Yazacak bir şey bulamadım sldlalf
*
Hayat gerçekten tuhaftı. Bir şey, onu en çok istediğiniz zaman değil de hiç ummadığınız bir anda gerçekleşebiliyordu.
Ben babamın çalışma odasında Tuna'nın dosyasını bulduğum andan itibaren Tuna konuşsa nasıl olurdu acaba diye düşündüm. Hep bunun hayalini kurdum. Onun dudaklarından ismimi duymak... Sanırım en çok da bunu istemiştim. Ama bu istediklerim en çok ihtiyacım olan zamanlarda değil de, tam da şu an, hiç beklemediğim bir anda gerçekleşmişti. Onun ağzından ismimi duymasam da herhangi bir kelime duymuştum.
Beynim ya da kalbim bu duruma dayanamadı, dengemi kaybeder gibi oldum. Tuna ani bir refleksle kollarımı tuttu. Parmaklarının değdiği yerler yanıyormuş gibi hissederek geri çekildim.
"Sen konuşuyorsun!" dedim inanamayarak. Sesim titremişti. Başımı ellerimin arasına alarak bir adım daha geriledim. "Sen, gerçekten konuşuyorsun!"
"Evet, konuşabiliyorum."
Dudağımı dişlerken tuzlu suyun tadını aldım. Ben ne zaman ağlamaya başlamıştım? Sert bir şekilde sildim gözlerimi. Oysaki karşısında güçlü duracağımı planlamıştım. Bunu değiştiren neydi peki? Hiç beklemediğim bir anda yüz yüze gelmek mi, yoksa sesini duymam mı?
Evin içerisine adım attığını görünce geriledim, bir adım daha attıktan sonra kapıyı kapattı. Ben... Şu an mantıklı düşünemiyordum hatta düşünemiyordum bile. Tuna, iki cümlesiyle beni yıkıp geçmişti. Hep hayalini kurduğum sesini ilk kez canlı canlı işitmiştim.
"İrem..." Hala alışamadığım sesinden bu kez de ismimi duymuştum. Bakışlarımı yerden alıp yüzüne çevirdim. Sesi... gerçekten güzeldi. Hayal ettiğimden de güzel.
"Özür dilerim. Ben..." İşaret parmağıyla çenesini kaşıdı. "Büyük bir eşeklik ettim ve kendimi sana nasıl affettireceğimi bilmiyorum. Ki zaten beni hemen affetmeyeceğini de biliyorum." Sustu, gözleriyle anlatmaya çalıştı bir şeyleri. Göz kapaklarımı sıkıca yumdum. Hayır, kendini bana affettiremezdi.
Tamam, hiç beklemediğim bir anda ilk kez sesini duyunca afallamış olabilirdim. Ama bu yaptıklarını sineye çekeceğim anlamına gelmiyordu.
"Affettiremeyeceksin, Tuna." Art arda gelen yaşları elimin tersiyle kuruladım. "Beni aptal yerine koyuşunu asla unutturamayacaksın. Sevgimi küçümsediğini, beni sevmeyişini, bana değer vermeyişini ve en önemlisi de bana saygı duymayışını... Ben bunların hiçbirini unutmayacağım. Sen, seni her şekilde kabul eden kızı, sınav günü uçurumdan aşağı ittin. O kız, o gün öldü."
Zamanında bakmaya doyamadığım kahveleri dolu dolu oldu. Onu en son bu şekilde gördüğümde çocukken yaşadığı travmayı anlatmıştı. Şu an ise kalbime yaşattığı travma yüzünden gözleri yaşlıydı. Ne hissedeceğimi bilemiyordum. Şaşkınlık, kırgınlık, kızgınlık... Özlem duygusu bile burnumu sızlatıyordu şu an. Evet, Tuna'yı özlemiştim. Bu, saklayamayacağım bir gerçekti. Ama bu gerçeğin önüne geçen engeller vardı; kırgınlığım, kızgınlığım ve gururum...
"Lütfen gider misin? Yüzünü görmek midemi bulandırıyor." Yüzünü özlemiştim.
Bana son bir kez baktı. Zavallı yanım bir şey dese de yeniden sesini duysam diye yanıp tutuşuyordu ama o susmayı tercih etmişti. Eskiden elinde olmayan sebeplerden dolayı susan çocuk, bu sefer kendi isteğiyle susmuştu. Arkasını döndüğünde dayanamayıp konuştum.
"Saçlarını kısaltınca da bir boka benzememişsin. Bu arada kapıyı kapatmayı unutma." Öyle sert bir şekilde çarptı ki kapıyı, zavallı eğer canlı olsaydı yaşamını yitirmişti.
Hıçkırıklarımı durdurmaya çalışırken düşünmeden edemedim. Saçlarına nasıl kıymıştı?
*
@iremozmen: Yaşananlar hiç yaşanmamış gibi,
Söylenenler hiç söylenmemiş gibi...20.573 beğenme, 216 yorum
@harranliemine: Mangaaa♡
+47 beğenme@canceliker: Fotoğrafı ben çektim kızlar
+44 beğenme@latifee: Çok güzelsin♡
+29 beğenme@sec.kin: Sevemedim gitti seni
@nilaydurusolmaz: Sen mükemmel bir ayrıntısın<3
@iremozmen: Kalp kalp @nilaydurusolmaz@yeminleazeriyim: Bu şarqıyı bilirəm, sən gibi xoşdur
+63 beğenme*
@tunasayer: Yapamayız.
17.223 beğenme, 160 yorum
@seyhaaaaan: Sen çok yakışıklısın♡
@aslan2006: Sana sinir oluyorum moruk
@verdalayn: Çocuğa moruk diyorsun da sen kaç yaşındasın @aslan2006
@aslan2006: 14 olacağım @verdalayn@dedikodumutm: İrem'in yarım saat önce attığı gönderiyle uyumlu olmuş bu arada ;)
+34 beğenme
@benfarkederim: Ben fark etmiştim biliyor musun? @dedikodumutm@yeminleazeriyim: Yəmin ədərəm sən çox haqsızsan
+51 beğenme*
Yine bulamadım:(
Siz belirtin düşüncelerinizi işte
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SISKA || texting
Historia Corta*TAMAMLANDI* 053*: Saçların sence de fazla aşık olunası değil mi? 053*: Sanırım ben önce sana sonra saçlarına vuruldum yayınlanma tarihi: 21.11.2018 bitiş tarihi: 25.12.2020