hagyjuk

3.3K 226 7
                                    

- csalsz!- löktem meg nevetve niall könyökét, miközben tovább nyomkodtam a kontrollert. 

- nem tehetek róla, hogy béna vagy!- mondta büszkén és már megint lelökött a platformról az én karakteremet. 

a telefonom az ágyon volt, és hirtelen csörögni kezdett. feltápászkodtam, hogy megnézzem, ki az. az instagram jelzett. harry videó chatelni szeretne. hátra néztem niall-re, aki ekkor már kíváncsian pillantgatott rám, hogy mi a helyzet.

- nehogy fel vedd!- szólt rám - ne beszélj vele többet.

- ez nem ilyen egyszerű.- sóhajtottam, majd felültem az ágyra és felvettem a telefont- szia.- szólaltam meg halkan.

- szia, édes.- niall-re néztem, aki rosszallóan megrázta a fejét- miért nem írtál vissza?

- sajnálom, nem értem rá.- hazudtam újból.

- imádnivaló vagy ebben a rózsaszín pólóban. - egyből a pólómra néztem. baba rózsaszín volt és sötétebb színnel rá volt írva, hogy sweet.

- nem is néztem mit vettem fel.- pillantottam  megint niall-re. játszott, de folyton elrontotta, mert biztosan rám figyelt.

- kinél vagy?- kérdezte harry.

-a barátomnál, niall-nél.- feleltem- mármint nem úgy barátom. vagyis nagyon jó barátom, az egyik legjobb, de nem úgy. nem olyan értelemben, hogy érted.. francba..- éreztem, hogy az arcom teljesen piros lesz, harry pedig csak elégedetten elmosolyodott.

- tudod te, hogy milyen aranyos vagy, amikor zavarodott leszel? - harapta be ajkait. félve néztem a készülékre- mikor tudnánk megint találkozni?

- ma sem volt választásom.- ráztam meg a fejemet.

- tudom, mert nem válaszoltál nekem, vagy nem olyan választ adtál, ami nekem megfelelt.- vágta rá egyből- de most adok neked esélyt, hogy te mondd mikor.

- nekem mindegy.- vontam meg a vállam

- éppen erről beszéltem.- forgatta meg szemeit, majd ismét rám nézett- lement már a lázad?

- miért érdekel?

- igazad van.- csapott a homlokára- nem érdekel. csak úgy megkérdezek dolgokat, amik nem érdekelnek.- felelte szarkasztikusan.

- lement.- bólintottam végül- köszönöm, hogy bevittél a szobába a fürdős eset után..- mondtam halkan.

- igazán nincs mit louis.- felelte- érezd jól magad a barátoddal, majd beszélünk.- tette le pillanatok alatt a hívást, mintha csak féltékeny lett volna niall-re.

ledobtam az ágyra telefont, aztán a falnak dőltem. niall tátott szájjal nézett rám. 

- most mi van?- kérdeztem furán bámulva a szőkére.

- most komolyan így beszélsz vele?- kérdezte, de egyáltalán nem volt meglepett.

- mi az, hogy így?

- ennyire közvetlenül és nyitottan. normális vagy? így csak még több dolgot árulsz el neki. mint egy pár, komolyan.- támaszkodott meg az ágyon.

- niall, ez rohadtul nem vicces!  nem vagyunk egy pár és nem úgy beszélek vele! utálom őt!- magyaráztam, de csak feltartotta maga elé kezeit, hogy jelezze, nem érdekli amit mondok.

- akkor nem kéne az összes szavától elolvadnod.- mondta egyszerűen. elhúztam a szám.

- hagyjuk nial, .mindegy. folytassuk a játékot.- vettem el kontrollert- hagyjuk.

- oké. - mondta, majd felkelt a földről- pillanat, telefonálnom kell.- ő sem várta meg a válaszom, egyszerűen kiviharzott a szobából.

és ekkor már teljesen biztos voltam, hogy titkol előlem valamit. 

@harrystyles blocked - Larry Stylinson Befejezett - ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now