(5)

2.7K 77 93
                                    

   –Off! spune, se ridică, și-mi intinde prosopul de pe podea pe care-l înfășor în jurul meu.

   Îl mai admir o dată și-i zic:

   –Costum, serios? Așa serioasă e petrecerea asta?

   –Da, o să participe mulți oameni importanți din oraș și din alte orașe de fapt.

   –Păi eu nu am o rochie așa elegantă... zic și fac un bot de copilaș.

   –Haha, ce crezi că am eu în plasă? spune jucăuș.

   –Ce? zic eu foarte entuziasmată.

   Ia plasa de pe jos și scoate din ea o rochie superbă, roșie și o cutie de pantofi.

   –Doamne babe nu trebuia să cheltui banii pe așa ceva! zic eu mângâind materialul fin al rochiei.

   –Deschide cutia de pantoni! spune el cu inima râzândui de drag, se bucura de parcă el primise de la mine un cadou.

   O iau și o deschis, acolo erau niște tocuri frumoase, perfect asortate cu rochia și încă o cutie relativ mică.

   –Ce e aiciiii? mă joc eu.

   –Nu știu, deschide și vei vedea! intră el în jocul meu.

   O deschid și văd un set cu colier, cercei, brățară, toate de aur cu diamante așa cum scria pe cutie.

   –Body sunt superbe, dar cum să dai atât de mulți bani pentru mine?!

   Se apropie fericit și-mi pune mâinile pe obraji, apoi mă mușcă de buză și zice:

   –Shhht! Pentru tine aș da orice, dar oricum pe astea toate le-am furat din magazinele de lux! începe să râdă.

   –Mersi iubiii! spun eu ca o piți, apoi mă urc pe el și-l iau la sărutări, iar Alessia iese din duș în halat.

   –Babe, hai că eu plec, când ești gata cobori că eu sunt cu băieții jos, ok? zice el pe un ton mai serios, în timp ce mă dă de pe el cu grijă.

   –Da! râd eu "pe sub mustăți".

   Mă sărută scurt și fuge, apoi trântește ușa din spatele lui ca de obicei.

   –Mamă fată, ce piese de lux sunt astea!? spune Alessia foarte mirată luându-le din cutie să le vadă mai bine.

   –Mi le-a luat iubitul meu! zic eu entuziasmată, apoi i le iau din mână știind cât e de neîndemânatică, iar ea se uită urât la mine, dar eu îi evit gestul.

   –Îl sun pe Fernand să-mi cumpere și mie ceva! spune ofticată.

   Din nou nu o bag în seamă așa că încep să mă machiez, mă îmbrac și în scurt timp Body și Fernand apar foarte serioși în apartament.

   Alessia –Iubiii! îl sărută scurt, iar Fernand îi intinde o plasă, ea o deschide și scoate o rochie aurie, super penibilă, apoi pleacă la baie să se îmbrace.

   Fernand –Rihanna?!

   Rihanna –Bună, ce e?

   Fernand –Dă-i bijuteriile lui Alessia. spune el pe un ton calm, iar eu mă uit încruntată la Body care fierbea de nervi.

   Rihanna –Cum adică? Iubitul meu mi le-a luat!

   Fernand –Iubitul tău dacă nu s-a gândit să îi ia și iubitei mele nu le vei purta în seara asta nici tu! Ori le arunci la gunoi, ori i le dai Alessiei! zice el acum pe un ton mai nervos.

Regele cartierului[18+]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum