~Când sunt beat fac doar tâmpenii, știi?~
~
În momentul în care intru in vestiar, bucuros de faptul că tura mea era în sfârșit gata, dau nas în nas cu Bryan. Bărbatul mă privește și își conturează un rânjet pe buze, ușor mândru. Avea noroc ca vestiarul era gol. Sau poate nu, nu știu.
—Mi-s-a părut chiar drăguț faptul că ai afirmat ca ești gay de dragul meu. Sa ziceam ca am trecut peste faza de dimineață, chicotește și își trece degetele prin părul meu.
Pufnesc și încerc să nu dau de gol faptul că nu fusese pentru el. Oricum, nu cred că mi-aș fi dat seama vreodată ca ar fi bucuros dacă aș spune tuturor ca sunt atras de bărbați de dragul lui. Adevărul este că mi-se părea puțin cam misogin din partea lui să considere așa ceva, însă mai bine să fie narcisist, decât supărat. Acum, cel puțin, o mai aveam doar pe Eliza de împăcat și gata. Problema era alta, ea se supăra foarte greu și nu aveam habar cum sa îmi cer iertare.
—Mdah, dar Eliza s-a supărat, iar acum nu știu ce să fac...trebuia să îi spun mai devreme, însă mi-a venit atunci pe moment și la naiba, știu că sunt un idiot uneori, murmur încordat și fac câțiva pași până la dulapul meu.
El dă din umeri și se rezemă de perete, privindu-mă pe mine de la spate cum mă schimbam. Aș fi mințit daca aș fi spus că privirea lui nu îmi aducea fiori și nu mă făcea să mă simt ciudat.
Aud câțiva pași pierduți în liniște, apoi îi simt respirația pe gât. Cu degetul mare trece peste suprafața goală a spatelui meu, explorându-mi corpul cu privirea. Îmi mușc buza, iar el mă întoarce spre el, capturându-mi buzele într-un sărut flămând. Îmi înfășor brațele în jurul gâtului său, susținându-mă de corpul lui. Îi simt palmele coborând ușor pe suprafața abdomenului, lăsându-mi furnicături electrice.
Gem înfundat peste buzele mele, el mușcându-mi buza inferioară și despărțindu-se din cauza oxigenului. Îmi lipesc obrazul de pieptul lui, inspirând lung.
—Ce zici, vii la mine? Putem trece rapid pe la tine sa îți iei câteva haine pentru mâine și na. O sa fie distractiv, murmură, iar eu dau din umeri.
Desigur, invitația sa nu era una la film sau la doar o seară unde vom râde împreună. Voia clar sex, iar eu nu prea aveam habar cum sa îl refuz, deoarece oricât de confortabil mă voi simți alături de el, încă nu sunt gata de următorul pas. Poate va suna penibil, însă eu voiam sa fiu sigur ce aveam sa fac in continuare. Bryan nici nu a confirmat că suntem împreună sau ceva, iar pe mine asta mă cam deranja.
Bine, poate i-a părut drăguț ca cică am spus tuturor ca sunt gay, însă el pentru toți este in continuare cât de poate de heterosexual. În continuare, pentru toți, el este cel mai bun prieten al meu, nu iubitul sau ceva asemănător. Iar pe Bryan nici nu îl deranjează să îi corecteze, iar asta, personal, era o problemă pentru mine.
Sau poate mă comportam eu prea stupid și ceream prea multe. În același timp, îmi era frică să nu își piardă interesul in mine, deoarece chiar țineam enorm de mult la așa zisul meu prieten și chiar nu aveam habar ce sa fac.
—Nu știu, sunt obosit...înghit în sec și îmi trag tricoul peste cap.
Îl aud cum pufnește nemulțumit și își dă ochii peste cap. Mă privește dezamăgit și își ia ghiozdanul, aruncându-l pe umăr. Își ciufulește parul cu degetele și expiră lung.
—Mda, la ce mă așteptam oare...? Noapte bună, șuieră rece și iese din vestiar fulger.
Pufnesc și îmi strâng hainele rapid, aruncându-le in ghiozdan.
Se comporta uneori atât de imatur. Înțeleg că avea doar 19 ani și era cu un an mai mic decât mine, însă totuși, el era ’bărbatul’ din relație, deci ar trebui să demonstreze că este mai matur, totuși. Avea sa îi treacă, sper.Ies din vestiar și salut colegii care au intrat ei acum în tură. Îmi aranjez șapca pe cap și strâng perechea de chei din palmă de la mașină, ieșind din cafenea.
Intru în parcare și mă apropii de mașina mea, încercând să nu mă împiedic de ceva in întuneric.
—Mă uimești cu faptul că te comporți atât de normal, deși ieri ai fost atât de beat, îmi atrage atenția și când îmi întorc privirea, îl observ pe Xander.
Înghit în sec și îmi arcuiesc o sprânceana. Îl privesc confuz și continui sa mă joc cu cheile în mână.
—De unde știi tu asta? Pufnesc și îmi bag mâinile în sân.
Afară era întuneric, însă îi puteam observa destul de bine expresiile feței. Era rezemat de mașina, fumând o țigară și privindu-mă dezinteresat. Se apropie de mine cu pași fermi și se opri la aproape un metru de mine, explorându-mă curios cu privirea.
—Pfr, era clubul meu. Erai singur și adormit. Nici un angajat nu te putea trezi și am fost chemat să rezolv situația. Deoarece te-am recunoscut, te-am dus la mine. Serios, chiar nu aveai habar unde te-ai trezit? Pufnește amuzat. Ai încercat de câteva ori chiar sa mă săruți cât timp ai fost beat...
Simt cum obrajii mi-se fac roșii. Poate de faptul că fusesem beat încât să nu pot fi trezit nu eram surprins, dar de faptul că am încercat să îl sărut se câteva ori, chiar eram dezamăgit de propria persoană.
—Când sunt beat fac tâmpenii, nu este ceva nou, știi? Zâmbesc fals și strâng cheile in mâna.
Xander rânjește și expiră tot fumul spre mine. Tușesc slab și îl privesc urât.
—Stai calm, iubițelul tău Bryan nu va afla asta. Sau cum vine...Tu și cu...ă, Eliza, parcă, faceți cu rândul? Ea o noapte, tu alta? Pune întrebarea și pufnește amuzat.
Îl lovesc direct in genunchi, deși nu înțelegeam la ce dracu se referă, dar remarca sa era stupidă rău. Nu știu de unde până unde avea el, în primul rând, habar ca eu cu Bryan am avea ceva, însă mă rog.
—Du-te și suge in continuare, oricum doar la asta ești bun, mârâi enervat și mă întorc pe vârfuri, intrând în mașină.
Satenul își dă ochii peste cap și face un pas în spate, murmurând ceva incoerent și privindu-mă cum plec.
CITEȘTI
A învăța să te joci cu focul (+18) - boyxboy
Romance~ Si totuși, desi par atat de diferiți, ei sunt la fel. ~ oricât de mult si-ar dori sa fie separați, au ajuns precum un drog reciproc. nici unul nu poate trăi fără celălalt și ar minți daca ar spune ca se urăsc. pentru ca singuri niciodata nu ar re...