jó filmezést ;)

4K 253 12
                                    

- két nagy popcorn, három kicsi nachos és három fél literes üdítő, egy málnás, egy zöld tea és egy barackos.- sorolta fel a dolgokat kelly- ennyi.- mosolygott a büfés srácra, akinek már eléggé elege lehetett belőle, de amikor josh villámokat szórt rá a szemével, újra kedves stílusban válaszolt kelly-nek. josh nagyon védelmező, ha a szeretteiről van szó.

én addig az előtérben sétálgattam és nézegettem a plakátokat. akció filmek, animációk, vígjátékok, horror. annak is láttam a plakátját, amit ma este készültünk megnézni és tényleg elég jónak tűnt. persze meg volt a maga alap, tipikus sztorija, de ez mindig így van. mindenesetre izgalmasnak hangzik. én mindig is imádtam a horrort. azon nőttem fel, konkrétan még a csapból is az jött már vagy tízéves korom óta.

a mozi wifije most működött, pedig nem nagyon szokott. gondoltam kiteszek egy sztorit instára, ezért lefotóztam a film plakátját.

@ kellylulu
@ joshhe
nagy mozizásokban.

éppen, hogy kitette a képet, az instagram máris jelzett. egész nap rá sem néztem, mert egyszerűen nem akartam látni, hogy az a profil miket kommentelget.

és jobb lett volna, ha most sem nyitom meg.

volt egy üzenetküldési engedélykérésem

engedélykérések: @ harrystyles

@ harrystyles: jó filmezést ;)

az ütő megállt bennem. körülnéztem, mintha valahonnan figyelne engem, pedig biztosan csak a sztorimat látta, amit.. amit pár másodperce tettem ki. fel sem tűnt, de kapkodni kezdtem a levegőt, amikor pedig kelly megfogta a vállamat, kissé megugrottam.

- lou, minden oké?- kérdezte.

- persze, csak a filmen gondolkodtam, hogy vajon milyen lesz.- nem mondtam el nekik. nem mondhattam el nekik. sokszor hallgatok el ilyeneket, mióta külön költöztem a szüleimtől. megszoktam, hogy nem beszélek olyan sokat dolgokról, amik nem tartoznak másokra. nagykorú vagyok, senki sem szólhat bele- na, menjünk a terembe.

elfoglaltuk a helyünket, a telefonomat pedig kikapcsoltam, és rendes megkönnyebbülést éreztem, miután kiírta hogy "leállítás"
a film nagyon izgalmas és jó volt. igaz megugrottam néha a székemben, a többiekkel együtt, de egyszerűen imádtam, és teljesen elfeledkeztem az instagramról.

hazafelé jól kitárgyaltuk a film minden egyes részletét, minimum kétszer. kelly egyszerűen szerelmes lett bele, és tuti, hogy otthon még ma éjjel megnézi újra.

- ez szuper nap volt.- öleltem meg őket- holnap én nem érek rá, de nektek jó szórakozást a játékteremben.

- vasárnap úgy is elrángatunk.- mondta josh.

- tudom. el is várom.- intettem még egyet, majd beütöttem a kapukódomat, aztán felszaladtam a lépcsőn.

magam mögött egyből becsuktam a lakásom ajtaját. nagy levegőt vettem. most már minden oké. bekapcsoltam a tv-t az egyik vetélkedő műsorra állítva a csatornát, amit mostanában mindig nézek. közben kicsit összeszedtem a cuccaimat a földről és elpakoltam őket. teljesen ki ment a fejemből, hogy a telefonomat a kabát zsebemben hagytam, méghozzá kikapcsolva. ez pedig csak akkor jutott eszembe, mikor már a kádban ültem. mindenesetre ekkor már nem keltem ki, inkább nyugodtan ültem még ott egy kicsit.
 mikor kiszálltam, magamra vettem az alsóm, aztán bekapcsoltam a készüléket.

@harrystyles blocked - Larry Stylinson Befejezett - ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now