N/A: am schimbat vârsta lui Xander. Inițial era de 27 ani, însă o prietenă (va salut, Milena si Maia) a menționat că diferența de 9 ani este prea mare. Pe mine, personal, nu mă deranjează, însă știu cât de oribil este sentimentul când citești o carte și este acolo un lucru mărunt care efectiv te enervează la culme, astfel Xander are acum 24 ani :D nu este o diferență atât de mare oricum tbh
~
~Prefer să dau vina pe tine pentru greșelile mele.~
Intru in apartamentul meu. Trebuia să mă grăbesc, astfel intru in fugă în dormitorul meu, în timp ce Xander mă aștepta nu prea cu răbdare. Tipul acesta avea clar o problemă în a aștepta, deoarece mi-a spus de enspe mii de ori să mă grăbesc.
— Hm, chiar ți-ai decorat normal camerele, murmură și își plimba privirea prin cameră curios.
Eu eram in dormitor, însă ușa era deschisă, deci oricum îl auzeam, astfel nu era o problemă atât de mare.
—Eu am gusturi, nu ca tine. Canapeaua aia o sa îmi bântuie toate coșmarurile, îi răspund, în timp ce arunc tot felul de haine în valiză.
Satenul se apropie de camera mea și se rezema de ușă. Își arcui o sprânceana și pufni nemulțumit, scoțându-și limba.
—Canapeaua e de vină, desigur, îmi răspunde sarcastic și își trece degetele prin păr.
Îi arunc o privire urâtă, în timp ce caut prin dulap după ceva anume. Nu știam dacă ăsta era încă un apropo tâmpit la faptul că am dormit până la urmă cu el.
—Caută după noptiera aia. Este ceva sertar în spate, acolo se află banii, îmi flutur degetele prin aer, iar el da din cap pozitiv.
~
—Unde suntem? Murmur adormit si casc larg.Avusem parte de un somn sănătos, însă destul de incomod, pe bancheta din spate. Nu as recomanda nimănui sa doarmă în mașină, mă doare fiecare os din mine. Îmi ciufulesc părul mai mult, trecându-mi degetele prin păr. Mă ridic in fund și îmi întind capul prin locul liber dintre scaunele din față, clipind apăsat până imaginea deveni clară.
—Mai avem, mă anunță și continuă să conducă liniștit. Apropo, am cumpărat ceva, verifica pungile de lângă tine, mă anunță, iar eu plescăiesc din buze zgomotos.
Mă aplec si culeg câteva pungi de pe jos. Murmur obosit ceva la întâmplare, frecându-mi ochii. Le așez în poală si mai las un căscat să îmi părăsească buzele, în timp ce verific conținutul.
În prima pungă găsesc mâncare, iar fără să stau mult pe gânduri, încep a mânca. Eram lihnit de foame, ieri am reușit doar dejunul sa îl iau, iar acum era deja ora 1 și am pus gura doar pe ciocolata aia. Cu Xander e bine de știut că nu prea reușești să mănânci normal, probabil daca ar fi fost după mine, fără un dejun ca la carte, nu am fi făcut nimic.Mai răscolesc prin pungi si dau peste câteva șepci și perechi de ochelari. Le învârt pe toate părțile, încercând să mă gândesc la ce erau bune. Parcă afară nu era vremea buna pentru astea.
—Astea pentru ce sunt? Întreb scurt.
Îmi pun o șapcă in cap si mă privesc în reflexia geamului, zâmbind larg. Defapt chiar mă prindea puțin, nu mă plâng.
—Pentru prima perioadă ar fi bine sa le purtăm, posibil sa ne bage la știri și ar fi nașpa daca ne-ar recunoaște cineva, îmi răspunde calm. Apropo, verifică prin pungi, am luat 2 telefoane si intră pe internet sa vezi dacă s-a aflat despre incident, adaugă.
CITEȘTI
A învăța să te joci cu focul (+18) - boyxboy
Romance~ Si totuși, desi par atat de diferiți, ei sunt la fel. ~ oricât de mult si-ar dori sa fie separați, au ajuns precum un drog reciproc. nici unul nu poate trăi fără celălalt și ar minți daca ar spune ca se urăsc. pentru ca singuri niciodata nu ar re...