Capitolul 15

2K 155 27
                                    

N/A: am observat un comentariu, însă se pare ca nu mai este, însă presupun ca sunt totuși oameni care se întreabă asta.  Și anume cum au putut intra Xander și Alex într-un oficiu de poliție atunci când sunt căutați și nu au dat nimic de bănuit?

Faza este ca ei nu sunt căutați, doar ei au încercat să fie mai precauți ca nu cumva să se prindă poliția de ce au făcut. Însă cum au afirmat chiar ei doi, absolut toți cred că cei doi criminali sunt morți (cu excepție fiind tipii care i-au vândut droguri lui Xander, însă ei nu dau doi bani pe acest lucru), deci nu prea erau șanse. Plus faptul că au o schimbare in modul in care sunt prezentați in poze, însă acest lucru nu prea schimba multe, sinceră sa fiu.

Inițial au purtat ochelari de soare doar ca sa nu sară în evidență, deoarece atunci știrea era proaspătă și mulți si-ar fi readus aminte de la televizor cum arată, însă deja au trecut câteva săptămâni și totul a fost dat uitării. Desigur, nu in totalitate, însă sunt mulți oameni care seamănă și în general, poate doar sunt rude cu acei criminali si nu anume acei criminali? Care ar fi șansele ca cineva sa își însceneze propria moarte totuși?)))

Deci, răspunsul de ce nu i-a recunoscut nimeni in sediul de poliție este faptul că ei sunt considerați morți. Poate au fost oameni care au observat că seamănă puțin, însă nu au acordat importantă. Poate era o coincidență, totuși.
Plus ca in momentul dat era mai multă atenție acordată fetei.

Aceasta este punctul meu de vedere și sper ca ați înțeles ceva râd  Nu știu dacă sunt singura, însă mie mi-se pare destul de dificil să recunosc o persoană daca o văd pentru a doua oară și poartă alte haine, altă coafură și accesorii (cum ar fi in cazul lui Xander piercingul).

~

~Să ne reamintim de vremurile bune și neexistente ale copilăriei.~

~

POV: Xander


Mă trezesc și casc larg, foșnind prin pat. Îmi ciufulesc părul si îmi trec limba peste buza inferioară, jucându-mă plictisit cu accesoriul din buză. Obosisem rău de tot ieri, deoarece a trebuit să ne plimbăm la tot felul de adrese să vedem locurile unde ne-am putea muta. Într-un târziu, ne-am decis și noi, iar peste câteva zile vor fi documentele gata și ne vom putea muta.

Îmi trec degetele prin păr și îmi așez mâna pe talia lui Alex. El murmură ceva incoerent și își lipește fruntea de pieptul meu, continuând să doarmă. Cât de fierbinte era, mureai de cald dacă te lipeai de dânsul.

Chicotesc și îmi dau ochii peste cap, marcându-i cu degetul mare o linie indivizibilă pe spatele sau.

—Dormi atât de mult, nu înțeleg cum reușeai cu școala, dar și cu munca înainte, pufnesc și îl examinez cu privirea.

Băiatul se întoarce cu spatele la mine si strânge pătura in pumni.

—Nu înțeleg ce te deranjează, murmură nemulțumit, continuându-și somnul de frumusețe.

Plescăiesc zgomotos din buze și mă ridic din pat, așezându-mă pe margine de pat. Mă întind și privesc plictisit pe geam.

—Oh, văd că a nins. Prima zăpadă anul ăsta, concretizez eu și mă ridic în picioare.

Nu reușesc să spun mai mult, deoarece Alex sare din pat, fugind spre fereastră. Își lipește palmele de geam si țopăie prin cameră entuziasmat cu un zâmbet larg pe buze.

A învăța să te joci cu focul (+18) - boyxboy Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum