félek tőled

2.5K 217 65
                                    

niall-el töltöttem a napot. miután kicsit kitisztult az időjárás, elmentünk sétálni. nem tagadom, nagyon jó volt újra vele lenni. megbeszéltük az elmúlt időszak rettentően fontos történéseit, sokat nevettünk. mégsem lehet csak úgy pótolni az ember legjobb barátját. mindent okénak éreztem végre niall mellett, kicsit felszabadultabb lettem. és még nem is tudtam, hogy mi vár rám holnap.

josh-éknál jobb kedvem volt, ez mindannyiuknak feltűnt. vacsora közben elmeséltem, hogy kibékültem niall-el. josh tudta min vesztünk össze, de a szüleinek inkább csak azt mondtam, hogy egyszerű barátai összekapás volt. 
másnap reggel éppen arcot mostam, amikor csöngettek. josh szülei már nem voltak itthon, korán kellett nekik bemenni dolgozni. josh kilépett a szobájából és érdeklődve nézett be hozzám a fürdőbe, mire csak széttártam a karjaimat jelezve, hogy ötletem sincs ki lehet az. 
ketten mentünk az ajtóhoz. amikor kinyitottuk, nekem egy teljesen idegen pasi állt ott. körülbelül egyidős lehetett harry-vel, viszont még életemben nem láttam őt.  

- sziasztok.- köszönt úgy, mintha minimum évek óta haverok lennénk- te vagy louis, ugye?- nézett rám, mire csak bizonytalanul bólintottam- pontosan ahogy harry mesélt rólad.

- ismeri harry-t?- kérdeztem egyből és nem bírtam leplezni, hogy mennyire meglepett.

- régi barátom, sokkal tartozok neki.- keresett valamit a nála lévő oldaltáskában, majd egy levelet vett elő- ezt neked küldi. mindent megmagyaráz benne, én csak annyit mondhatok el, hogy ma este kilencre már legyél a háza előtt.

- tessék? miért?- néztem rá lesokkolva- harry még a fogdában van, miért kéne-

- sajnálom, de nem mondhatok többet. ami a levélben van, azt majd elolvasod. - magyarázta, én pedig a kezemben lévő tárgyra néztem- akkor kilencre legyél ott. és azt üzeni, hogy nagyon szeret.- a szívem egyből a torkomba ugrott. egyre jobban kezdek benne hinni, hogy komolyan ezt teszi, nem csak mondja.

- k-köszönöm, hogy eljött..- néztem a férfire.

- matthew.- segített ki a névvel.

- köszönöm, matthew.- nyeltem nagyot.

ahogy becsuktuk az ajtót, josh-nak bizonyára nagyon nehezére esett nem megrohamozni a kérdéseivel. vicces, hiszen nem is tudtam volna rájuk válaszolni, mert ez az egész egyenlőre előttem is rejtély volt. inkább felbontottam a levelet, hogy kaphassak legalább pár dologra magyarázatot.

életem, louis

gondolom most kicsit meglepődtél, hogy matthew beállított hozzád ezzel a levéllel. amit mondott, hogy kilencre már legyél a házam előtt, remélem betartod. tényleg nagyon fontos, kicsim, kérlek ezt tedd meg nekem. nem fogsz csalódni, majd meglátod. rengeteg kérdésed lehet arról, hogy én eljutok-e oda. a válaszom: remélhetőleg igen. kérlek ne bizonytalanodj el, ha kések. van egy meglepetésem neked, amit csak személyesen tudok átadni.  matthew segítségével bizonyára minden jól fog menni, ne aggódj, nem lesz semmi baj. tarts ki, mindenem. nem sokára annyit ölelhetlek, amennyit csak akarod. annyit csókolhatlak, amennyit csak akarod. nem sokára semmi sem állhat közénk.

nagyon szeretlek - h

a végére rendesen könnybe lábadt a szemem. hogyan jut el majd hozzám? mit tervez egyáltalán?

- öhm, ez eléggé érdekes.- találta meg hangját josh- elvigyelek majd?- ajánlotta fel egyből, mire csak megráztam a fejemet.

- szívesebben sétálok, de azért köszi.- feleltem.

- ha bármi van, akkor hívj, oké?- kérdezte, én pedig egyből beleegyeztem.

@harrystyles blocked - Larry Stylinson Befejezett - ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now