Îmi era puțin rușine, dar am scos 2 hârti de 500 de euro și i le-am întins fără să zic nimic, iar acesta mărește ochii la vederea bancnotelor.
–Domnișoară, noi nu procedăm așa aici! îmi spune cu tupeu, însă privirea curioasă îi era tot în geanta mea, așa că mai scot 2 hârti. Felicitări, domnișoara Rihanna, sunteți însărcinată!
Zâmbesc și apoi strig către Damon să intre.
–Da, zi!? spune plictisit.
–Felicitări, sunteți tătic!
Rămâne stană de piatră, întinde suma de bani pentru control, apoi părăsește salonul fără să zică nimic. Îi mulțumesc doctorului, apoi alerg după el. Ies afară, în parcarea clinicii și văd că el deja se urcase în mașină. Intru și eu și îi spun făcând pe supărată:
–A, deci nici așa nu e bine?! mă uit la el așteptând un răspuns, însă el doar privea pe geam gânditor. Ok, am înțeles, dacă nu vrei copilul ăsta! îi iau ochelarii de pe bord, apoi ies din mașină trântind ușa în spatele meu.
Nu durează mult până Regele coboară și mă oprește, mă apucă cu ambele mâini și mă întoarce cu fața la el.
–Nu știu cum să reacționez... am multă dezordine în viața mea, dar asta mi-am dorit mereu, să am un copil și să fiu cel mai bun tată din lume pentru el... se pare că lucrurile nu s-au așezat cum am vrut și copilul vine într-un moment nepotrivit, dar nu o să fiu laș cum a fost tata!
Mă uitam la el și îi vedeam sensibilitatea, în sfârșit îmi zisese ceva sincer, îi simțeam mâinile tremurând, planul meu chiar merge de minune.
Stăteam pe balcon, îl aștepam pe Damon, îmi lăsase mesaj prin Helga să-l aștept aici până vine din cartier. Normal ca acum vorbesc cu Body prin mesaje, mi-e dor de el de nu mai pot, însă am o misiune. În câteva minute Damon apare așa că ascund telefonul. Apare fericit cu un bax de bere și o sticlă de șampanie, în spatele lui Helga cu un tort,pahare și tacâmuri.
–Ce faci?? îl întreb fericită.
–Un copil indiferent de momentul din viața ta, e o binecuvântare, un cadou, o bucurie, așa că azi sărbătorim doar noi doi! îi face un semn Helgăi, iar această imediat pleacă zâmbindu-ne cu drag.
M-am ridicat și am văzut tortul, era frumos, nu mă așteptăm la o surpriză așa drăguță! Inima îmi sare de fericire, atât de fericită... încât mi-aș fi dorit să fiu însărcinată cu adevărat!
–Știi că nu pot bea alcool, nu?
–Hei, e șampanie pentru copii, berea e pentru mine!
–Le-ai gândit pe toate!
–Mă duc să mă schimb, mai așteptă puțin, nu mânca nimic fără mine!
CITEȘTI
Regele cartierului[18+]
RomanceRihanna se mută pentru facultate în alt orăș cu prietena ei, ele stau într-un cartier dubios, plin de găști unde tupeul ei murdar nu îi e de ajutor, mai ales când Regele cartierului pune ochii pe ea.🔞LIMBAJ LICENȚIOS!