én szeretem őt!

2.4K 194 91
                                    


kifújtam az orromat, mert már megint kicsit eleredtek a könnyeim, de összeszedtem magam.  most nem fordulhatok ennyire magamba. a fejemre vettem a fekete pulcsim kapucniját, aztán elindultam a sötét utcán. az embereknek nem voltam feltűnő, teljesen a tömegbe olvadtam.

egy ideig nyüzsgősebb helyeken mentem, de aztán letértem egy kis mellékútra. ha minden igaz, akkor így hamarabb érek el oda, ahova szeretnék. mikre képes a szív, ha magányos? bármit megtesz, csak terelje el valami a figyelmét. hideg volt, nagyon fáztam. a leheletem is látszott, én pedig idióta módon a számon kapkodtam a levegőt. sietnem kellett, mert erre fele biztosan járőröznek a rendőrök, hiszen milliomos környék, jobban vigyáznak rá, mint az emberéletekre. és igazam volt.

az egyik kapualjba térdeltem le, ahogy megláttam két rendőr pasit. a számra tapasztotta a kezem, ugyanis még mindig lihegtem egy kicsit. valami kiálló részen végig húztam az oldalamat közben, de csak túl éltem. viszont amiről a férfiak beszélgettek..

- hallottad, hogy a styles bajba keveredett?-feléjük kaptam a fejem. továbbra is sétáltak. ha minden jól megy, akkor tovább mennek és engem észre sem vesznek.

- ja, nem gondoltam volna, hogy pszichopata.- röhögött a másik. undorítóak. 

mikor kicsit messzebb értek, felkeltem a búvóhelyemről és halkan tovább indultam. szinte minden ház ugyan olyan volt, de az összes olyannak tűnt, mintha egyre nagyobbak és nagyobbak lennének.  

de végül csak elértem a célomhoz. a házhoz, ahol szerelmet vallottam neki. harry házához. mivel sötét volt és eléggé késő, nem hiszem, hogy bárki is látott volna. átmásztam a kerítésen és csak kicsit állt bele a tenyerembe a hegyes vége. a ház oldalához mentem. nem láttam a múltkor, hogy lett volna riasztó, ezen nem kell agyalnom. 

miért vagyok itt? keresnem kell valamit, ami válaszokat ad nekem. josh azt mondta, hogy egész éjszaka fent lesz, nyugodtan hívjam és miután itt végeztem, menjek át hozzá. nem utasítottam el, nem akarok egyedül lenni és amúgy is olyan rég beszéltünk. jól esik, hogy ennyit törődik velem. az utóbbi időben tényleg eléggé elhanyagoltuk egymást.

nem volt szép, de betörtem az egyik ablakot. remélem senki sem hallotta meg. felhúztam magam a párkányra és már bent is voltam a házban. a francba, azzal nem számoltam, hogy mindenhol harry illata lesz, ez pedig nem hat rám annyira jól. elmorzsoltam egy könnycseppet, aztán beljebb mentem. felszaladtam a lépcsőn, aztán megkerestem a hálószobáját. az ágya érintetlen volt. ki tudja meddig nem jön vissza?

ahogy az éjjeli szekrény felé léptem, felkapcsoltam a kis villanyt és megláttam rajta egy kis cetlit. egy jegyzet volt rá felírva.

hallgass a szívedre, harold, vagy elveszted  őt

ajkaimat rágva gyűrtem össze és tettem a zsebembe. a fiókjához nyúltam a bútornak, de nem bírtam kinyitni. zárva volt. igyekeztem keresni valamit, amivel kinyithatom, de végül le kellett mennem a konyhába, hogy valamilyen eszközzel kifeszítsem. nem akartam harry-nek tönkre tenni, de meg kell tudnom mi van benne. 

a fiókot az ölembe véve ültem fel az ágyra. az első dolog ami a kezembe akadt, az egy kép volt rólam. az egyik videóchatünkből volt. találtam benne egy gyűrűt, száradt virágszirmokat, üres borítékokat. aztán megszúrta valami az ujjam. egy plüss szív volt,  vagyis egy abban lévő tű. pár sebtapasz, egy használatlan teafilter. csupa értelmetlen dolog. találtam egy papírt aztán. azt hittem ez az a hivatalos nyomtatvány, amit kerestem harry mentális gondjairól, de teljesen mást találtam. egy napló lap volt.

kedves naplóm!

fura, hogy ezt most így leírom, hiszen nem minden tizenhat éves fiú vezet naplót. igazából én sem nagyon nagy rendszerességgel fogom, csak néha pár gondolatot lejegyzek. mindenesetre az utókornak elmondva, harry edward  styles vagyok. a szüleim szerint sok gond van velem, de csak próbálok beilleszkedni. szerelmes még sosem voltam. nem is hiszem, hogy leszek. a többiek a suliban.. nos, koránt sem nevezném őket a haverjaimnak. kevés dolgot szeretnék, de egy fiú, aki önmagamért szeret, az köztük van. egy srác, aki minden rossz tettem ellenére nekem adja a szívét. akit nem érdekel, hogy milyen néha a természetem, nem hagy el az első alkalommal. és nem is csak egy alkalomra kellek neki. lehet hülyeség erről álmodozni, de szeretnék egy fiút, akire vigyázhatok. aki az én kis életem lenne és minden este a karjaimban aludna el. tudom, sokszor összetörném akaratomon kívül a szívét, de.. ajh, mindegy. most mennem kell, mert még nem csináltam meg a leckémet. - h

@harrystyles blocked - Larry Stylinson Befejezett - ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now