ugye nem gyanakszol?

3.8K 242 14
                                    

másnap egészen délig aludtam, és lehet tovább is ment volna, ha nem csöngetnek.

kivánszorogtam az ajtóig, és gondolkodás nélkül kinyitottam.

- sziasztok.- köszöntem kelly-nek és josh-nak.

- neked is szia, louis. elmondanád, hogy mit csináltál még hajnali négykor is az instagrammon, de nem írtál vissza?- kérdezte kelly- mintha le akartál volna rázni.

- mi? írtál? nem láttam, ne haragudj.- kértem elnézést, és becsuktam mögöttük az ajtót.

a szobámba mentünk, ahol egyből megnyitottam az instagrammot, habár tudtam, hogy milyen következményekkel járhat . és tényleg. tizennégy olvasatlan üzenetem volt kelly-től. ő pedig a telefonomra nézett.

- az ki volt?- pont rányomtam a beszélgetésre, ő pedig felette lévőre mutatott. és mivel harry-vel beszéltem utoljára, pont őt kérdezte.

- mi? senki, csak valami hirdetős oldal.- legyintettem, majd mindent úgy hagyva lezártam a telefonom- ugye nem gyanakszol?

- ha nincs mire, akkor nem.- adta meg helyette a választ josh. bólintottam. nem akartam nekik hazudni, hiszen ők a legjobb barátaim, de harry nem hagyott nekem más választást.

- oké. mihez lenne ma kedvetek?- kérdeztem, hogy kicsit megtörjem a hangulatot.

- elmegyünk valahova?- ajánlotta fel kelly.

- nekem itthon kell maradnom mert...mert még meg kell tanulnom pár dolgot.- újabb hazugság. ha egyszer magával ránt azt ár, akkor nincs visszaút.

- mit?- nézett rám josh- te tanulsz? szombaton? nem ismerlek meg. 

- aha, tudod néha muszáj.- húzogattam a pulóverem ujját. persze, hogy josh nem vett észre semmi furát rajtam, még kelly-nek egyből szemet szúrt, hogy elutasítóan viselkedem, stresszes vagyok és mintha folyton arra figyelnék, hogy honnan törhet be valaki.

- louis.- szólított meg határozottan kelly- beszélnünk kell. josh. te most ebből kimaradsz.

- igenis főnök.- egyezett bele josh, majd a konyhába ment, hogy kifossza a hűtőm. így kettesben maradtam kelly-vel. 

- miről szeretnél beszélni?- billegtem a sarkamon, amit amúgy sosem csinálok, így egyből lerántottam magamról véglegesen is a leplet. kelly összefonta karjait maga előtt.

- meg kell mutatnod, hogy ki az az állítólagos hirdető oldal.- kezdte kertelés nélkül.

- minek? csak egy idióta.- jaj, ha harry megtudná, hogy ezt mondtam róla, biztosan nagyon haragudna..- kelly, ne már.

- nem, tomlinson.- ha a vezetéknevemen szólít, akkor tényleg kihúzhattam nála a gyufát- nem tudom, hogy mi történt veled ebben az elmúlt pár napban, de nem vagy önmagad! én nem ezt a louis-t ismerem. aki az én legjobb barátom, az bolond, felszabadult, nevetős. nem pedig stresszes, zárkózott és titkolózós.  az én hibám? én rontottam el valamit?- ahogy magát marcangolta az én hülyeségem miatt, egyre jobban kezdett bűntudatom lenni, miközben majd meg szakadt a szívem.

- nem, kelly. - simította meg a karját- nem a te hibád. az enyém. sajnálom, hogy olyan vagyok amilyen most csak.. sok új dolog történt, és ezekről nem beszélhetek.

- kevesebb, mint három nap leforgása alatt?

- igen.

- várjunk, drága művész úr.- tartotta elém a kezeit, mintha el akarnék menni onnan- vasárnap van. csütörtökön borultál ki először, aztán pedig folyamatosan ideges vagy, lerázol minket és még csak véletlenül sem engeded meg, hogy ránézzek az instagram beszélgetéseidre. - ökölbe szorítottam a kezeimet, ahogy kezdett rájönni, mi folyik a háttérben- mind ez azóta...- gondolkodott- ...mióta az a harry styles kommentelt a képed alá!

nekem annyi. 

@harrystyles blocked - Larry Stylinson Befejezett - ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now