פרק שבע עשרה

147 13 1
                                    

עיניי נפקחו, התעוררתי.
קרני אור של זריחה האירו את החדר.
השעה הייתה מוקדמת מאוד.
קמתי מהמיטה, שפשפתי את עיניי.
ראיתי את אמיל, הוא ישן על הרצפה. אוי אני לא מאמינה... ישנתי במיטה שלו אז הוא ישן על הרצפה בשבילי... נו באמת רובין לא היית צריכה לעשות את זה...
לקחתי את השמיכה וכיסיתי אותו. הוא נראה שליו כל כך. אתמול הוא היה נסער ומבולבל כל כך. עכשיו הוא נראה רגוע ושקט.
הוא כנראה חולם על דברים טובים.
יצאתי מהחדר, הבית עדיין היה קצת חשוך.
״הוא לא מוכן״ שמעתי קול חלוש.
זה היה הקטור.
״אמיל לעולם לא יהיה מוכן למשימה הזו״
״הוא יהיה, כי אנחנו נכין אותו״ שמעתי את קולו של אנתוני.
״הנרי הוא שחצן, רודף שמלות, אכזרי ומפונק... אמיל הוא ההפך ממנו! איך נכין אותו? אולי בעוד שנתיים הוא יתנהג כמוהו״ אמר אדוארד.
״יש לנו שלושה שבועות״ אמר אנתוני. שלושה שבועות? הם רוצים לממש את התוכנית במשך שלושה שבועות? זה מעט זמן.
״אין לנו מספיק זמן אם כך. נצטרך ללמד אותו נימוסים ודרכי הליכות, סייף, אסטרטגיות לחימה, הוא יצטרך לדעת בעל פה איך נראה הארמון... הוא רק ילד, הוא לא יהיה מוכן!״ התעקש הקטור.
אמיל באמת לא יהיה מוכן, רק לפני כמה ימים הוא השתחרר מהכלא וגילה שמשפחתו שונאת אותו.
״הוא יהיה מוכן, הוא מספיק מנומס.. נצטרך רק להיות לצידו בזמן ההכנות. בעוד שלושה שבועות הנרי עורך נשף. בזמן הנשף נחליף את הנרי באמיל בלי שישימו לב ונשים קץ לשלטון של הנרי״ אמר אנתוני.
הוא מטורף!
״זה מטורף לגמרי״ לחשתי לעצמי.
ירדתי במדרגות וראיתי את שלושת המבוגרים יושבים
״בוקר טוב״ אמרתי להם.
הם איחלו לי את אותן המילים. ״שמעתי אתכם מדברים״ אמרתי.
״אם שמעת את בוודאי חושבת שהתוכנית מטורפת, אנתוני יקשיב לך תגידי לו לעצור את הטירוף הזה״ אמר הקטור.
אנתוני הביט בי בשתיקה, הוא חיכה שאגיד משהו.
״התוכנית היא הסיכוי היחיד שלנו לעצור את הנרי״ אמר אנתוני.
״חשוב על אמיל! הוא רק ילד! הוא לא יהיה מוכן עוד שלושה שבועות!״ אמר אדוארד.
״רובין?״ קרא אנתוני.
״התוכנית מטורפת זה נכון אבל אנתוני צודק. התוכנית היא הסיכוי היחיד שלנו להפיל את הנרי בלי מוות או דם ויותר חשוב מהכל, אף אחד בממלכה לא ידע על שהחלפנו את המלך באחיו״ אמרתי.
״היא צודקת״ אמר אנתוני.
״צריך להעיר את אמיל ולספר לו על התוכנית״

״זה מטורף!״ אמר אמיל לאחר שסיפרנו לו על התוכנית ״שלושה שבועות?! אני? להתחזות להנרי?״
״אתה תצליח, שלושה שבועות זה זמן קצוב אבל אתה תצליח״ ניסה הקטור לעודד אותו. 
״אתם שחררתם אותי מהכלא ועכשיו אתם מצפים שאהיה בכלא אחר... עם מסכה אחרת״
אמר. התיאור הפיוטי שלו היה מדויק. לאמיל יש כישרון בלספר סיפור.
״אני יודע שזה קשה אבל אין לנו ברירה. אתה התקווה היחידה של הממלכה״ אמר אנתוני.
אמיל שתק. הוא הביט בידיו בחוסר אונים ואז הרים את מבטו אלינו.
״אעשה את זה... אני לא רוצה לאכזב אתכם״ אמר.
התוכנית יוצאת לפועל.

האסיר במסכהWhere stories live. Discover now