beleszere.. úristen

2.8K 212 20
                                    

- ...és szánalmasnak nevezett. aztán nem sokkal később eljöttem és itt vagyok.- fejeztem be. vagy egy óráig meséltem, kelly pedig csak lefagyva hallgatott. 

 - azt a kurva..- nézett rám lesokkolva- louis, te nem vagy normális!- túrt idegesen hajába- mit gondoltál, mikor elkezdted vele ezt az egészet?- sajna be kellett látnom, hogy okkal akadt ki rám.

- éppen ez az. nem gondolkodtam.- feleltem és megráztam a fejemet.

- és te minden tette ellenére beleszere.. úristen. - próbálta felfogni a hallottakat- de lehet ez csak egy fellángolás. azok hamar elmúlnak és utána segítek neked, hogy végre elszakadj tőle.

- nem, kelly. nem engedem, hogy bele keverd magad. - tiltakoztam egyből- amilyen.. amilyen harry, téged sem hagyna békén, lehet még bántana is.

- nem félek tőle.

- azt tudom jól.- tettem kezemet az övére- de én féltelek téged tőle. látod engem is mennyire tönkre tesz.

- és a fellángolás? arról mit gondolsz?- nézett a szemembe, én pedig fáradtan sóhajtottam egyet.

- nem az.- vettem mély levegőt- szembesülnöm kellett vele, hogy igazi érzések. sosem váltott még ki belőlem senki ilyet. és az első ember aki megteszi, az ő. ez ellen pedig nem tudok mit tenni.- nagyon gondolkodott, de szegény nem tudott sokat segíteni.

- a rendőröknek nem akarsz szólni, nem tudod nem szeretni őt. louis, őszinte leszek fogalmam sincs mit csinálj.- nézett rám csalódottan- miért ilyen harry?

- én is szeretném tudni.- mosolyodtam el szomorúan.

- lehet, hogy nem csak azért, mert most ennyire törékeny vagy érzelmileg? mármint.. jó, azt sem tudom már miről beszélek.

- mindegy, kelly.- ráztam meg a fejemet- figyelj, majd meglátom, hogy mi lesz. és sajnálom, hogy egészen eddig titkoltam mindent.

- ugyan, lou. megértem, ez nem egyszerű helyzet.- ölelt magához- de ha bármi van. ígérd meg, hogy egyből nekem szólsz, és eskü megverem azt a barmot.

- ígérem.

-----

amikor hazaértem egyből a telefonomhoz léptem. kelly üzeneteit megnéztem, amiket még a találkozásunk előtt írt, viszont amit niall írt, arra egyáltalán nem voltam kíváncsi. nem is tudtam, hogy mennyire gyilkos ilyenkor egyedül lenni. úgy éreztem, hogy mindenki elárult engem, de még jobban mégis az fájt, amit harry mondott.

a telefonom megcsörrent, mire felé kaptam a fejemet. harry volt az, videó chatelni akart. látni szeretné, hogy mennyire ki vagyok? valószínűleg jól szórakozik rajta. 

- szia.- vettem fel és leültem a kanapéra. 

- tudunk a hétvégén találkozni?- kérdezte, nem is köszönt. hangjában nem vettem észre gúnyt, ami meglepett. pláne még az, hogy nem csak bejelentette a találkozót, hanem megkérdezett róla.

- persze.- bólintottam. nem volt jobb dolgom és szerintem nem is engedte volna, hogy mást mondjak.  

- rendben, akkor vasárnap mikor jó neked?

- nem hiszem, hogy annyira érdekel mikor jó nekem. te csak eljössz és kész...- mondtam fáradtan. megforgatta szemeit.

- louis, kérdeztem valamit. mikor jó neked?

- délután hat körül.- adtam meg a választ végül.  le akartam tenni a telefont, mert ahogy hallottam a hangját, csak még jobban vissza tudtam játszani a fejemben, ahogy szánalmasnak nevez.

- szeretnék tudni valamit, louis. de őszintén kell válaszolnod. - nagyot sóhajtottam. semmi kedvem nem volt jópofizni.

- kérdezd. - vontam meg a vállamat. megköszörülte a torkát.

- tudod, mondtad azokat a dolgokat.- halványan bólintottam, mert hülyeség volt- szóval. komolyan gondoltad?

- úgy hangzott, hogy nem?- vontam össze a szemöldököm.

- lehet csak menteni akartad magad, mert felidegesítettél.

- gratulálok, harry.- nevettem fel erőltetetten- azért teszem magam még jobban tönkre, hogy elmeneküljek egy pillanatnyi helyzetből. 

- stílusod, édes. fogd vissza.- úgy éreztem zöld szemeivel egyenesen a lelkembe lát- nagyon pimasz vagy mostanában. 

- tök mindegy.- feleltem flegmán- letehetném? dolgom van.

- kurva nagy bajba rángatod magad, louis.- rázta meg a fejét és teljesen figyelmen kívül hagyta amit mondtam- nem is tudod mekkorába. de szereted a fájdalmat, ahogy tapasztaltam. mert, ha ez igaz, akkor a továbbiakban rendesen beleremegsz majd, annyi jó dolog történik majd veled. mert nálad kételkedőbb embert, nem ismerek, mióta átvertelek. - és bontotta a vonalat, a millió kérdésem pedig ezen az oldalon maradt.

@harrystyles blocked - Larry Stylinson Befejezett - ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now