Part 5

293 14 1
                                    

CHARLOTTES POV

Ik lag op mijn bed en ik had mijn oortjes in. Volgens mij stond de muziek een beetje te luid want ik hoorde mijn moeder niet roepen dat het eten klaar was. Ik lag te denken over Arthur. Waarom bracht hij mij naar huis? Waarom hielp hij mij terwijl hij zijn vriend had geholpen om ervoor te zorgen dat mijn fiets in die boom zat. Plots kwam mijn moeder binnen. "Charlotte, ik heb 10 minuten geleden geroepen dat het eten klaar is! En je ligt nog in je bed! Zorg dat je onmiddellijk beneden bent!" Riep ze. Ik liep langs haar heen en sprintte de trap af. Ik zag iedereen al aan tafel zitten en ik hoorde mijn moeder achter me aankomen. "Waar is jou fiets, jongedame?"mijn vader heette me altijd zo als hij kwaad was. "Eum... lang verhaal. Maar ik haal hem er zo snel mogelijk uit"zei ik snel. "waar uit?" Nu was het mijn moeders beurt om zich in het gesprek te moeien. " Eum ik bedoel dat ik hem morgen terug mee heb uit school"zei ik. "Er is toch niets met je nieuwe fiets he?"zei mijn vader. "eum.... nee hoor" loog ik. Mijn vader gaf me nog een argwanende blik en at verder. Naast mij lach Lewis bijna van zijn stoel van het lachen. "wat lach jij nou!?"riep ik uit. Plots begon hij te fluisteren. " Ik stond buiten op mijn vriend te wachten en heb alles gezien", Mijn ogen werden groot. Wat als hij dat nou aan mijn vader of moeder vertelde? "Ik vertel het heus niet hoor" zei hij alsof hij mijn gedachten kon lezen. oef! Heb ik even geluk dat mijn broer het niet verklapt had.

ARTHURS POV

"Arthur verdomme, waar bleef je zo lang? Je zus ligt al op je te wachten om eten te krijgen!" riep mijn moeder toen de deur achter me dichtsloeg. "Ja mam het spijt me" zei ik voor ze nog verder zou zagen. Mijn moeder liep vlug naar buiten. " straks kom ik te laat op die conferentie" zei ze toen ze me passeerde. bam! De deur vloog dicht en ik hoorde Lisa huilen door de knal. Ik liep naar de keuken en ik zag Lisa aan de tafel zitten in haar MaxiCosi. Het potje met fruitpap haalde ik uit de frigo en ik nam een lepel. Ik draaide het dekseltje open en begon Lisa eten te geven. Lisa was een pleegkindje die al voor 7maand bij ons woonde. Haar moeder was nog maar 15 en kon het moederschap nog niet aan. Maar binnen een paar jaar zou ze haar dochtertje terug in huis nemen. Althans dat zei ze toch. Ik weet niet echt hoe lang het nog zal duren. Toen ik klaar was met eten geven nam ik haar mee naar boven om huiswerk te maken. Ik moest alleen een taak van Nederlands maken dus was het niet erg dat Lisa op mijn kamer zat. Ik gaf haar een paar blokjes en liet haar er mee spelen. Met spelen bedoelde ik er op sabbelen. Ik vond het wel lief hoe ze daar zat. Maar ik begon toch aan mijn huistaak.

// sorry als ik korte hoofdstukken update maar ik typ op mijn iPhone dus kan ik moeilijk inschatten hoe mang het ongeveer is. Sorry daarvoor 😁

Ik zal het volgende hoofdstuk de personages beschrijven 😊
Maar ik heb jullie hulp wel nodig, kunnen jullie eens beschrijven hoe ze eruit moeten zien? Of stuur een foto door. dat zou leuk zijn 😄
Okay, ik heb nog niet veel lezers maar ik vraag het toch 😏
Stuur een mail naar:
inestjeuh@hotmail.com

En als je wilt...

Comment here------------------------>

Dankje 😘😘

Why do i even like you?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu