mennyi idő telhetett el? az éjszaka közepén, nulla időérzékkel, nem a legjobb dolog lenni. a falnak támaszkodva figyelem az ajtó alatt beszűrődő fényt. idegesítenek a kint hallatszódó léptek, hiszen ők mehetnek oda, ahova akarnak. a kopogóm cipők hangja..
én pedig itt vagyok, napi fél óra udvari szünettel. kezdek már most jobban megőrülni. a fürdésről ne is beszéljünk. louis-t akarom. most.nem sokára elaludtam. akkor legalább nem agyalok, de a bekövetkezési folyamata is maga a pokol. miért nem tarthatom louis-t a karjaimban? akkor sokkal könnyebben menne minden.
-------
- styles, kelljen fel!- ütögette meg az arcomat valaki. a hangja ismerős volt. jefferson. minek tolta ide vissza a pofáját? kinyitottam a szemeimet, majd ránéztem. megint a füzetben bámult valamit- jó hírem van.
- kivisznek innen?- kérdeztem szarkasztikusan.
- nem, de találkozhat azzal a bizonyos tomlinson-nal.- egyből felkaptam a fejemet és egy pillanat alatt szállt ki az álmosság a szememből- egy órára, holnap délután.
- úristen..- mondtam magam elé elképedve- k-komolyan?- néztem félve fel rá és próbáltam felfogni az előbb elhangzott szavakat.
- ezzel nem viccelek.- köhintett egyet- szóval készüljön fel lelkiekben, satöbbi.- mondta hanyagul, majd sietősen távozott.
felszenvedtem magamat a földről, hogy a kényelmetlen ágyra menjek. látni fogom őt ..látni fogom louis-t.. végre. egyetlen életem, annyira hiányzol.
louis:
- louis! louis kellj fel, csak rossz álom!- rázogatott meg josh. végre sikerült kinyitnom a szememet. ez josh szobája. zihálva néztem az említettre- istenem, gyere ide.- ölelt magához, én pedig visszafojtottam a könnyeimet.
már megint egy ilyen álom. én futok harry felé, de nem jutok közelebb, ő pedig elfordul tőlem. lassan, de biztosan esek szét. próbálok erős maradni, de fogalmam sincs róla, hogy mit tehetnék. ez még csak a hatodik nap nélküle. mi lesz velem ezek után? hogyan tartom tovább egyben magamat? már most sem megy.
- vissza akarom őt kapni..- suttogtam a csendben. josh fájdalmasan sóhajtott egyet, majd a szemeimbe nézett.
- én hiszek abban louis, hogy vissza fogod. csak ne add fel.- mosolygott szomorúan.
- próbálom, de.. de..
- nincs de.- szakított félbe- feküdj le aludni. én már fent maradok, hogyha megint rossz álmod lesz, akkor fel tudjalak kelteni.
- köszönöm.. nem tudod mennyit jelent most nekem ez a törődés.- helyezkedtem vissza. igyekeztem nem harry-re gondolni. ki kell zárnom őt a fejemből. akkor talán jobb lehet. de már minden könnyemet felhasználtam, csak némán tudok sírni. harry..
körülbelül fél óra múlva aludtam el. amikor kinyitottam a szemeimet, már a napsugarak sütöttek be az ablakon. josh nem volt a szobában, ezek szerint lement reggelit csinálni vagy ilyesmi. szerencse, hogy a szülei kedvesek és megengedik, hogy itt legyek. semmi kedvem nem volt még felkelni és végig szenvedni egy egész napot. viszont pár pillanat múlva josh rontott be.
- louis, ezt nem hiszed el!- majdnem kiejtette kezéből a telefont, de még idejében megfogta- találkozhatsz harry-vel!- el sem jutott először a tudatomig, hogy mit mondott- ma délután ötkor az intézetben, ahova vitték. egy óra áll rendelkezésre.- megráztam a fejemet, mert nem bírtam elhinni.
- találkozhatunkk?- kérdeztem, mintha nem hallottam volna kristálytisztán a szavakat.
- pontosan.- bólintott mosolyogva- elviszlek majd, oké?- és itt ténylegesen elejtette a telefonját, mire halkan felnevettem. a készülék megcsörrent. josh megnézte a nevet, majd minden további nélkül kinyomta. felvont szemöldökkel néztem rá- kelly.
YOU ARE READING
@harrystyles blocked - Larry Stylinson Befejezett - ÁTÍRVA
Romance@ harrystyles: ugyan már. @ louistomlinson: hagyj békén, te barom! egy vírus az egész profilod!! @ harrystyles: babám, én vigyáznék a számra a helyedben.. @ louistomlinson: tiltás !! @ harrystyles: nagy kár :P -CENSORED- 2021. 03. 28- #instagram - #...