// nu ik er bij nadenk... jullie weten niet waarom Charlotte en Anna, Arthur en Matthias zo haten. Misschien moet ik het maar eens vertellen ☺️
Dus sorry als het niet zo lang is maar ik heb alleen de flashback in dit hoofdstuk gedaan
Ps. dat jurkje is het jurkje dat Charlotte ging dragen op het bal//CHARLOTTE POV
~flashback, net voor het bal van vorig jaar~
Ik liet Anna mijn make-up en mijn haar doen. Ze begon net met mijn haar krullen toen ik een berichtje kreeg.
M: Ik vind je haar mooier zonder
krullen
Met een ruk draaide ik mijn hoofd naar het raam. Dat had ik beter niet gedaan want Anna had een grote pluk haar in haar hand. Maar ik lette even niet daarop. Eerder over wat er zich buiten afspeelde. Ik zag Matthias en Arthur in een struik zitten in mijn achtertuin. Ik zag Matthias foto's nemen. Ik vroeg me af wat er zo speciaal was om te fotograferen. Mijn blik ging naar beneden. "Shit"riep ik uit. Ik zat hier in mijn ondergoed want mijn moeder was mijn jurk aan het strijken. Ik sprintte de trap op een deed een shortje en een topje aan. Ook al vreesde ik dat het daarvoor te laat was. Toen ik beneden kwam zag ik Matthias en Arthur nog net wegrennen. Anna keek me verbaasd aan. "Arthur en Matthias zaten vanuit de struik foto's te nemen van mij in mijn ondergoed." Anna keek me nog verbaasder aan. Net toen kreeg ik een berichtje.
M: Je gaat vanavond met Arthur op
date naar het bal
C: maar ik heb al een date!? En
Waarom zou ik naar jou luisteren?
M: omdat anders die foto's op
fb terecht komen. en dump je
Andere date gewoon.
Zo makkelijk was dat niet. Ik ging met Alex naar het bal. En ik was smoorverliefd op hem. Maar anders gingen due foto's op fb komen. Maar zelfs als ik niet met Arthur ging, ik wist zeker dat Matthias ze op fb ging plaatsen. Dus ik negeerde Matthias zijn aanzoek en ging gewoon naar het bal met Alex. Natuurlijk kwamen de foto's die avond op fb maar ze waren heel erg wazig zodat je niet eens mijn gezicht herkende. Sindsdien haatte ik hen officieel. Ik kon al niet tegen de air van Matthias maar nadat hij dat deed was het oorlog. Arthur was eigenlijk best wel een leuke jongen als hij met je alleen was. Maar Matthias zijn air ging ook rond Arthur. En daardoor haatte ik hem ook.~einde flashback~
JE LEEST
Why do i even like you?
Romance"Kom mee" zei ze en ze trok aan mijn arm. Daardoor botste ik tegen Arthur op. Hij was echt leuk. Charlotte! Focus! Je liep net tegen hem aan. "Sorry"zei ik snel en ik volgde Anne naar buiten. Ze ging op een bankje zitten. "Ik ben mm mmm...mmm.."momp...