félsz már?

3.9K 252 68
                                    

azt hittem, hogy sosem marad abba a rezgése a telefonnak. már leraktam az asztalra, mert egyszerűen nem akarta abbahagyni, annyira sok üzenetem jött instagrammon. ajkaimat rágva néztem a fel-fel villanó kijelzővel, még a lábammal idegesen doboltam a földön.

@ harrystyles: louis, biztosra veszem, hogy már hazaértél a mozizásból, válaszolj nekem.

@ harrystyles: louis !!

@ harrystyles: édesem, nem gondolod hogy ez egy kicsit pofátlanság velem szemben? 

@ harrystyles: ha nem kapcsolod vissza azt a rohadt telefont, esküszöm, hogy megkereslek, és teszek róla, hogy soha ne legyél képes elfelejteni a harry styles nevet.

@ harrystyles: és csak rajtad múlik, hogy ez jó vagy rossz értelemben lesz.

@ harrystyles: mert tudod..

*törölnöm kellett a képet*

@ harrystyles: ez mind a tiéd lehet ;)

@ harrystyles: félsz már, lou?

@ harrystyles: félsz már, hogy összefutsz velem és akkor többet nem tudsz menekülni?

@ louistomlinson: te teljesen őrült vagy! azt sem tudom ki a franc vagy, szállj már le rólam, baszki!

@ harrystyles: szádra vigyázz, lou.

@ louistomlinson: hagyj békén, te barom! egy vírus az egész profilod!!

@harrystyles: babám, én vigyáznék a számra a helyedben..

@louistomlinson: tiltás !!

@harrystyles: nagy kár :P

@ louistomlinson biztos, hogy tiltani akarja @ harrystyles felhasználót?

Igen.
Nem.

gondolkodás nélkül az igenre nyomtam.

@ harrystyles letiltva. Ezt a döntést a későbbiekben bármikor módosíthatod @ harrystyles profilját megnyitva.

engedélykérések: @ harrystyles

@ harrystyles: ne hidd azt, hogy csak így letilthatsz ;)

elegem lett. olyan erővel csaptam le az asztalra a telefonom, hogy biztosra vettem, a képernyője betört. ez rohadtul nem lehet igaz.
kisebb hezitálás után újra megnyitottam a közösségit, aztán az üzenetekre mentem.

@ louistomlinson: mit akarsz tőlem? nem is ismerlek!

@ harrystyles: én viszont mindent tudok rólad. a barátaid, a szüleid nevét, hogy hol laksz, melyik suliba jársz, a szokásaidat.. sosem volt még olyan kiszemeltem, mint te, akiről ennyi mindent tudnék. ezzel is kimutatom, hogy mennyire kellesz nekem..

ignorálni kezdtem. egyszerűen posztokat likeoltam, embereket követtem be, miközben teljesen figyelmen kívül hagytam, hogy újra és újra üzeneteket írt. és mi a legrosszabb? hogy erről az egészről, most már tényleg senkinek sem szóltam.

hajnali kettő körül kimentem a WC-re. mikor visszamentem a szobámba, a telefonom felvillant.

@ harrystyles videóchatelni szeretne veled.

Fogadás.
Elutasítás.

egyből az elutasításra nyomtam, de megint hívott. és ezt még vagy háromszor eljátszottuk, ameddig fel nem adta. 

pár perc múlva megváltoztatta a profilképét. 

az arca még most sem látszott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


az arca még most sem látszott. tetoválásai voltak és göndör haja. szemeimmel csak időztem a képen, miközben ajkaimat ki s be engedtem a fogaim között. mikor rájöttem, hogy mit csinálok, megráztam a fejemet, letettem a telefonom teljesen lenémítva és megpróbáltam visszaaludni. mi a franc történik már..?

fogalmam sem volt, hogy mit tegyek. nem jelenthetem fel, mit mondanék? ez elég ok internetes, vagy.. szexuális zaklatáshoz? nem vagyok már kisfiú, le kell, hogy tudjam rendezni az ilyeneket. de most még sem tudom, hogy mihez kezdhetnék. bárcsak tudnám, hogy mit akarhat tőlem!

@harrystyles blocked - Larry Stylinson Befejezett - ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now