expresia serioasă și ochii care acum mă evitau.
Coborâm în sufragerie unde totul era amenajat ca într-un palat. Uneori cred că porecla ,,Regele" e pe bune. Cum întrăm în lumina balului amândoi ne schimbăm fețele în unele zâmbitoare. Am înțeles că mafioții nu trebuie să își arate problemele în public, așa că m-am conformat.
Am trecut împreună pe la majoritatea invitațiilor. Îi salutam, m-a prezentat de o sută de ori cred și asta înseamnă cea mai importantă oficializare a cuplului nostru. El dădea mâna cu bărbații, eu mă pupam cu partenerele lor și jur că deja mă dureau buzele.
Cineva-l bate pe Damon pe umăr așa că ne întoarcem zâmbitori către următorii invitați, însă fața îmi pică când îl văd chiar pe el... pe Body. Era neînsoțit. Dă mâna cu iubitul meu și eu normal că stau la locul meu, Regele m-a instruit să nu am gestul cu nici unul dintre bărbații de aici pentru că mulți îi vor răul și mă gândesc că mai ales Body... Însă el îmi ia mâna forțat și sub privirea arzătoare și dură a lui Damon îmi sărută dosul palmei. Atunci am simțit mirosul de alcool și mi-am dat seama că nu-i de-a bună.
CITEȘTI
Regele cartierului[18+]
RomanceRihanna se mută pentru facultate în alt orăș cu prietena ei, ele stau într-un cartier dubios, plin de găști unde tupeul ei murdar nu îi e de ajutor, mai ales când Regele cartierului pune ochii pe ea.🔞LIMBAJ LICENȚIOS!