harrystyles kedveli a bejegyzésedet

4.7K 264 32
                                    

a suliban hamar beleütköztem kelly-be, ami elég nagy szerencse volt, mert már alig bírtam magammal. a tegnapiak még mindig a fejemben jártak, és nagyon nem tetszett az egész helyzet. többnek éreztem egy egyszerű viccnél.

- ez a tegnapi nem hagyott engem aludni.- kezdte köszönés nélkül. azt inkább nem mondtam, hogy engem is egész éjjel rémálmok gyötörtek, amik talán inkább csak a saját gondolataim voltak.

- tényleg el kellene felejteni, csak egy seggfej volt.- karoltam át, és minden erőmmel azon voltam, hogy a nyugodtat játszak.

- sziasztok.- ért oda hozzánk josh. kelly-nek adott egy csókot, velem pedig lepacsizott- louis, láttam a posztod tegnap, és-

- csak egy seggfej volt.- mondtam megint, ezzel teljesen félbeszakítva josh-t. inkább magamat mintsem őket nyugtattam.

egészen első óra kezdetéig ez volt a téma. niall írt instán, hogy ma nem jön be, mert annyit evett tegnap este, hogy ki kell mosni a gyomrát. nem is ő lenne. szerencsére még van suli wifi, nem kódolták le, így mivel első óra osztályfőnöki volt, felmentem instára.
a kedves ofő közben mondta és mondta, de kelly-t és josh-t sem nagyon érdekelte, úgyhogy azt csinálták amit én. hallani így is hallottuk, semmi kivetnivalójuk nem lehet az embereknek.

- most egy kicsit komolyabb témát szeretnék felhozni.- mondta a maga kissé eltorzult hangján az idősebb bácsika, aki egy ideje már az osztályunkkal volt- nem tudom, hogy hallottatok-e már a profilról, az általatok nagyon kedvelt közösségi oldalon, az instagrammon.- páran jót nevettek azon, hogy milyen menő tanárunk van szépkora létére- ez profil, ami ha bármilyen kapcsolatba léptek vele, lenyomoz rólatok mindent. privát adatokat, barátokat, tartózkodási helyet. vagyis nagyon veszélyes, szóval mindenképpen legyetek óvatosak. én bolond, elfelejtettem a profil nevét, de ha nem megy ki a fejemből akkor még a héten elmondom.

@ harrystyles kedveli a bejegyzésedet.

@ harrystyles kedveli a bejegyzésedet.

@ harrystyles kedveli a bejegyzésedet.

@ harrystyles kedveli a bejegyzésedet.

és még vagy 45 ilyen értesítés. a profilképén csak a bal keze látszott, a középső ujját mutatta, a hüvelykujjánál pedig volt egy kereszt tetoválás. kelly-re néztem, aki éppen macskás videókat nézett, a másik oldalamon josh pedig játszott. nekik nincs valami értesítés? csak nekem van ekkora pechem?
lezártam a telefonom és figyelni kezdtem.

- lou te most komolyan az órán jól viselkedsz és nem telózol?- "kapkodott" levegőért josh.

- haha, ilyen jó gyerek vagyok.- bólintottam, aztán a pad alá néztem és még egyszer feloldottam a telefonom.

@ harrystyles kedveli a bejegyzésedet.

ez volt a záró képernyőn.

ebédszünetben, minden egyes falat legyűrése igazi kihívást jelentett. most látom, hogy miért rossz az, mikor több mint 300 posztja van az embernek. az összeset kedvelte ez a srác. és nem egyhez kommentelt is. több mint 120 alá írt olyan kommenteket, amiket örökre el akarok felejteni. egyáltalán nem volt szégyenérzete ezekből ítélve.

ez az egész komolyan elmegy internetes zaklatásnak is mostanra. viszont én semmit sem tudtam róla, és annyira nagyon meg akartam lenni győződve arról, hogy valaki csak trollkodik. de ennyire messzire menne? azt hiszem túlságosan is  a határom közelében van már.

- elmegyünk délután moziba?- vetette fel az ötletet josh. kelly máris bólintott.

- oké.- egyeztem én is bele, mert bármit jobbnak láttam már, mint az aggódásomat- mit nézünk meg?

- lesz egy jó horror ma, természetesen tizennyolcas karika.- dörzsölte josh össze a tenyereit.

- rendben.- feleltem- ami horror, azt én megnézem.

- ha hazafelé megesz minket valami, soha többet nem megyek el veletek este horrorra.- mondta kelly, mire nevetni kezdtünk. akkor még nevettem. de a moziban már nem.

@harrystyles blocked - Larry Stylinson Befejezett - ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now