5.9

10K 666 332
                                    

Biri şu internet fakiri yazara internet yollasın fşwşfşqşg

Arkadaşlar sınır işi cidden hoşuma gitmiyor ama diğer türlü de yorum yapılmayınca emeğimin karşılığını alamıyormuşum gibi hissediyorum.

Bu bölüme sınır koymayacağım ama sizde bundan yararlanıp yorum yapmazsanız ya da çok az yorum yaparsanız bomba gibi bölümün hakkını vermeyip yeni bölümden  mahrum kalırsınıız.

Çok konuştum be wşdşwşg hadi iyi okumalar!

*

@lacinsangu: Düğünlerden pek haz etmem ama sırf senin için katlanacağım @iremozmen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@lacinsangu: Düğünlerden pek haz etmem ama sırf senin için katlanacağım @iremozmen

617 beğenme, 80 yorum

@beerkcan: Alev alev

@selinsagin: Kırmızı sana çok yakışıyor❤

@elitbirkoylu: Düştüm

@iremozmen: Bu düğün dört gözle sizi bekliyor hanımefendi
@lacinsangu: <3 @iremozmen
@nilaydurusolmaz: Aldatılmış hissediyorum @iremozmen
@iremozmen: Ya ben seni hiç aldatır mıyım patatesli gözlemem @nilaydurusolmaz

*

"Eğer beş dakika daha burada dikilirsem bir daha yürüyemeyecekmişim gibi geliyor." Kulağıma fısıldayan Can'a bakmadan onayladım onu. Yüzümdeki gülümsemeyi bozmamaya çalışıyordum ama bir saattir aynı şekilde durmaktan çene kaslarım iflas bayrağını çekmek için yalvarmaya başlamıştı.

"Bu gece ölmezsem, uzun bir süre daha yaşarım gibi geliyor." dedim dişlerimin arasından, hiç tanımadığım davetlilerden birinin elimdeki tepsiden çikolata almasını beklerken. Can da adamın eline kolonya dökmüş, kuru bir hoşgeldiniz demişti.

Evet, şu an Kerem'in ağzından kaçırmasıyla haberdar olduğumuz düğündeydik ve ben elimde çikolata tepsisiyle, Can kokusunu beğenemediği kolonyayla düğün salonunun girişinde davetlileri karşılıyorduk. Hiçbir yakınımız yok muydu bu işi üstlenmek için?

Bizim günahımız neydi, zaten son anda öğrendiğimden elbise bulmak için bir taraflarımı yırttığım bu düğünde çirkin bir şekilde girişte bekliyordum. Sadece nikah olacağını düşündüğüm için basit bir elbise almıştım ve düğün için giyebileceğim çok güzel olan bir elbisem de yoktu. Son anda dolabımın köşesinde mezuniyet için erkenden aldığım ama sonrasında mezuniyete gidemediğim için giyemediğim elbisemi fark etmiştim. Ki gelen kadınlar ve kızların benden daha şık olduğunu görünce çabamın boşa olduğunu anlayıp bozuk olan moralimi daha da bozmuştum.

SISKA || textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin