👑Epilogué👑

4K 320 156
                                    

Belle Áme, beautiful soul.

"There is one pain, i often feel, which you will never know. It cause by the absence of you. I regret it, please.. comeback."

.

[Lauren Reisha Kim]
1996 - 2020
Thank you for having me in your life.

"Lauren.." bisik Taehyung dengan suara yang lemah. Sejambak bunga ros diletakkan diatas pusara Lauren isterinya itu.

Matanya masih sembab kerana dia tak berhenti- henti menangisi pemergian gadis itu.

Kini dia betul- betul terasa akan kehilangan gadis itu. Jauh disudut hatinya terdetik suatu penyesalan. Dia tahu dia sudah membuat suatu kesalahan terbesar dalam hidupnya. Dia sedar kini dia sudah kehilangan seorang gadis yang begitu bererti dalan hidupnya.

Patutnya dia hargai detik- detik terakhir bersama gadis itu kerana ajal dan maut manusia tak ketahui langsung.

"Maafkan saya sayang.." ucapnya sebelum pusara Lauren disentuhnya. Sekali lagi air mata jantannya mengalir. Taehyung jatuh melutut dihadapan pusara tersebut.

Sekarang semua orang mulai membelakanginya. Hubungan Puan Kim dengannya sudah mulai dingin begitu juga dengan Madame Sofiya.

Ibu Lauren sudah berkali- kali pengsan kerana dia tidak dapat menerima kenyataan bahawa Lauren anak tunggalnya itu sudah tiada.

Wanita itu paling terkejut terutamanya kerana Lauren betul- betul mati dihadapannya ketika dia sedang melintas mahu ke seberang. Ketika itu jugalah para wartawan berkerumun untuk melaporkan berita sensasi dan wajah Lauren terpampang di berita-berita tempatan.

Dia tak tahu apa keadaan wanita itu sekarang, namun yang dia tahu ialah wanita itu tak mahu memaafkan Taehyung sampai bila- bila.

"Maafkan aku.. maafkan aku sayang! Maafkan aku Lauren! Tolonglah kembali.. a- aku janji akan bahagiakan kau! Bagi aku peluang!"

"Tolonglah.. aku merayu, kembalilah sayang.." ucap Taehyung sebelum batu pusara yang tertulis nama Lauren itu dipeluknya. Air matanya sudah berjujuran keluar dari tubir mata, memecahkan tembok keegoan yang dimiliki oleh seorang lelaki untuk isterinya.

Namun Taehyung tahu, tak kira betapa kuat dia meraung dan menangis air mata darah sekalipun. Lauren Reisha Kim isterinya itu takkan kembali semula kepadanya.

Taehyung menyeka air matanya, dia maish lagi duduk melutut dihadapan pusara isterinya itu. Dia tak tahu betapa sakitnya untuk berada diposisi gadis seperti Lauren.

Gadis itu cuma mahu hidup tenang dengan dirinya, tapi kenapa jalan ceritanya jadi begini? Kenapa Lauren tak boleh langsung bahagia?

Gadis itu langsung tidak layak untuk semua ini.. sangat tak layak.

"Maafkan aku, sayang.." bisik Taehyung sebelum untuk kesekian kali dia menatap batu pusara milik Lauren sebelum dia tabahkan hati lalu melangkah pergi dari situ dengan hati yang berkecai.

Semuanya.. sudah berakhir buat dirinya.

"Being pretty is not really enough. You should learn inside the beauty. But inside the beauty were not always that cheerful.."

¤The End¤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

¤The End¤

Hai, sha minta maaf kalau cerita kali ini mengecewakan anda. Sha still belajar untuk menulis in mature way, jadi jangan kecam sha😥.

Maaf kalau ada typo, kesalahan atau tersinggung semasa saya tulis cerita ni.

Em, last please press yellow star if you do like it❤

Kim Taehyung

Lauren Reisha Kim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lauren Reisha Kim

Lauren Reisha Kim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
(S1&S2) Belle Áme | 뵈 ✓Where stories live. Discover now