16; 'prensesim'

6.1K 588 195
                                    

Hazel beni peşinden sürüklerken rastgele bir odaya girdi.

"herhalde burası benim odam olur." dedi ve kolumu bıraktı.

"tanrım, çok güzelsin helena!" dediğinde gülümsedim, önüne gelen saçını kulağının arkasına sıkıştırdım.

"sen daha güzelsin." dedim.

Utanmıştı.

"teşekkür ederim!" dedi ve yatağın üstüne oturup beni de yanına çağırdı. Çok cana yakın ve hoppa bir kıza benziyordu, şimdiden sevmiştim. Umarım ileride o da beni severdi.

"ee anlatsana kendini." dedikten sonra bağdaş kurdu. Tam karşısına oturdum. Kendimi bundan beş yaş daha küçük hissetmiştim.

"hmm, sen sor ben cevaplayayım, olur mu?" gülümsedi.

"oluur!"

Duruşunu dikleştirdi.

"kaç yaşındasın, Helena?"

"yirmi yaşıma gireceğim kısa bir süre sonra."

Gözlerini kıstı.

"hmm, benden beş yaş büyüksün. Sana abla demesem sıkıntı olmaz değil mi? Çünkü prensip olarak kendimden altı yaş büyük birine abla demiyorum. Bir yaşla kaybettin." dediğinde gülmeye başladım.

"sorun olmaz, zaten ben de sana bana abla diye hitap etmene gerek olmadığını söyleyecektim. Kendimi yaşlı hissediyorum da." dedim ve göz kırptım. Şuan prenses kimliğimden sıyrılıp on dört yaşında bir çocuk gibi hissediyordum.

Gerçi ben o yıllarımı hiç dolu dolu yaşayamamıştım, prenses olmanın ağır yükü ve getirdiği sorumlulukların altında ezilmekle meşguldüm. Yaşıtlarım dışarıda taşla, çamurla oynarken ben kitap okuyor, görgü kurallarını, müzik aletlerini çalmayı, felsefe, mantık, astronomi, hitabet derslerini öğreniyordum.

Sanki bunlara ihtiyacım varmışçasına.

Derin bir nefes aldım.

"abin, kardeşin var mı? ailen ne iş yapıyorlar?"

Derin bir nefes aldım.

"bir tane abim var ve ailem.. ailem ticaretle uğraşıyor." diye yalan söyledim. Taehyung benim prenses olduğumu bilmesini istememişti, vardır bir bildiği diye düşünmüş ona ayak uydurmuştum. Eğer sonra ortaya çıkarsa hayal kırıklığına uğrardı. Umarım bu olmazdı.

Gerçi koskoca ülkede Hazel benim prenses olduğumu nasıl bilmiyordu ki?

Bunu çok önemsemedim ve devam ettik.

"abimle ne tür bir arkadaşlığınız var?" dediğinde derin bir nefes aldım.

ne demeliydim?
abin benim platoniğim?

"normal bir arkadaşız sadece."

"biraz da ben sorabilir miyim?" dediğimde başını olumlu anlamda salladı.

"abini çok seviyor musun?" Gözlerini kıstı.

"evet, seviyorum. Çoğunlukla beni sinirlendirse de seviyorum onu."

"siz abimle nasıl tanıştınız?" dediğinde nasıl cevap vereceğimi düşünmeye başlamıştım.
Ben senin prensesinim ve abin beni intikam için kaçırdı?

"yemek hazır!" diyerek odaya giren Taehyung'a içimden teşekkür etmiştim. Büyük yükten kurtarmıştı.

Masaya geçip yemek yemeye başlamıştık.

"abi, kaçırılan prensesi aramaya çıkmışlar, her evi geziyorlarmış ya?"

Taehyung ağzındaki lokmayı bitirdikten sonra konuşmaya başladı.

"evet?"

"askerler buraya gelene kadar burada kalabilir miyim? Yakışıklılarmış diye duydum, hem belki görürüm, hm?" dediğinde Taehyung'un kaşları çatılmıştı. Belli ki kardeşini kıskanmıştı. Hazel'in abisine göre tam zıttı bir karakteri vardı. Taehyung sakin ve sanırlıyken, Hazel daha heyecanlı ve hoppa bir mizaca sahipti. Belki yaşının getirdiği özellikti, bilemiyorum.

"tabii ki bebeğim istediğin kadar burada kalabilirsin ama düşünceni hiç beğenmedim." dediğinde Hazel'in yüzü düşmüştü.

Ona boşver dercesine bir hareket yaptım. Yemeye devam ettik.

"yurt dışındaki okulun nasıldı? Beğendin mi?" dediğinde Taehyung, kulak kabarttım. Taşlar şimdi yerine oturuyordu. Hazel yurt dışında eğitim gördüğü için beni tanımıyordu.

"güzeldi abi, öğretmenlerim çok iyi arkadaşlarım da öyle. Ülkeyi de çok sevdim, çok güzel. Bir ara beraber gitmeliyiz."

Hizmetçilerden biri yanıma gelip eğildi.

"prensesim, yırtılan elbiseniz hazır efendim." dediğinde gözlerimi sonuna kadar açtım.

Taehyung'la birbirimize baktık önce sonrasında Hazel'e döndük. Bize şaşırmış bir ifadeyle bakıyordu.

"bir dakika sen.. sen kaçırılan prenses Helena mısın?"

"e-evet."

Hazel'in yüzü şaşkın ifadeden mutluluğa dönmüştü.

"tanrım, ben şimdi prenses Helena'yla aynı masada mı yemek yiyorum!"

evet hazelciğim ünlü oldun djdlsbdşdnd

ya sizleri o kadar çok seviyorum kii. yeni bölümü dört gözle bekliyor çok güzel yorumlar yapıyorsunuz. hepinizi ısırmak istiyorumm

ve yeni bölüm için 110 oy

princess ⚘ kim taehyung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin