Capitolul 2

4.8K 188 160
                                    

~Numele tău este scris cu culoare roșie, deși nici măcar nu îl știu~

Mă așez in fotoliu, sorbindu-mi liniștit cafeaua. Îmi plăcea sa o beau cat mai tare posibil, deși tensiunea își făcea de cap. Nu îmi puteam schimba gusturile, chiar dacă era vorba despre sănătate. Substanța fierbinte îmi oferă câteva secunde de liniște, apoi îmi așez laptopul in brațe.

Mai iau o gură și plescăiesc zgomotos din buze, intrând pe tor. Apăs câteva linkuri, iar ulterior ajung la forumul pe care îl căutam. Îmi introduc datele si mai sorb încă o gura din lichidul amărui, apoi așez ceașca fierbinte pe masă. 

Îmi șterg palmele transpirate de tricou și îmi arcuiesc o sprânceana in momentul când realizez notificarea din inbox. Nu intrasem abia de ieri pe acest forum, însă nu mă așteptam la un mesaj deja. Abia ieri îmi încheiasem ultima comandă și nu mă așteptasem atât de repede la ceva nou. Adevărul era ca strânsesem o sumă frumușică de bani si nu era chiar necesar sa îmi continui munca pentru luni bune, însă în același timp mă simțeam puțin stresat. Decid totuși să trag cu ochiul peste ofertă. Poate m-ar încânta, cine știe.

„Buna ziua.

Sper ca putem discuta?
Este prima dată când fac asta și nu prea am habar dacă fac corect. Am emoții, recunosc.
Voi încerca totuși să nu vă deranjez cu informații nefolositoare și să completez formularul.
Din păcate, nu am poză cu persoana dată, însă este un singuratic si ii am adresa, deci presupun ca nu este o problemă totuși.
Adresa o aveți atașată cu emailul, iar alături, este și adresa unde am lăsat un pachet cu modelul cheii de la apartamentul victimei și jumătate din sumă.
Cealaltă jumătate va fi transferată în momentul când sunt sigur ca ați omorât bărbatul.
Totuși, ca sa nu îl confundați: este saten, ochii negrii si un tatuaj pe abdomen cu foc in partea dreaptă jos.
Dacă nu sunt suficiente detaliile, mai putem discuta. Sper că banii sunt suficienți, iar cat despre timp, aveți tot timpul din lume. Desigur, cu cât mai rapid, cu atât mai bine.

Mulțumesc, la revedere.”

Pufnesc nemulțumit când realizez ca bărbatul deja mi-a plătit avansul si mi-a trimis pachetul înainte ca măcar eu sa ii accept comanda. Mi-se părea de prost gust, de parcă eu as fi dator să îi fac cum își dorește.

Îmi dau ochii peste cap si îmi trec degetele prin păr. Aș fi putut fi un nesimțit și să nu îi accept, însă în momentul când zăresc suma, mă înec. Aș fi fost chiar prost sa refuz, însă suma aceasta deja îmi aducea semne de întrebare. Nu cumva omor un parlamentar sau o persoană importantă? Nu știam cât eram de bun la treburi mai oficiale, deoarece îmi era frică sa nu las ceva în urmă. Însă dacă ar fi fost, presupun ca ar fi trebuit sa anunțe?

Decid totuși să îmi mai las timp de gândit si având în vedere că nu aveam timp limită, as putea sa mă gândesc bine si mult. Iar faptul că tocmai ieri terminasem o altă comanda, parcă meritam o vacanță. Fie și una mică.
Înainte să închid pagina și sa îmi ocup timpul liber cu altceva, mai decid să verific si forumurile publice.

Majoritatea erau pline de către posibili clienți, mai niciodată de parteneri ’de afaceri' și uneori erau amuzante comentariile.

Pana la urma, apăs primul topic.

Doamne, băieți, am văzut știrea despre care vorbesc absolut toți! Femeie chinuită groaznic, decapitată și despicată. Am găsit și versiunea imaginilor neblurate, iar asta probabil este material pentru coșmaruri pentru următoarele luni bune. Pur si simplu o treaba excelentă! Sunt totuși curios daca autorul este pe aceste forumuri? Pare destul de greu și sunt curios cum a reușit sa nu aibă nici o dovadă.  Știe cineva?

A învăța să te joci cu focul (+18) - boyxboy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum