17; 'sarhoş'

6.1K 596 117
                                    

Hazel gözlerini hem bende hem de abisinde gezdirirken ortamın gerginliğinin arttığını hissetmeye başlamıştım.

"abi, tanrı aşkına neden bana yalan söyledin?" dediğinde Taehyung ağzındaki lokmayı yuttu.

"çünkü... babama söyleyebilme ihtimalin çok yüksek geldi. Kesinlikle beni bir şeyle tehdit edecektin ya da karşılığında bir şey isteyecektin," geriye yaslandı. "gerçi şimdi de isteyebilirsin.." göz devirdi.

Hazel sinsice sırıtmıştı.

"aferin, beni çok iyi tanıyorsun abi, seni tebrik ediyorum." dedi.

"peki ya sen Helena? Sen niye bana yalan söyledin?" derin bir nefes aldım.

Tabii ki de suçu Taehyung'un üstüne atacaktım!

"ne bileyim, abin bana kaş göz işareti yapınca vardır bir bildiği." dedim.

"neyse, sonuçta abimi tehdit edebileceğim bir şey buldum, mutluyum." dedi ve arkasına memnuniyetle yaslandı.

"evet," dedi Taehyung kalın sesiyle. "ne istiyorsun, söyle."

Hazel hınzırca gülümsemesini arttırdı.

"mesela... mesela Helena'yla sevgili olabilirsin mesela?" bilerek mesela'ları fazla kullanmıştı.

İçtiğim su boğazımda kalırken öksürmeye başladım. Sonra Taehyung'un dediği şey aklıma geldi ve tavana baktım.

Hazel'i sevdiğim kesinleşmişti. Kesinlikle bu kaçık kızı sevmiştim!

O geceyi Hazel'le birlikte geçirmiştik. Bolca sohbet etmiş, Taehyung'un içkilerinden bir şişe kaçırmış bir de azar işitmiştik. Bu ondan ilk azar yiyişimdi.

Ama sinirlenince çok tatlı oluyordu.

Sarhoş olmuştuk, gerçi ben Hazel'e göre biraz daha ayıktım. O temelli sarhoş olmuş, ayakta bile zor duruyordu. Ağzından da birkaç bir şey kaçırmıştı.

"ben zaten o Helen denilen yellozu hiç sevmiyordum. Abimin peşini bırakmıyordu. Küçükken mektup falan gönderirdi." dedi ve gülmeye başladı.

"ben de abimden önce alır onları okur ve yırtardım." daha çok gülmeye başladı.

"ama seni sevdim, Helena. Bence abimle çok ya-" üstüme yığılmıştı.

"evet, yakışırdık ve ben de seni sevdim, Hazel.." dedim o duymamış olsa bile. Tam benim kafadandı. Keşke böyle bir kız kardeşim olsaydı. Hayat daha çekilebilir olabilirdi. Bu hasretimi, Taehyung'un yanında kaldığım sürece Hazel'le kapatmaya çalışacaktım.

Ah, tanrım!

Zar zor kolunu omzuma attım ve odasına taşımaya başladım. Bu kız gerçekten bir kaçıktı.

Yalpalaya yalpalaya odasına geldiğimizde ensemde bir nefes hissettim. Sonrasında omzumdaki kol yok oldu. Taehyung kardeşini kucağına aldı ve yatağına yatırdı.

"aptallar." dedi ve bana döndü. Ben de ayakta zar zor duruyordum.

"neye bakıyorsun?" dediğinde

"tabloya. Tanrı'nın yapmış olduğu eşsiz tabloya." dedim.

"ne saçmalıyorsun sen Helena? Hadi odana git." dediğinde başımı olumsuz anlamda salladım.

"hayır, tabloya bakmak çok zevkli."

Kaşlarını çattı. "sarhoşsun ve saçmalıyorsun, hadi." deyip kolumu tuttu. O an içimde bir şeylerin kıpraştığını hissetmiştim.

"ama beni anlamıyorsun, ben sa-"

Ve etraf kararmıştı. Hatırladığım en son şey ise Taehyung'un güçlü kollarında olduğum ve o muhteşem sesiyle "aptal." dediğiydi.

woahh son anda kurtuldu dkdkdnd

yeni bölüm için 110 oy

princess ⚘ kim taehyung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin