éjszaka szinte semmit sem aludtam. a tv-t bámultam, miközben igyekeztem csak az abban lévő műsorra koncentrálni. olyan hülye vagyok! hogy mászhatnék ki abból a gödörből, amibe önszántamból estem bele? a szívem ezerrel vert és könnyek kezdtek el lefutni az arcomon.
mit utáltam magamban mindig is a legjobban? hogy gyenge vagyok. hogy gyenge vagyok cselekedni, ellenkezni. mindig is az voltam és az is leszek. nem csoda, hogy anyáék is annyira várták már, hogy betöltsem a tizennyolcat és elhúzzak otthonról. én pedig sebezhető vagyok. ezt szívesen el tudnám engedni.
hajnali fél kettő fele végre sikerült egy rövid időre legalább elaludnom. nem sokat pihentem , de az alatt az idő alatt is rémálmok akartak felébreszteni és sikerült is nekik. izzadtan és rettegve keltem fel vagy négyszer-ötször. mindenért magamat hibáztattam, mert én is voltam a hibás.
visszakapcsoltam a telefonomat. meglepődtem, mert csak egyetlen üzenetem jött harry-től, és egy kép.
@ harrystyles üzenetet küldött.
@ harrystyles képet küldött.
@ harrystyles: tudom, hogy felizgatlak.
*ismételten törölni kellett a képet *
nagyot nyeltem. miért küldözget nekem képeket? miért akar tőlem bármit is?
@ louistomlinson: tévedésben élsz. egyáltalán nem vagy rám semmilyen szexuális hatással.
@ harrystyles: ezért olvashagatod hajnali negyed négykor az üzenetem és nézed a képet, amit küldtem? 🤔
@ louistomlinson: nem érted harry, hogy mennyire tönkre teszel.
@ harrystyles: épp ez a lényeg. aki tönkre tesz, ahhoz hihetetlen módon kötődni kezdünk. olyan ez, mint a drog. és tudom, hogy te már a nyáladat csorgatod utánam, csak nem akarod beismerni.
a telefon remegett a kezemben. mi van, ha igaza van? ha vágyom rá? ha titkon, valahol nagyon-nagyon mélyen, tetszik nekem ez az egész? sokkal idősebb lehet nálam, és mi van, ha ez nekem dominál?
@ louistomlinson: kérdezhetek pár dolgot?
@ harrystyles: természetesen.
@ louistomlinson: mit szeretnél?
@ harrystyles: téged édesem, ha nem lenne ez elég egyértelmű ;)
@ louistomlinson: miért becézel engem?
@ harrystyles: mert az enyém vagy, lou. bármit megtehetek. ha majd találkozunk akkor egyszerűen térdre is kényszeríthetlek és olyan dolgokat tehetek veled, amiket más nem.
@ louistomlinson: mi van akkor, hogyha én nem akarok a tiéd lenni? :P
@ harrystyles: akkor leállítasz. viszont akkor gyáva vagy, aki sosem lesz elég erős az élethez.
szavai úgy vágták a bőrömet, mint egy kés. az a gond, hogy a kegyetlen igazságot mondta el nekem, pedig még én is alig voltam ezzel tisztában. ő pedig pár sorral tett mindent tönkre bennem, amit eddig legalább minimálisan stabilnak hittem. aki tönkre tesz minket, ahhoz kötődni kezdünk, huh?
@ harrystyles: szóval mit mondasz, édesem? leszel az enyém?
beharaptam az ajkaimat. nem vagyok normális.
@ louistomlinson: igen, harry.
@ harrystyles: ügyes fiú ;)
YOU ARE READING
@harrystyles blocked - Larry Stylinson Befejezett - ÁTÍRVA
Romance@ harrystyles: ugyan már. @ louistomlinson: hagyj békén, te barom! egy vírus az egész profilod!! @ harrystyles: babám, én vigyáznék a számra a helyedben.. @ louistomlinson: tiltás !! @ harrystyles: nagy kár :P -CENSORED- 2021. 03. 28- #instagram - #...